eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
132 دنبال‌کننده
200 عکس
207 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
قالیباف به عاصم‌منیر گفت شصت و پنج سال سن دارم برای پنج سال بیشتر زیر بار حرف زور آمریکا در مذاکرات نمی‌روم آن هم وقتی که مقابل قاتل رفقا و امام شهیدم ایستاده‌ام آبرو! محمدباقر قالیباف وقتی ماموریت اسلام‌آباد را پذیرفت آبرویش را کف دستش گرفت و سوار هواپیما شد، مثل هزاران بار قبل که ماموریتی به او واگذار شد، ماموریتی که لزوماً باب میلش نبود، اما یکی از وظایف سرباز همین است؛ آنها دستورات را اجرا می‌کنند. چه کسی نمی‌دانست حرف خواهد خورد؟ قالیباف که در صف مذاکره نایستاده بود، مرد میدان در میدان بود. آن عاشقان میکروفون به سرباز کشورشان تهمت علاقه به مذاکره می‌زنند. دشمن می‌گوید ایرانی‌ها کوتاه نمی‌آیند اما برخی باز هم تکرار می‌کنند که ایران کوتاه می‌آید. ترامپ چند بار دیگر بگوید توافق کردیم، دروغش آشکار شود و شما بازهم دروغ‌هایش را باور کنید؟ باید شان کلمات را حفظ کنیم و با کسی حرف بزنیم که گوش شنیدن دارند. مردم مبعوث شده، مردم کف خیابان، مردم شریف ایران، اجازه بدهید با شما صحبت کنم. با شما که خورشید روشن هستید در شب‌های تاریک نبرد؛ شما که گوشی برای شنیدن، چشمی برای دیدن و اراده‌ای برای تفکر دارید. عاصم منیر که به تهران آمد خیلی بر امضای توافق اصرار داشت، می‌گفت اگر امضا نکنید دوباره نبرد می‌شود. هشدار نبود، خبر می‌داد که آمریکایی‌ها (به خیال خودشان) پر آمده‌اند! مرد رزمنده با آن چشم‌های آبی، در چشم‌هایش نگاه کرد و گفت من و تو ژنرال هستیم و من شصت و پنج سال از خدا عمر گرفته‌ام، برای پنج سال زندگی بیشتر زیر بار حرف زور نمی‌روم. آن هم وقتی آقای ما شهید شده، رفقایم رفته‌اند و قاتل آنان‌ روبه روی من ایستاده است. مردم! مردمی که ۱۰۰ شب است خیابان را رها نکرده‌اید، قالیباف ، حاج باقر است. دستور نبرد است و فعلا این بار در میدانی دیگر. بازگشت به نبردی فراگیر قطعی است، مراقب باشید آن‌ها که منتظرند تیر‌های دشمن شلیک شود و کف و هورا بکشند که «دیدید ما گفته بودیم»، این را به عنوان پیشبینی به شما نفروشند. این شب‌ها زخم‌های سرباز کشورتان را بشمارید و به آنکه میداندار نبرد تحمیلی دوم و سوم بود قوت قلب دهید. بدانید آنکه داد می‌زند، منطق قوی‌تری ندارد.‌‌ ✍مهدی باقری؛ فعال رسانه‌ای
📸 توئیت پائولو نوگوئرا باتيستا، نویسنده و اقتصاددان مشهور برزیلی؛ بهترین کشور جهان
🚨۷ فروند موشک کروز هواپرتاب اسرائیل پیش از رسیدن به تهران توسط پدافند هوایی رهگیری شدند
🔹الجزیره: اوری گلدبرگ، مفسر سیاسی، به الجزیره گفت که پس از تشدید تنش‌های نظامی اخیر عسرائیل در ایران و لبنان، روابط بین ایالات متحده و عسرائیل در معرض خطر است
❌دشمن جایی رو میزنه که براش ضرر داره و بدبختش کرده درست مثل دانشگاه هوافضای سپاه
🚫تکذیب خبر انفجار در فرودگاه شیراز
🔹خبرگزاری فارس: ایران در حملات شب گذشته خود به شمال سرزمین‌های اشغالی از موشک‌های نسل جدیدی به نام خیبرشکن استفاده کرد. سرعت این نوع موشک‌های بالستیک هنگام شیرجه زدن به حدود ۹ ماخ می‌رسد که نابودی آن‌ها توسط سیستم‌های گران‌قیمتی مانند سیستم تاد و پیکان را بسیار دشوار می‌کند. ترکیبی از موشک‌های عماد، قدر اف و خیبرشکن در حملات ایران در روز دوشنبه به کار گرفته شد. 🔹کانال ۱۲ اسرائیل:تاکنون، ایران بین ۲۲ تا ۲۴ موشک به سمت اسرائیل شلیک کرده است 🔹هشدار دادستانی کل کشور درباره انتشار تصاویر محل اصابت پرتابه‌های دشمن: با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد 🔹آکسیوس به نقل از رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش خود را برای چندین روز درگیری در ایران و احتمال بازگشت به یک نبرد طولانی‌مدت آماده می‌کند 🔹ارتش اسرائیل گزارش می‌دهد که حملات به ایران تنها توسط اسرائیل انجام شده است و هیچ مشارکتی از سوی آمریکا نبوده است 🔹منبع ارشد امنیتی ایران به المیادین: ما قاطعانه تأیید می کنیم که معادله قبلی «زیرساخت در مقابل زیرساخت»، همچنان معتبر است https://eitaa.com/joinchat/3384411667C5212e4d6a8
❌️یادتون باشه شایعات ترور و .... برای شناسایی مکان اون افراده تو شرایط جنگی باید صبور بود از تماس گرفتن با نظامی ها جدأ خود داری کنید
🔴 باب‌المندب مهم است؛ اما هرمز حیاتی‌تر است 🔹باب‌المندب بیشتر گلوگاه تجارت و مسیر سوئز است. تنگه هرمز گلوگاه انرژی جهان است.
ترمیم آفند 👌 پدافند هم که غوغا کرد و بالای ۲۰ تا رهگیری داشت . مرگ بر آمریکا ✊
🔴 پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران 🔹امیر سرلشکر حاتمی در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیامی صادر کرد. 🔹متن پیام امیر سرلشکر حاتمی فرمانده کل ارتش بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملتِ کشوردوست و مبعوث شده ایران عزیز! دشمن در حالی که میانجی گفت‌و‌گوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتش‌بس ثابت کرد به هیچ وجه به آتش‌بس و توافق پای بند نیست. 🔹 حضور حماسی شما ملت رشید و مبعوث شده ایران در سنگر خیابان، موجب ارتقاء روحیه رزم و تراوش خونی تازه در شریان ارتش مردمی و آحاد نیروهای مسلح برای دفاع از وطن شریف اسلامی شده و فرزندان و برادران شما در صفوف مستحکم دفاعی آماده‌اند برای اعتزاز و استقلال ایران سربلند اسلامی، تا آخرین قطره خون بجنگند و جان خویش را نثار کنند. 🔹صد شبانه‌روز مقاومت و ایستادگی‌تان، تجلی اراده ملی، اتحاد یک ایران منسجم، فتح قله‌های تاب‌آوری و پیام روشن همدلی و اتحاد مقدس، تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسخ قاطع ایران یکپارچه به دشمنان غداری است که استقلال و تمامیت ارضی این سرزمینِ پاک و عزت و امنیت مردم شریفمان را نشانه رفته‌اند. 🔹به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه ، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد. سرباز اسلام؛ فدایی ایران،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلشکر امیر حاتمی ‌
♦️شریان‌های حیاتیِ در تیررس ایران! نگاهی به زیرساخت‌های انرژی رژیم صهیونیستی