eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
چند نکته در مورد مذاکرات: 🔲ایران هیچ عجله‌ای برای رسیدن به توافق ندارد؛ ➖آمریکا به شدت برای رسیدن به یک توافق ابتدایی به شدت عجله دارد؛ ➖ایران پیروز جنگ است و یک گام هم از دستاوردهای نظامی‌اش عقب نخواهد کشید؛ ➖آمریکا شکست خورده اما فکر می‌کند آنچه را که در میدان نبرد به دست نیاورد در چانه‌زنی سیاسی به دست خواهد آورد؛ ➖تنگه هرمز همچنان بسته است و تعداد انگشت شماری کشتی عبور و مرور می‌کنند که ۹۰ درصد آن متعلق به خود ایران است؛ ➖هیچ شناوری متعلق به حکام مزدور حوزه خلیج فارس که از خاک آنها علیه ایران استفاده شد تا این لحظه از تنگه هرمز خارج یا وارد نشده است؛ ➖تا زمانی که توافقی باب میل ایران و بر اساس خواسته‌های ایران صورت نگیرد وضعیت همین خواهد بود و این را آمریکایی‌ها بهتر می‌دانند؛ ➖هیچ قدرتی در دنیا نه می‌تواند تنگی هرمز را باز کند و نه می‌تواند وارد آن شود یا از آن بدون اجازه و خواست ایران خارج گردد، تقریبا مزدوران آمریکا محاصره شده‌اند؛ ➖آمریکا یا با ایران بر اساس خواسته‌های ما به توافق می‌رسد یا اینکه مجبور خواهد شد به توافق برسد، هیچ راه دومی برای تروریست‌های آمریکایی وجود ندارد؛ ➖هر جنگ تازه‌ای نتایج بهتری برای دشمن آمریکایی به دست نخواهد آورد، جز آنکه بحران جهانی را تشدید، وضعیت آمریکا را وخیم، مقبولیت ترامپ را تضعیف و حزب جمهوری‌خواه را نابود خواهد کرد؛ ➖نیروهای مسلح ایران هوشیارتر، آماده‌تر، مجهزتر، با تجربه چند برابری از یک جنگ ۴۰ روزه، با اشراف کامل بر میدان آماده وارد کردن ضربات دردناک بی‌سابقه و ویرانگر به دشمن هستند و این را روز گذشته به عینه ثابت کردند؛ ➖در حالی که مذاکرات برای یک روز برنامه‌ریزی شده بود و هیئت ایرانی قصد بازگشت به تهران را داشت اما پاکستانی‌ها به درخواست طرف آمریکایی خواستار تمدید در روز یکشنبه شدند؛ ➖این یعنی آنکه امریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که این فرصت ممکن است هرگز تکرار نشود و ایرانی‌ها که امروز با حسن نیت کامل به میدان مذاکره آمدند و سه باره به طرف بدعهد و تروریست آمریکایی فرصت دادند، بار چهارمی را تجربه نکنند؛ ➖تروریست‌های آمریکایی و رژیم ترامپ به شدت تحت فشار است، نه راه پیش دارد و نه راه پس فقط یک راه برایش باقی مانده آن هم ماندن در اسلام آباد، پایین آمدن از تکبر و نخوت ابرقدرتی و پذیرش شکست از ایران و ن دادن به خواسته‌های ایران است؛ ➖ایران در میدان نبرد شاخ آمریکا را شکست و به تنها کشوری در جهان تبدیل شد که این اراذل و اوباش را ناچار کرد که برای مذاکره التماس کنند و خودشان زودتر از همه به محل مذاکره برسند؛ در مذاکرات نیز ایران نه کوتاه خواهد آمد و نه امتیاز خواهد داد چرا که با دست پر بازی می‌کند.‌ ➖این نکات و موارد خدمت شما یادآور شد که بدانید وضعیت چیست و ترامپ قمارباز اگر می‌خواهد بحران اقتصادی ادامه پیدا نکند، نارضایتی مردمی بالا نگیرد و بهای جهانی نفت که همین الان بالای ۱۴۵ دلار است پایین بیاید باید مثل بچه آدم رفتار کند.‌ ➖ در همین ۹۶ ساعت گذشته ایران یک دور بانک اهداف جدیدی را تعریف و نقطه گذاری کرده است؛ این بار اهداف مد نظر در کمتر از ۷۲ ساعت نابود خواهند شد و این را با اطلاع کامل خدمت شما می‌گویم که در صورت تکرار جنگ ایران دودمان حکام عرب را بر باد خواهد داد و آنچه که در مرحله نخست انجام نداده در این مرحله اجرا خواهد کرد...‌ ™ @antisaloosion
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزاداری در لبنان همراه پرچم ایران؛ پس حرفهای افراطی ها غلط است و مردم لبنان میدانند در قلب ما جا دارند. ™ @antisaloosion
◾️در پیام اخیر رهبری عزیز تذکر مهمی بود درباره رسانه‌ها: «مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت یا با ایشان امری لازم است... بنابراین یا اساساً مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلاً با سوء ظن فراوان با هر چیزی که ارائه میدهند برخورد کنیم.» دوستان رسانه‌ای لطفا از نقل قول "فله‌ای" اخبار از رسانه‌های دشمن پرهیز کنید. خصوصاً بنگاه‌های خبر پراکنی معلوم‌الحالی مثل آکسیوس که ابزار جنگ روانی صهیونیستها و آمریکاست. دست از رقابت بر سر انتشار زودتر اخبار برداریم. ™ @antisaloosion
🔺ایران پیروز مذاکرات شد🇮🇷✊ پیروزی صرفا به معنای توافق نیست ، این که با همه ی مشکلات تن به خواسته های بی حد و حصر آمریکا ندادیم پیروز شدیم. 🟡درس بزرگ ایران به امارات و خودتحقیرها اماراتی که مدعی تصاحب جزایر ۳گانه بود، ۴۰ روز زدیم توی سرش و هرکاری خواستیم باهاش کردیم، هیچ غلطی نتونست بکنه😎 ✍️این جنگ ثابت کرد که گاوهای شیرده با درآمد سرانه نفتی چند ده‌ برابری نسبت به ایران، فقط یک ویترین پوشالی از توسعه را داشتند، نه بیشتر و ظرف چندساعت به زانو درآمدند در برابر شیر ایرانی که ۴۷سال تحریم بوده! 💚 ™ @antisaloosion
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
" یعنی اگر شیعیان دهنشان قرص بود و افشا نمیکردند، شاید همان وقت قضیّه تمام میشد؛ و شما ببینید تاریخ چقدر تغییر پیدا میکرد! اصلاً مسیر بشر یک مسیر دیگری میشد و امروز دنیا، دنیای دیگری بود. یعنی کوتاهی‌های ما، یک جا دهن‌لقّی‌مان، یک جا کمک نکردنمان، یک جا اعتراض کردن بیخودی‌مان، یک جا صبر نکردنمان، یک جا تحلیل غلطی که از اوضاع میکنیم، گاهی تأثیر میگذارد ــ [آن هم] تأثیرات تاریخی ــ یعنی این‌جور مسیر را عوض میکند؛ لذا خیلی باید مراقبت کرد. " ............... لطفا این کلیپ رو برای همه دلسوزان و دغدغه مندانی که گلایه مند و معترض هستند ارسال بفرمایید. بهشون بگید الان وسط جنگ هستیم. توقع توضیح همه چیز رو نباید داشته باشن. بگید که وظیفه ما صبر و حمایت و خصوصا تبعیت از رهبری هست در هر شرایطی...@antisaloosion
‼️۳۴ مورد از اموال ارزشمند مدیر شبکه صهیونیستی اینترنشنال در ایران توقیف شد. کار شناسایی باقی مانده اموال این فرد ادامه دارد. قطعات زمین ارزشمند با کاربری‌های مختلف، چند مزرعه، خانه و آپارتمان، چند قطعه باغ، یک کارخانه و .... ™ @antisaloosion
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ گفته نمی‌ذارم ایران در تنگه هرمز عوارض بگیره اینم جوابش😂 ™ @antisaloosion
🔺 نخست‌وزیر کانادا: دیگر هیچ پولی برای هزینه‌های نظامی به آمریکا ارسال نمی‌شود 🔹 کارنی: روزهای ارسال ۷۰ سنت از هر دلار برای هزینه‌های نظامی به ایالات متحده به پایان رسیده و اوتاوا دیگر پولی برای این مساله پرداخت نمی‌کند. ™ @antisaloosion
🔻عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اگر آمریکا غرامت جنگ را به ایران پرداخت نکند، کشتی‌های متخاصم در خلیج فارس را توقیف و به فروش می‌ رسانیم. .😎 ™ @antisaloosion
می‌دونید پیروزی در میدان نبرد یعنی چه؟ یعنی اینکه در طول سال‌ها مذاکرات ما می‌گفتیم می‌خوایم غنی‌سازی کنیم آمریکا می‌گفت نه. حالا چی شده؟ در جلسۀ مذاکرات اونا میگن ما می‌خوایم از هرمز رد شیم ما میگیم نه اونا میگن ما می‌خوایم به لبنان حمله کنیم ما میگیم نه اونا میگن ما می‌خوایم فلان شه ما میگیم نه. یعنی پس از این جنگ اخیر مطالبات ما و خواسته‌های ما در مذاکرات تغییر پیدا کرده. دم خودمون و نیروهای مسلح‌مون گرم که کلی دستاورد درست کردیم ™ @antisaloosion
بخواد تاکتیک باشه بخواد هنر مذاکره باشه بخواد هر کوفت و زهرماری باشه ما عمل و حرفمون واضح و مشخصه! چه در روز اول چه در روز چهاردهم مذاکره اینکه با پشت دست تو ۲۱ ساعت اول خورد تو دهنشون که ایرانی جماعت نیومده امتیاز بده و باید رضایتش رو جلب کنین تا اوکی بده! این یعنی اقتدار… مردم بدونین داستان غنی سازی نیست اینو فقط دارن بزرگش میکنن که موضوعات دیگه به چشم نیاد و شمارو نرم کنن! به مسولین مون اعتماد داشته باشین و به خدا توکل کنین هرچی رقم بخوره خیره حتما ™ @antisaloosion
🔻باشکست مذاکرات عقب رفتیم یا جلو؟ حالا چه می‌شود⁉️ مذاکرات شکست خورد. این جنگ را ایران به‌صورت ترکیبی با چهار ضلع پیش برد: میدان، خیابان، اذهان و پیمان. ضلع چهارم، مذاکره و پیمان بود. دشمن در هر ضلع به‌دنبال تسلیم بود، اما مقاومت پاسخ داد. صحنه جنگ ترکیبی را دقیق‌تر ببینید. 🔻در میدان چه گذشت؟ میدان یعنی جنگ سخت؛ نظامی و اقتصادی. در بخش نظامی، افسانه برتری تسلیحاتی شکسته شد؛ روشن است. فقط توجه کنیم که زدن اف-۳۵ یا عقب راندن ناو آبراهام لینکلن، فقط حذف یک ابزار نظامی نبود. آمریکا با «برند» این ادوات می‌جنگید؛ آن برند شکسته شد؛آنهم برای همیشه. اما ماجرای اصلی، ارتقای راهبرد نظامی ما بود. ما از «تلافی می‌کنیم» در قبل جنگ رمضان، به راهبرد «چشم در برابر چشم» و در مرحله بعد به راهبرد «سر در برابر چشم» رسیدیم. اواخر جنگ چهل‌روزه، سردار موسوی می‌گفت: تهدید هم بکنید، می‌زنیم؛ یعنی سر مقابل، ناخن. 🔻اما در میدان اقتصادی چه گذشت؟ ایران میدان جنگ را منطقه‌ای کرد، اما اثر آن را تا سفره‌های اروپا و آمریکا کشاند. تنگه هرمز و یادگار شهید تنگسیری برای همین‌جاست. اینجا را دقیق شویم: بسته شدن تنگه یعنی درآمدی حدود دو برابر درآمد فعلی ایران. تنگه یعنی شکستن تحریم. اصل ماجرا فروش نفت بود که میسر می‌شود. برای اولین بار، ایران نفتش را گران‌تر از برنت فروخت؛ در حالی که همیشه ۱۰ تا ۱۵ دلار زیر قیمت برنت می‌فروختیم. تحریم سپاه هم حتی شکسته شد؛ چون کشتی‌ها برای عبور باید با نهادی هماهنگ می‌کردند و عوارض می‌دادند که آمریکا آن را تروریستی دانسته بود. 🔻برویم جلوتر، در خیابان: تصمیم داشتند با شعار «مرگ بر دیکتاتور» مردم را به خیابان بکشانند، اما اینجا مردم در دفاع از نظام آمدند و معجزه‌آسا یکدست شدند. درباره بعثت مردم حرف بسیار است. در مقابل، در خیابان‌های آمریکا و اروپا، علیه ترامپ، اتفاقاً با همان شعار «مرگ بر دیکتاتور» به خیابان آمدند. 🔻در اذهان چه خبر شد؟ حتماً واکنش‌های عصبی ترامپ علیه سی‌ان‌ان، واشنگتن‌تایمز و ان‌بی‌سی را دیده‌اید. همه را دروغگو دانسته است. اما ماجرا فقط این چند رسانه آمریکایی نیست. مطابق داده‌کاوی رسانه‌ای، ۸۵ درصد رسانه‌های دنیا، ایران را پیروز میدان دانستند. از این جالب‌تر، حداقل ده نظرسنجی معتبر از آمریکایی‌ها، ترامپ را جنگ‌طلب معرفی کردند. این بخش بسیار مهم است. بخشی از تلاش‌های دیپلماتیک، اثرش را اینجا نشان داد. 🔻اما در پیمان چه گذشت؟ اول رفتند با عاملیت بحرین، اجماع جهانی درست کنند که با نقش‌آفرینی روسیه و چین نتوانستند. بعد رسیدند به مذاکره. در گام اول، با حمله به لبنان پیمان‌شکنی کردند که تدبیر درست جمهوری اسلامی در فشار دیپلماتیک باعث شد اجماع جهانی، از اروپا تا منطقه، علیه آمریکا شکل بگیرد و حداقل در ظاهر عقب‌نشینی کنند. در مذاکره اصلی اما ماجرا به شکل دیگری رقم خورد. آنچه را در سه میدان قبلی از کف داده بودند، می‌خواستند در مذاکره به‌دست آورند که اینجا هم شکست خوردند. 🔻امتداد مقاومت از و تا اذهان و دیپلماسی و پیمان، یعنی همین. پس شکست مذاکره، بازگشت به قبل نیست؛ کاملاً پیش رفته‌ایم. شکست دشمن کامل شد. به تعبیر امام شهیدمان، پیروزی در مقاومت تضمینی است. 🔻حالا چه می‌شود؟ جنگ را ترکیبی و با این چهار ضلع ببینید. و حالا آمریکا امیدش ناامید شد و تنها یک راه دارد: عقب‌نشینی کند؛ و می‌کند. @antisaloosion