eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنگوی وزارت خارجه: ما حق دفاع مشروع در برابر نقض آتش‌بس توسط آمریکا را داریم و امروز هم مبدأ تجاوز به خاک کشور را هدف قرار دادیم. ™ @antisaloosion
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد دیدن این فیلم ممکنه شما هم آتش بگیرید. گستاخ هایی که به اسم مطالبه‌گری .... چه خون دل هایی به آقای شهیدمون دادن... ™@antisaloosion
آنتی سالوسیون
علی باقری: کسانیکه با پوشش دفاع از ارزش ها تلاش میکنند تا مذاکره را ماهیتا ضد ارزش جلوه دهند عملا می
🚨🚨دقت کنید🚨🚨 ✍🏻نظام خیلی بیش از من و برخی که در اثر جو یله و رهای مجازی صحبت های آمران نفوذی را تکرار می‌کنند توجه دارد که آمریکا قابل اعتماد نیست بدعهد است زیر میز می‌زند و...خیلی بیشتر از یگانه انقلابی های طهلیگر بلـه و ایـتا و... 👈🏻نظام تلاش می‌کند دست آوردهای میدان را تا حد امکان با کم‌ترین هزینه و خسارت و همزمان با دفع وحوش تروریست و جانی و کودک کش عامریکا و عسرائیل از طریق مذاکره و تحمیل خواسته هایش همزمان که این تروریست ها در فشار بستن تنگه هرمز و...هستند نقد کند ✅ برای همین در ابتدای مذاکره مباحث نقد شونده مانند بازگشت پول های دزدیده و بلوکه شده و...را شرط می‌کند تا عملا عامریکایی ها اهرم های بدعهدی‌شان دسته کم به حداقل برسد 👈🏻دقت کنید ما هنوز زیرساخت هایمان به صورت گسترده آسیب ندیده و دوباره دچار مشکلات و کمبودهایی افزون بر ناترازی ها و... در بخش های انرژی مانند برق و...شده ایم... 👈🏻یا حملات و آسیب دیدن صنایع فولادی و... چگونه با سؤاستفاده‌گری مافیای صنعت از شرایط جنگی؛ قیمت خودرو را چند برابر کرد... همه اینها باعث افزایش نارضایتی داخلی میشه ⁉️آیا این ملاحظات را در نظر گرفته اید؟ ❌لزوما هر کسیکه عمامه بر سر می‌گذارد یا ریش بر محاسن دارد یا حجاب برتر بر سر و تشویق به جنگ به هر قیمتی می‌کند دلسوز نیست و می‌تواند نفوذی دشمن باشد همانطور که لزوما آنانکه می‌گویند دشمن هرگونه تجاوزی به خاکمان کرد یا دعوت به کوتاه آمدن به هر شکل و باج دادن به دشمن می‌کند یا دشمن را بزک می‌کند دلسوز نیست و می‌تواند نفوذی دشمن باشد... ✅ امروز ما باید صحنه را درک کنیم و به کشورمان کمک و تبیین کنیم نه اینکه خودمان قربانی و باری بر روی دوش کشور و رهبر باشیم ™ @antisaloosion
🔻جزئیات آخرین پیشنهاد ارسالی آمریکا به ایران آجورلو، کارشناس سیاسی نزدیک به تیم مذاکراتی: 🔹در مرحلۀ نخست مذاکرات، آمریکایی‌ها خواستار انتقال مواد هسته‌ای ایران به آمریکا بودند که این درخواست پذیرفته نشد. 🔹در آخرین ویرایش‌ متنی که آمریکا ارسال کرده، دیگر بحث انتقال یا دفع مواد مطرح نیست و صرفاً عباراتی مانند «تعیین تکلیف»، «سرنوشت مواد» یا «حل‌وفصل مسئله مواد» مورد اشاره قرار گرفته است. 🔹در مورد مواد هسته‌ای هیچ تعهدی مبنی‌بر دفع و انتقال به آمریکا نمی‌دهیم. در مورد تنگه هنوز اختلافاتی وجود دارد که تاکید ما بر این است که مدیریت ایرانی باید بر آن حاکم شود.
🔹اعتراف وزیر آموزش رژیم صهیونیستی: ما نه در غزه به پیروزی قطعی دست یافتیم، نه علیه حزب‌الله لبنان و نه علیه ایران.
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مراسم تشییع پیکر رهبر شهید در بازه عید غدیر نیست و زمان آن هرگاه تعیین شد، اعلام می شود 🔹ساسان زارع سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر ™ @antisaloosion
عراقچی: نقض آتش بس در یک جبهه، نقض آتش بس در تمام جبهه هاست وزیر امور خارجه: 🔹آتش‌بس میان ایران و ایالات متحده، بدون هیچ ابهامی، آتش‌بسی در تمامی جبهه‌ها، از جمله لبنان، محسوب می‌شود. 🔹نقض این آتش‌بس در هر یک از جبهه‌ها، به منزله نقض آن در تمامی جبهه‌ها است. 🔹ایالات متحده و اسرائیل مسئول پیامدهای هرگونه نقض این آتش‌بس خواهند بود. ™ @antisaloosion
📍باید هزینهٔ جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را پرداخت کنید، همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت 📌رییس مجلس ایران در واکنش به تشدید حملات جنایتکارانهٔ رژیم صهیونیستی در لبنان در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: 🔹اعمال محاصرهٔ دریایی و تشدید جنایات جنگی در لبنان توسط رژیم نسل‌کش صهیونیستی، شواهد روشن عدم پایبندی آمریکا به آتش بس است. 🔹قالیباف با اشاره به اینکه هر انتخابی، هزینه‌ای دارد و صورتحساب آن هم از راه میرسد؛ گفت: همه چیز در نهایت سر جای خودش قرار خواهد گرفت. ™ @antisaloosion
مرندی ، عضو تیم مذاکره کننده : خیلی مهم ؛ صبر ایران دارد تمام می‌شود ™ @antisaloosion
🔴🔻قالیباف در مرز شهادت و حیات ایستاده است چرا می کوبید !!! ✍محمد باقر زاهدی اصل ♦️اینروزها چهره کاملا پیر شده دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی کاملا نشان دهنده میزان حجم عظیم فشار ها ، سختی ها ، مشکلات ، تصمیم گیری های مهم بر دوش وی می باشد اتفاقاتی چون ♦️شهادت رهبر عظیم الشان و ستون اصلی ایران ♦️شهادت فرماندهان اصلی نیروهای مسلح ♦️شهادت دبیر شورای امنیت ملی ♦️کم تجربگی کادر اجرایی کشور ♦️بمباران عظیم ، بی‌سابقه کشور همه و همه موجب شده بود تا بار اصلی فرماندهی جنگ ، فرماندهی تشکیلات اقتصادی کشور ، سازماندهی نیروها ، بر دوش این مرد بزرگ و قهرمان ایران بیفتد ♦️آنقدر عملکرد فرماندهی این مدت قالیباف درخشان بود که ریاست تام الاختیار مذاکرات را رهبری عزیز انقلاب بر دوش ایشان گذاشتند همچنین ریاست اتاق چین و ایران نیز همزمان بر عهده ایشان می باشد ♦️تشکر ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی از زحمات ایشان نیز مهر تایید دیگری بود بر عملکرد محمد باقر قالیباف این در حالی است که دکتر قالیباف در لیست اول ترور اسرائیل خبیث قرار دارد و هر آن احتمال شهادت ایشان نیز می رود اما شوربختانه شاهد هستيم، جریانی داخلی به صورت مستمر ، این قهرمان جنگ را مورد هجمه ، تخفیف و تخریب قرار می دهد !!! عملکرد او را در مذاکرات و تصمیم گیری ها به زیر سوال می برد !! توقعات حداکثری ایجاد می کنند !! ذهن خیابان را بر علیه قالیباف داغ می کنند اینها همه در حالیست که : 1⃣ آمریکای جنایتکار علاوه بر تحریم های سنگین ، محاصره دریایی را نیز به آنها اضافه کرده است 2⃣ وضعیت حزب‌الله بسیار شکننده و زیر فشار سنگین اسرائیل قرار دارد 3⃣ وضعیت اقتصادی داخل بسیار دشوار می باشد و دولت با تمام توان سعی در برآورد نمودن خواسته های مردم دارد 4⃣ هر آن احتمال شروع جنگ مجدد می رود و لجستیک نظامی هم می بایست فراهم گردد ♦️حال در چنین شرایطی ، چرا عده ای که هیچگونه مسئولیتی را ندارند و هیچکس هم از آنان مطالبه کار و توقعات مردم را ندارد !! مرتبا افکار عمومی را بر علیه دکتر قالیباف تحریک و تشجیع می نمایند !! آیا این امر عاقلانه است ؟ آیا مدبرانه است ؟ آیا ایجاد فشارهای سنگین روانی بر قالیباف مورد رضایت رهبر عزیز انقلاب می باشد ؟ نقد منصفانه کنید نه تخریب عامدانه !!!! قالیباف در مرز بین شهادت و حیات دنیا ایستاده است لذا مارک دنیا طلبی به وی نمی چسبد ... والعاقبه للمتقین ۱۱/۳/۱۴۰۵ ™ @antisaloosion
⚫️❌️ ایران تبادل پیام با طرف آمریکایی را متوقف کرد ™ @antisaloosion