eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
❗️بسیار مهم ! روحانی در حال تحمیل اراده به دولت پزشکیان است متنی توسط دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی در صفحه شخصی ایشان منتشر شده که بعد از یک مقدمه تقدیم خواهد شد. 🔶مقدمه ی کانال : چرا جبهه انقلاب به هر کجا ورود میکند (در سالهای اخیر) انقلاب را شکست خورده و سر شکسته خارج میکند؟ (از انتخابات ها تا به دست گرفتن صدا و سیما و ...) 🔷پاسخ ساده است : چون مسائل را برخلاف ادعایش عمیق نمی فهمد و برخلاف ادعایش عمق راهبردی مسائل را نمی فهمد و شعوری نسبت به آن ندارد. 🔴مثال میزنم : رو به رو شدن با دولت اصلاح طلب پزشکیان یک لایه امنیتی و زیرین هم دارد. وقتی شما میدانید امنیتی ترین چهره های جناح چپ قصد دارند دولت را وادار به تسلیم و تکرار حسن روحانی کنند ، شما نه هشتگ وفاق و نفاق، که با پیروی از آقا باید از دولت حمایت کنید. کل منطق ما برای دفاع از دولت همین بوده است. ⛔️حالا جریان جلمبر چرا با علم بر این مسئله مخاطب را تحریک به ترویج شعار نفاق و وفاق میکند؟ این نادان ها میگویند : دولت را زمین میزنیم ، فوقش مملکت آشوب میشود. بسیجی ها میروند و جمع میکنند و شهید میشوند. بعد خانواده های همین شهدا را دور یک میز با خود می نشانیم و در لیست شهدای حامی خودمان می نویسیم و با اینها در انتخابات شرکت میکنیم بلکه به پاستور برسیم (کما اینکه برخی خانواده ی شهدای زن زندگی آزادی اخیرا در کنار کسانی نشستند که تصمیمات حماقت بار آنها باعث بهره برداری قم کلاها ، افتادن حجاب از سر زنان و شهید شدن روح الله عجمیان ها و آرمان ها شد . ...) 📌خلاصه ی کلام : این جریان کثیف ، پلشت و بی مسئولیت به خوبی میداند خروجی عملکردشان میتواند به ریخته شدن خون هایی منجر شود اما در پستو ها میگویند : مهم نیست ، مهم است که دولت پزشکیان زمین بخورد و بساط انتخابات پهن شود و ما تلاش کنیم تا این بار دولت کریمه ی خود را برپا کرده و رایحه ی خوش خود را به زور در بینی شریف ملت فرو کرده و همه را از بوی خوشمان خفه کنیم.... این خطرناک است 🔴امام جامعه با علم بر بازی کثیف ضد امنیتی که میخواهد دولت را تسلیم کند ، از انقلابی میخواهد از دولت اصلاح طلب حمایت کند. اما این اوباش مسئولیت نانشان در این است که هشتگ وفاق و نفاق را داغ کنند.. و اما در همین خصوص این توئیت از دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی را با دقت بخوانید: ✍️این یک خبر است: روحانی اخیرا فشارهای قابل توجهی به پزشکیان واردکرده اماپزشکیان دست رد برسینه او زد؛ بله! این است دلیل بداخلاقی های ضدامنیتی رئیس جمهور اسبق. قبلاهم گفتم:ما بارئیس جمهورساختارگرا مواجه هستیم وعملیات هُل دادنش به مرحله ارتجاعی حاکمیت دوگانه نظام_دولت شکست خورده است به یزدان که گر ما خرد داشتیم @bachehay_bala
آنتی سالوسیون
❗️بسیار مهم ! روحانی در حال تحمیل اراده به دولت پزشکیان است متنی توسط دکتر مجتبی زارعی عضو کمیسیون
یعنی فکرشو بکن سوپرانقلابی ها از یکطرف صبح تاشب به روحانی فحش میدن و غربگرا غربگرا میکنن تا اعتماد مخاطب انقلابی را جلب کنند و از آنطرف پشت دست اصلاح‌طلبان رادیکال بازی می‌کنند و همراه و همگام با باند و پزشکیان رو می‌زنند... فرق نمی‌کنه فقط روکشش با آقا آقاست چه بسا اینها از آن‌ها خیلی ظلمشان بزرگ تر و ضربه‌شان مؤثر‌تره ولی مسئله که باید توجه کنیم اینه که👇🏻 کارفرمای هردو جریان یکیست@antisaloosion
💠 من نمی‌توانم به شما درس بدهم! مقام معظم رهبری نقل میکنند: قرآن را از دوران کودکی نزد مادر، و سپس از یکی از کسبه که قرائتش خوب بود و جلسات دوره‌ای قرائت را در منازل مدیریت میکرد، آموختم. پدر، من و برادرم را به این مرد مومن که حاج رمضانعلی نام داشت، سپرد. او به ما احترام می‌گذاشت. باآنکه مردی پنجاه‌ساله بود، پشت سرما از در خارج میشد و ما را در دو طرف خود می‌نشانید. من نزد او قرآن می‌خواندم و او قرائت مرا تصحیح میکرد. یک روز به ماگفت: شما دیگر به مرحله‌ای رسیده‌اید که من نمی‌توانم به شما درس بدهم و بیشتر از این شما را جلو ببرم. به ما توصیه کرد که پیش استاد او _ملا عباس_ برویم که در سن هفتادسالگی در صحن حرم رضوی تدریس میکرد.رفتیم و نزد آن مرد درس خواندیم. 📜 برگی از سیره آقاجون♥️ ‌™ @antisaloosion
27.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌❌دوران سیاه پهلوی ⚠️ هر وقت در مورد گرانی حرف زده میشه بلافاصله از  ۱۳ سال دوره نخست وزیری هویدا بدون گرانی صحبت میکنن! داستان خودکار و کبریت ✅ اما واقعیت ماجرا چیست؟ تا آخر ببینید👆 ‌™ @antisaloosion
افتتاح ابرطرح انتقال آب دریا به اصفهان با دستور رئیس‌جمهور 🌊🚰 ابرطرح انتقال آب دریا به اصفهان طرحی راهبردیست که با هدف تأمین آب پایدار صنایع فلات مرکزی، کاهش برداشت از منابع محدود زاینده‌رود و گامی مهم در مسیر توسعه متوازن کشور به بهره‌برداری رسیده است.👌🇮🇷 ‌™ @antisaloosion
💢 کشوری که با یک سابوتاژ غذایی به زانو درآمد پاییز ۱۹۴۴، مردم هلند تصور می‌کردند جنگ رو به پایان است. ارتش متفقین به مرزها رسیده بود و بسیاری امیدوار بودند اشغال آلمان‌ها همین روزها تمام شود. اما یک تصمیم، یک فرمان، این امید را به کابوسی واقعی تبدیل کرد؛ کابوسی که هلندی‌ها بعدها نامش را گذاشتند: زمستان گرسنگی. وقتی نیروهای مقاومت هلند در برابر دستور‌های اشغالگران اعتصاب کردند، فرماندهی آلمان واکنشی نشان داد که تا نسل‌ها در حافظه هلند ماندگار شد. راه‌های ورودی غذا به مناطق غربی کشور ،جایی که پرجمعیت‌ترین شهرها قرار داشت مسدود شد. قطارها متوقف شدند، انبارهای غذایی توقیف یا تخلیه شدند، و انتقال هرگونه آذوقه از جنوب و شمال ممنوع شد. با زمستان سخت ۴۴–۴۵، اوضاع به سرعت رو به سقوط رفت. دمای هوا گاهی به زیر منفی ۲۰ می‌رسید و مردم برای گرم‌کردن خانه‌ها، نخست درختان خیابان را بریدند، سپس مبلمان، درهای چوبی و حتی قاب پنجره‌ها را سوزاندند. غذا؟ تقریباً هیچ. نان با آرد چغندر ساخته می‌شد، مردم سوپ از گلوله‌های پوره شلغم می‌پختند و بسیاری روزها فقط یک وعده کوچک می‌خوردند. تمام این‌ها نتیجه یک تصمیم هدفمند بود: شکستن روحیه مردم و فشار روانی برای تسلیم. در برخی مناطق، مردم کیلومترها پیاده راه می‌رفتند تا شاید از روستاها سیب‌زمینی یا نان بگیرند. بسیاری در همان مسیرهای یخ‌زده بی‌هوش می‌شدند و دیگر برنمی‌گشتند. مدارس تعطیل شد، بیمارستان‌ها از سوخت و غذا خالی شدند، و کودکان لاغر و بی‌رمق در خیابان‌ها صحنه‌ای بود که هر روز تکرار می‌شد. تا بهار 1945 ، حدود ۲۰ هزار غیرنظامی بر اثر گرسنگی و سرما جان باختند. اما هدف اصلی تسلیم کامل جامعه هرگز محقق نشد. با پیشروی متفقین و توافق‌های بشردوستانه، هواپیماهای بریتانیایی و آمریکایی شروع به رهاکردن بسته‌های غذا کردند؛ عملیاتی که "منتیوم" و "فوودراپ" نام گرفت و جان صدها هزار نفر را نجات داد. عملیات آلمان علیه مردم هلند یکی از روشن‌ترین نمونه‌های تاریخ است که نشان می‌دهد چطور حمله به زیرساخت‌های حیاتی مردم می‌تواند ضربه‌ای عمیق‌تر از هر سلاحی بر جامعه وارد کند و البته چطور مقاومت انسانی، حتی در تاریک‌ترین روزها، می‌تواند زنده بماند. امروز هم بازی با معیشت، اقتصاد و همچنین امنیت غذایی ملت ها با هدف تسلیم آنها یا پایین آوردن تاب آوریشان و یا هدایتشان به سوی تسلیم ادامه دارد. مدل ها همان است اما روش ها مقداری متفاوت و ظریف تر شده است. *آقای تحلیلگر ™ @antisaloosion
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تام باراک، فرستاده ویژه آمریکا: از سال ۱۹۴۶ به بعد نگا کنید هر زمان که ایالات متحده دخالت کرده است، (حدود ۹۳ کودتا یا تلاش برای تغییر رژیم داشته‌ایم) همه آنها شکست خورده‌اند. ™ @antisaloosion
⭕️ شهیدی که پس از سالها گمنامی به جوار امام رضا بازگشت 🔺امروز حاج باقر قالیباف پیش از حضور در دیدار دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد به مزار شهیدی عزیز با داستانی عجیب رفت، شهید سرافراز ابوالفضل رفیعی ... 🔺دو ماه پیش قالیباف داستان عجیب این شهید والامقام را در کنگره شهدای خراسان رضوی روایت کرد و اشک را از چشمان همگان سرازیر کرد و حضار از روایتی که قالیباف از زندگی و شهادت عجیب این شهید می‌کرد در عجب بودند. 🔺شهید رفیعی که در عملیات خیبر شهادت خودش را از قبل پیش‌بینی می‌کند و قبل از شهادت به حاج باقر می‌گوید: «آقا باقر مادرم من را ابوالفضل نامیده و من برای کنار فراتم و امشب پیمان من با حسین ادا می‌شود» و آن شب شهید رفیعی به آرزویش می‌رسد. 🔺اماعجیب آنکه سالها پیکر شهید رفیعی را پیدا نمی‌کنند وعملا مزاری نداشته تا اینکه سالها بعد شهدایی گمنام را در دانشگاه فردوسی مشهد تشییع می‌کند و دوباره بعد از مدتی متوجه می‌شوند که این شهید همان شهید رفیعی گمنام است که سالها پیکرش گم شده. 🔺سال ۶۲ پیمانش را در خیبر با حسین ادا کرد و سالها بعد به دیار امام رضا بازگشت تا در زادگاهش در کنار مردم و امام هشتم باشد. ™ @antisaloosion