eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تجمع حامیان ایران مقابل سفارت آمریکا در سئول 🔹معترضان در تجمعی علیه جنگ تحمیلی ایالات متحده و اسرائیل علیه ایران، در نزدیکی سفارت آمریکا در سئول، پایتخت کره‌جنوبی شرکت کردند. ™ @antisaloosion
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟦 آمریکا دارد تحقیر میشود! و این باعث خوشحالی است! ♦️ شهروند انگلیسی: 🔷 آمریکا دارد تحقیر می‌شود و این خبر خوبی است، 🔸 چون من از دیدن فروپاشی امپراتوریِ ترور، آشوب، دروغ و نسل‌کشیِ این یانکی‌ها خوشحال می‌شوم...@antisaloosion
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌗 وای بر شما که حتی باوجود اقرار خود امریکایی ها دارین از اونا دفاع می کنین ... ✍ از اثار مخرب اینترنشنال این هست که در مرگ ۱۷۰ کودک ایرانی، آمریکایی ها را سفیدشویی کنی.و هموطنان خویش را ... ™ @antisaloosion
📲پزشکیان: گران‌فروشی و احتکار قابل‌تحمل نیست 🔸از افزایش قیمت‌ها مطلع هستم. بخشی از آن مربوط به تغییر قیمت‌های مواد اولیه یا مشکلات مرتبط با جنگ ظالمانه‌ای است که مردم می‌دانند، اما گرانفروشی و احتکار قابل تحمل نیست. 🔹از وزیر دادگستری خواستم با هماهنگی قوه قضائیه با هرگونه تخلف که آرامش جامعه را برهم می‌زند، برخورد جدی شود. ™ @antisaloosion
📣مهلت ۷۲ ساعته سازمان بازرسی کل کشور به دستگاههای متولی تنظیم بازار برای کنترل قیمت‌ها رئیس سازمان بازرسی کل کشور: 🔸وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات ۷۲ ساعت مهلت دارند تا درباره قیمت واقعی کالاها گزارش دهند. 🔹با قصور کنندگان و مقصران گران فروشی و احتکارها برخورد قانونی و قاطع خواهد شد. 🔸دستگاه های متولی تنظیم بازار مکلف شدند زمینه تسهیل تجارت و واردات و صادرات را فراهم کنند و اگر دستگاهی همکاری لازم را در این زمینه ندارد ، به سازمان بازرسی معرفی شود. ™ @antisaloosion
❌❌ رضایی: متن آکسیوس لیست آرزوهای آمریکایی‌ها است 🔹سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: متن اکسیوس لیست آرزوهای آمریکایی‌هاست تا یک واقعیت؛ آمریکایی‌ها چیزی که در مذاکرات رودررو بدست نیاورده‌اند در یک جنگ شکست خورده به دست نخواهند آورد. 🔹ایران دست به ماشه و آماده است، اگر تسلیم نشوند و امتیازات لازم را ندهند یا بخواهند خودشان یا سگهای پادوشان شیطنتی کنند پاسخ سخت و پشیمان‌کننده خواهیم داد. ™ @antisaloosion
مردم شریف ایران،🔈 شب گذشته،شب قدر در تنگه بود، آمریکا هر چه توان داشت اعم از هوایی، دریایی و موشکی را بکار گرفت اما با رشادت و تقدیم شهدا توسط سپاه مقتدر و ارتش قهرمان هر چه زد به در بسته خورد و تنگه باز نشد، اراجیف سگ زرد هم از سر استیصال بود، آمریکا نتوانست✊ ™ @antisaloosion
عمق فاجعه برای امارات اینجاست که خط لوله حبشان–فجیره با ظرفیت ۱.۵ میلیون بشکه در روز آخرین امید امارات برای دور زدن تنگه هرمز بود که به لقاءالله پیوست ‌‌™ @antisaloosion
❌محاصره دریایی امارات آغاز شده است. امارات از این به بعد برای صادرات نفت، باید از ایران مجوز بگیرد. خط لوله فجیره در سال ۲۰۱۲ فقط برای یک هدف خاص ساخته شد: اینکه ابوظبی بتواند حتی اگر تنگه هرمز بسته شد، روزانه ۱.۵ میلیون بشکه نفت صادر کند؛ ۴۰۶ کیلومتر مسیر که کاملاً خارج از این گلوگاه طراحی شده بود... این خط لوله که بیمه یک کشور بود امروز منفجر شد! ™ @antisaloosion
✅ قالیباف: معادله جدید تنگه هرمز در حال تثبیت است 🔹 رئیس مجلس: امنیت کشتیرانی و ترانزیت انرژی به دست آمریکا و متحدانش با نقض آتش‌بس و اعمال محاصره به خطر افتاده است؛ البته شرّشان کم خواهد شد. ™ @antisaloosion
🔴 پزشکیان: ⬅️ ما مسلمان‌ها قبلا تسلیم خدا شده‌ایم و هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند ما را تسلیم کند ⬅️ در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر عراق تأکید کردم ؛ ⬅️ به مقامات آمریکایی توصیه کنید تهدید نظامی را از منطقه ما جمع کنند؛ ⬅️ چرا که پیروان مکتب تشیع را حتی با زبان زور هم نمی‌توان وادار به تسلیم کرد.@antisaloosion
ابرچالش آمریکا با ایران در ۳ سطح راهبردی: 🔸اول اینکه آمریکا به دنبال به تسلیم واداشتن ایران از طریق تحمیل جنگ به کشورمان و ترور مقام های ارشد ایرانی بود. 🔸با این حال ایران کوچکترین تغییری در راهبردهای کلان خود ایجاد نکرده و حتی با عزم و اراده بیشتر، اهداف و منافع راهبردی خود را دنبال می کند. 🔸این یعنی آمریکا از منظر راهبردی، به هیچ وجه به جلو نرفته بلکه فرسنگ ها پسرفت هم کرده است. 🔸نکته دوم اینکه آمریکا به واسطه ناکامی در حراست از متحدان عرب خود در منطقه، اکنون با یک چالش بزرگ از حیث اعتبارش در محیط بین المللی رو به رو شده است. 🔸 این کشور دیگر نمی تواند در مقام ضامن امنیتی دیگران در جهان ایفای نقش کند. 🔸این مسأله از چشم اندازی کلان یک ضربه جدی به موقعیت جهانی کاخ سفید است. 🔸 مسأله سوم اینکه ایران هیچ راه فراری هم برای آمریکا ایجاد نمی کند. 🔸 دولت آمریکا نه می تواند به جلو برود و تشدید تنش کند زیرا سناریوهای وخیمی علیه آن ایجاد می شود و نه این دولت قادر به عقب نشینی است چون بیش از پیش مفتضح می شود. 🔸تداوم این روند سبب شده تا هر روز شاهد بدتر شدن شرایط برای آمریکا باشیم. 🔸 ترامپ جنگ را آغاز کرد اما هیچ ایده ای برای خاتمه آن ندارد. 🔸 این خود یک ناکامی بزرگ برای آمریکا است. مخصوصا با توجه به اینکه پس از جنگ رمضان اوضاع آمریکا و متحدانش در غرب آسیا به مراتب بدتر از دوره قبل از آغاز جنگ مذکور است. جالب اینکه هرچه می گذرد، سیاستمداران در آمریکا بیش از پیش از ترامپ و جنگ افروزی اش علیه ایران فاصله می گیرند تا مبادا آن ها هزینه سیاسی این جنگ را بپردازند. ™ @antisaloosion