eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
چند روزی در فضای رسانه ای آمریکا این مساله مطرح بود اما امروز ترامپ شخصا اینرا تایید کرد
یازدهمیش جسد یازدهمین دانشمند هسته‌ای آمریکا پیدا شد!
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تولیدات کاربران خارجی در حمایت از ایران
مردم کشورای دیگه دارن تو توییتر پرچم هاشون رو با پرچم ایران ترکیب میکنن😎🇮🇷 ™ @antisaloosion
21.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️شعار دیشب مردم عزیز کرمانشاه: دیپلمات نقطه‌زن، بزن تو گوش دشمن @antisaloosion
اگر دوستان حزب‌اللهی جلوی جماعت ساختارشکن بایستند، محبوب دلها می‌شوند. ™ @antisaloosion
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰رهبرشهید: کسانی بودند که سال ۵۸ حرفهایی تند و آتشین می زدند که من و امثال من با سوابق مبارزاتی و انقلابی، چشممان خیره می ماند به تعبیر فرنگی، ها 🔸 اما نتوانستند خط را ادامه بدهند نیاوردند 🔸 ماندن در این راه طاقت می خواهد 👈🏻مشکل تر از انقلابی بودن انقلابی ماندن است 💯ماندن در انقلاب ،طاقت میخواهد،که سوپر انقلابی ها طاقت ندارند... 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 جریان خوارج نهروان انقلابی بودند اما انقلابی نماندند منافقین و گروه فرقان و....انقلابی بودند اما انقلابی نماندند و منحرف شدند 🔹 امروز هم جریان های متحجر که قبلا انقلابی بودند ... اما اکنون با تمرد از کلام رهبر و تخریبگری علیه فرماندهان و مسئولان نظام دیگر انقلابی نیستند بلکه انقلابی نما و سوپر انقلابی و مانند همان خوارج و فرقانی ها و منافقین هستند 🔸 رهبرشهید: جریان های دشمن را خوب بشناسید ™ @antisaloosion
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️فعال عربستان سعودی: ۴۵ سال به ما گفتن شیعیان کافرند اما فهمیدیم اسلام حقیقی نزد آن‌هاست آنها بودند که مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادند و آنها را به زانو درآوردند ظاهراً اونجا هم گروهی موسوم به جلوتر از امام هم داره؛ اونجا که می‌گه نگو (در خصوص فتوای حرام بودن)خامنه ای تقیه کرده... اتاق فکر حتما مشترکه..از ایران بگیر تا عربستان تا لندن بعد هم می‌رسیم به تل آویو ™ @antisaloosion
35.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت‌ها و پاسخ خیلی خیلی مهم سردار جباری در‌مورد جریان‌های افراطی رسانه (سوپراصلاحاتی و جماعت سوپرانقلابی) ™ @antisaloosion
مذاکرات الان با زمان روحانی خیلی فرق میکنه❌ چرا؟ چون: 1. شرایط منطقه‌ای و امنیتی امروز با دوره‌های قبلی اصلاً شبیه نیست مذاکراتی که در فضای آرام اقتصادی انجام می‌شن، با مذاکراتی که در سایه تنش‌های امنیتی و بحران منطقه‌ای هستند، ماهیتاً متفاوت‌اند. در فضای بحران و شرایط جنگی پیچیده، طرفین حساس‌تر و محتاط‌تر عمل می‌کنن. و ما یعنی ایران، در این شرایط جنگی، طبق قانون، با هماهنگی با رهبری عزیز پیش میریم. نه صرفا رئیس جمهور. 2. تصمیم‌سازی در شرایط جنگی هماهنگ‌تر و متمرکزتره در تمام کشورها وقتی بحران‌های امنیتی پیش میاد، معمولاً نهادهای مختلف با هماهنگی بیشتری عمل می‌کنن. این یعنی نوع نگاه و حساسیت‌ها با قبل فرق داره. یعنی شورای عالی امنیت ملی تحت نظارت مستقیم ولی فقیه کار رو جلو میبره و هر حرکت خودسرانه‌ای محال خواهد بود. 3. موضوعات مذاکره تغییر کرده در مذاکرات اقتصادیِ دوران آرام، تمرکز بر تحریم، بانک و تجارت بود. الان قراره روی شروطی که ما اعلام کردیم مذاکره پیش بره. وقتی موضوع فرق داره، جنس نتیجه هم متفاوت می‌شه. 4. وزن عوامل میدانی در این مذاکره خیلی بیشتره در فضای امنیتی، دیپلماسی در امتداد تحولات میدانی عمل می‌کنه ـ نه مستقل. و این یعنی نظر مستقیم رهبر. کما اینکه خودشون هم در پیامشون فرمودند که ضرورتا بایستی در این مرحله از سکوت صحنه نبرد، مذاکره کرد. این موضوع باعث می‌شه طرف مقابل هم محاسبات متفاوتی داشته باشه. 5. تجربه‌های گذشته باعث دقت بیشتر در مذاکرات امروز شده هر بار مذاکره‌ای در گذشته انجام شده، نتایجش برای تصمیم‌گیران و مردم تجربه و درس ایجاد کرده و دقیقا به دلیل همون تجربه‌های تلخ، حساسیت، وسواس و شروط امنیتی امروز بیشتره و یکی از فرماندهان اصلی میدان نظامی ما سکان مذاکرات رو به عهده گرفته. 6. رئیس جمهورها تفاوت اساسی با هم دارند مسعود پزشکیان در جنگ دوازده روزه و جنگ رمضان نشان داد مطیع اوامر ولی فقیهه. در حالی که حسن روحانی و ظریف، در صدد بودند لحظه به لحظه اوامر امام شهید رو زیر پا بذارن. این ادعا هم در کلام فرماندهان نظامی ما پیداست هم در تعاریف امام شهید از ایشان و هم در عرصه عمل. 7. وزرای امور خارجه هم با هم تفاوت اساسی دارند مسئول تیم مذاکره کننده در زمان روحانی، ظریف بود با اینکه در تیم مذاکره کننده شان هم شهید امیرعبداللهیان بود هم عراقچی. وقتی امیرعبداللهیان وزیر شد دیدیم که مبنای انقلابی او با تیم مذاکره ای که در آن حضور داشته کاملا متفاوت است. همین مسئله در آقای عراقچی هم دیده میشود و با بررسی ساده مواضع، مصاحبه‌های متعدد و عملکرد ایشون از ابتدای تصدی این پست تا به الان، نقطه منفی و سیاهی دیده نمیشه و همه در جهت افزایش عزت و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بوده است. 8. مسئول تیم مذاکره کننده هم با محمد جواد ظریف تفاوت ماهوی دارد ظریف کجا و قالیباف کجا. پیشنهاد قالیباف از طرف رئیس جمهور و تایید رهبری برای هدایت تیم مذاکره در شرایط جنگی امری است قابل تأمل. علیرغم همه تخریبهایی که علیه قالیباف شکل گرفته بود از قدیم تا الان، اما او همیشه در راستای اهداف انقلاب پیش رفت و در دور اول مذاکرات اخیر هم دیدیم که از هیچ کدام از شروط پذیرفته شده از طرف آمریکاییها برای مذاکره کوتاه نیامد و در برابر زیاده خواهی های آنها عقب نشینی نشد. مسائل مرتبط با آتش بس و هم که از طرف دولت لبنان سنگ اندازی شد و به موضع ایران مرتبط نبود و با پیام شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزب الله لبنان همه متوجه شدیم که تقصیر و قصوری از طرف ایران رخ نداد. در تطبیق‌های تاریخی باید شرایط هر دو زمان شباهتهایی به هم داشته باشند ™ @antisaloosion
سرخوردگی کانالهای بزرگ اسراییلی از قدرت ایران در گره زدن آتش‌بس به تنگه هرمز مجبورن بگن خب چاره چیه😎 ™ @antisaloosion