🔹 اکسیوس به نقل از یک منبع:
ویتکاف به میانجیها گفت که پیشنهاد دهمادهای ایران از هر نظر یک فاجعه است.
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 ژنرال بازنشسته و مدیر پیشین دانشکده جنگ فرانسه:
✅ ترامپ سرانجام دریافت که در یک بنبست دوجانبه گرفتار شده، چرا که تشدید بمبارانها نتوانست ایرانیها را به زانو درآورد، پرواضح است که در این نبرد ارادهها، ایرانیها پیروز شدهاند؛ این موضوع بسیار تأسفبار است، زیرا در این ماجرا، ایالات متحده تضعیف و بیاعتبار شده و ما نیز به همراه آنها اعتبارمان را از دست دادهایم...
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 اعتراف جاسوس موساد به شکست آمریکا و اسرائیل!
🔹منشه امیر، جاسوس موساد: آمریکا و اسرائیل به اهدافشان نرسیدند؛ قدرت موشکی و هستهای ایران سر جایش است و همچنان این کشور کنترل تنگه هرمز را در دست دارد!
🔹ما دیدیم در ۴۰ روز گذشته چطور اسرائیل زیر حملات شدید موشکی ایران قرار داشت.
🔹 لاپید:
در تمام تاریخ ما، چنین فاجعه دیپلماتیکی (سیاسی) رخ نداده است
یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی:
🔹 اسرائیل حتی پشت میزی که در آن تصمیمات مربوط به هسته اصلی امنیت ملی ما گرفته میشد، حضور نداشت.
🔹ارتش هر آنچه از آن خواسته شد را به انجام رساند و مردم تابآوری خیرهکنندهای از خود نشان دادند، اما نتانیاهو در عرصه دیپلماسی و استراتژیک شکست خورد؛ او در تحقق هیچیک از اهدافی که خودش تعیین کرده بود، موفق نشد.
🔹 سالها طول خواهد کشید تا خسارات سیاسی و راهبردی که نتانیاهو به دلیل تکبر، سهلانگاری و فقدان برنامهریزی استراتژیک به بار آورده است را جبران کنیم.
🔹 به چهارمین ابرقدرت جهان سلام کنید
رابرت اِی پِیپ، کارشناس امور امنیتی و استاد دانشگاه شیکاگو:
🔹 پذیرش طرح ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای توافق آتشبس توسط دونالد ترامپ «بزرگترین شکست ایالات متحده از زمان جنگ ویتنام» است.
🔹 تن دادن آمریکا به طرح ایران برای آتشبس، نشاندهنده ظهور ایران به عنوان چهارمین کانون قدرت جهانی است.
🔹 کانال ۱۴ رژیم صهیونسیتی:
بندهای توافق با ایران دیوانگی است!
🔹کانال ۱۴ اسرائیل در گزارشی از توافق آتشبس با ایران گفت: این رئیس جمهور در چه دنیایی زندگی میکند در حالی که این توافق تسلیم را به عنوان یک دستاورد تبلیغ میکند؟ چیزی که نگران کنندهتر است این است که اسرائیل این دیوانگی را انکار نمیکند.