🔺تقسیم کار آمریکا و رژیم صهیونیستی !
تحولات اخیر فقط یک تبادل آتش محدود نیست، بلکه میتواند نشانهای از تقسیم کار میان واشنگتن و تلآویو باشد؛ جایی که اسرائیل با تشدید تنش در میدان، فشار نظامی ایجاد میکند و آمریکا از همان فشار برای پیشبرد اهداف خود در مذاکرات بهره میبرد. خطر اصلی این الگو، کشاندن ایران به یک چرخه فرسایشی از حملات و پاسخهاست که علاوه بر میدان نظامی، جامعه و اقتصاد کشور را نیز هدف قرار میدهد. بنابراین چالش اصلی، حفظ بازدارندگی بدون افتادن در تله تشدید کنترلنشده است
👈🏻یک منبع مطلع به تسنیم: ایران به تجاوزها پاسخ نظامی میدهد.
👈🏻مرحله اول عملیات با حملات موشکی هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین سپاه پاسداران انجام شد.
🔻شترامپ به فاکس نیوز گفت که 49 موشک توماهوک برای هدف قرار دادن اهداف در داخل ایران استفاده شده است ، برخی تا 40 مایل دورتر
🔻مصدومیت غیرنظامیان در شهر میناب
صداوسیما: در حمله خصمانه تروریستهای آمریکایی، دو تن از اهالی کرگان شهرستان میناب براثر ترکش پرتابهها زخمی و به بیمارستان میناب منتقل شدند.
🔻خبرگزاری صدا و سیما به نقل از یک مقام ارشد: ادعای ترامپ در باره تماس مقامات ایرانی با وی کذب محض است.
🔻وال استریت ژورنال:ترامپ اصرار دارد که بحران ایران را تحت کنترل دارد.
اما مقامات آمریکایی میگویند ترامپ انتظار نداشت آتشبس چندماهه از هم بپاشد، چه رسد به پرتابهای مهارنشده موشک و پهپاد ایران، ثبت تورم بی سابقه در سهسال گذشته و قیمتهای رو به افزایش بنزین
678.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بمباران شدید توپخانهای صهیونیستها در مجاورت بیمارستان دولتی نبطیه در جنوب لبنان
🔻تهاجم پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین
🔹در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی خود، قرار داد.
در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت.
ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست.
ادعای ترامپ درباره توقف حملات به ایران
🔹رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه «فاکسنیوز» مدعی شد که تجاوزات نظامی به ایران و نقض آتشبس بهزودی متوقف خواهد شد./فارس
هدایت شده از آنتی سالوسیون
✅ قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا :
توقف حملات آمریکا به مناطقی در جنوب ایران بنا بر اعلام رئیس جمهور آن کشور، به دلیل پاسخ قدرتمند و کوبنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در این رابطه شکست دیگری بر ارتش آن کشور تحمیل گردید.
نیروی دریایی سپاه پاسداران :
نسبت به خروج هر کشتی از لنگرگاه خود در خلیج فارس و دریای عمان هشدار میدهیم و نزدیک شدن آن به تنگه هرمز را همکاری با دشمن میدانیم
سپاه:
۱۸ هدف مهم متعلق به ارتش شرور امریکا طی دو موج عملیاتی مورد اصابت قرار گرفتند