eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
738.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به قولِ : آه! چقدر لذت بخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربّ اش. ™ @antisaloosion
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍂یا امام رضا🍂 اشک چشمامو واسه توشه راه آوردم ❤️‍🩹 @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط وقتی این نشانه هارو دیدی بدون ظهور امام زمان ارواحناه فداه نزدیکه ™ @antisaloosion
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویژه‌گی های امام زمان رو میدونی؟! پیشنهاد می‌کنم ببین ™ @antisaloosion
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می‌دونی یاران مخفی امام زمان ارواحنا فداه چه کسانی هستند؟! ™ @antisaloosion
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺همانطور که شهید سلامی خطاب به دشمنان آشوب‌طلب گفت: با همین جوانانی که فریب شما را خوردند به سراغتان می‌آییم، شد👍 هوای این جوان‌های تازه به آغوش برگشته رو داشته باشیم. مبادا باهاشون تندی کنیم❌ ™ @antisaloosion
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ می‌دانید چرا پیروی از مد، استایل و دیده‌شدن، نسل به نسل در بین خانم‌های ظاهراً مذهبی هم بیشتر و بیشتر شده؟ 🛑 چون فرمان ذائقه‌سازی دست کسانی است، که فقط به دنبال کسب سود بیشتر از شما هستند و باوری به آموزه‌ها و دستورات اسلام ندارند. 👈🏼 و برای این کار با روش 《یکم بلندتر 》 《یکم ضخیم‌تر》 《یکم ساده‌تر》 《یکم مجلسی‌تر》، خیلی آرام و ذره‌ذره، ذائقه‌ی زنان و دختران ظاهراً مذهبی را به خود متمایل می‌کنند❗️ @antisaloosion
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭐ علامه مصباح رضوان الله تعالی علیه: ⁉️ مگر مسلم فرستاده سید الشهدا نبود؟! بیعت با او یعنی بیعت با امام حسین علیه السلام؛ غیر از این است؟؟ 💡 حالا اگر امام حسین علیه السلام از ۱۴۰۰ سال پیش تر برای امروز ما یک نماینده فرستاده باشد بیعت با او بیعت با امام حسین جان علیه‌السلام فرقی نمی کند، ایشان نماینده اوست ✅ ما شیعیان معتقدیم ولی فقیه در این عصر مثل حضرت مسلم نسبت به سید الشهدا علیه السلام است، بیعت با او مثل بیعت با سید الشهدا است، اطاعت از او مثل اطاعت از سید الشهدا علیه السلام است ❌ متاسفانه ما در عمل می‌لنگیم. جانم فدای رهبر، گفتنش خیلی آسان است ⁉️ اما در عمل چطور آیا هرچه می‌فرماید انجام بدهید ما انجام دادیم؟ آیا آنجایی که فرمود انجام ندهید دخالت نکنید گوش کردیم؟ ⭐ باید بدانیم ایشان نماینده امام است ولی فقیه است نائب امام است اطاعت از او مثل اطاعت از امام است. 🔥نشرحداکثری ™ @antisaloosion
⁉️استاد علوم سیاسی بودی شما ⁉️ 👆این نوشته‌ی زیبا کلام که به مناسبت دیدار بن سلمان با ترامپ هست یه جور طعنه‌ هست به بی‌پاسخ ماندن نامه‌ی ترامپ، اما دقیق‌تر که نگاه کنیم، اتفاقاً اون “بی‌پاسخی” یکی از رفتارهای حساب‌شده و درست سیاست ایران بود. 👈ترامپ اون موقع کسی بود که با تحریم و تهدید، سیاست فشار حداکثری رو جلو می‌برد و خروجش از برجام عملاً نشون داد دنبال احترام متقابل نیست. در همچین فضایی، پاسخ دادن به نامه‌ او یعنی قبول کردن بازی‌ ای که خودش قانونش رو نوشته بود. 👌اینجا سیاستِ سکوت، یه جور عزت‌مداری بود، نه انفعال. یعنی گفت‌وگو آره، اما نه وقتی طرف مقابل با زبان زور حرف می‌زنه. بعضی وقتا بهترین جواب واقعاً “جواب ندادنه”؛ هم پیام داره، هم وقار. ✅این‌که ایران اون نامه رو بی‌پاسخ گذاشت، یعنی نگذاشت شأن کشور تبدیل بشه به برگ تبلیغاتی یک رئیس‌جمهور پرهیاهو. پس برخلاف برداشت زیباکلام، اون تصمیم نه از غرور، که از عقل و عزت بود: سکوتی که از هزار کلمه محکم‌تر حرف می‌زد. باید از زیباکلام پرسید شما واقعا استاد علوم سیاسی بودی ⁉️⁉️ ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹تناقض‌گویی‌های آقای کاپیتان ✍🏻روزنامه قدس نوشت: طرح موضوع زیرساخت‌ها و استادیوم‌ها -هرچند واقعی، انباشته شده و مورد اعتراض همه- دقیقاً در لحظه‌ای از سوی بازیکنی که اروپا را گشته و با چم و خم فوتبال حرفه‌ای آشناست، مطرح شد که انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی درباره کیفیت بازی، ناهماهنگی تاکتیکی و ضعف ساختاری تیم صحبت کند و بس. آیا در فضای بُرد، باز هم گفته می‌شد که آزادی آماده نیست یا دربی اصفهان با تماشاگران محدود برگزار می‌شود؟ بعید است؛ تجربه سال‌های اخیر نشان داده بسیاری از این مسائل فقط زمانی وارد گفت‌وگوی ملی‌پوشان می‌شوند که عرق شکست و شرم بر پیشانی دارند و توضیحی برای عملکرد ضعیفشان ندارند. شوربختانه در فوتبال ایران، ضعف سواد رسانه‌ای پدیده‌ای ریشه‌دار است و ملی‌پوش و غیر ملی‌پوش و حرفه‌ای و آماتور هم ندارد. در ساختار حرفه‌ای، مدیر رسانه‌ای دقیقاً مسئول هدایت فضای گفت‌وگو، کنترل پیام‌ها و کمک به بازیکنان برای ارائه یک واکنش سنجیده و هدفمند است. اما در فوتبال ایران، گویی این جایگاه تنها روی کاغذ وجود دارد و در مهم‌ترین لحظات، اثر و کارکردی از آن دیده نمی‌شود. تیم ملی مدت‌هاست محبوبیت سابق را ندارد و با مشکلات فنی جدی روبه‌رو است: برندگی لازم در خط حمله دیده نمی‌شود، تاکتیک‌ها زود برای حریف قابل پیش‌بینی می‌شوند و سبک بازی نتوانسته هواداران را قانع کند. این‌ها مسائلی است که انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی درباره‌شان حرف بزند. تا زمانی که میان «لحظه مناسب گفت‌وگو» و «موضوع مناسب گفت‌وگو» تمایز قائل نشویم، همین چرخه تکراری ادامه خواهد داشت: شکست، حاشیه، انحراف بحث و فراموش‌شدن اصل ماجرا ™ @antisaloosion