❌یدیعوت آحارونوت:
این #هولناکترین و #سختترین شب برای اسرائیل از آغاز جنگ با ایران است.
تعداد مجروحان در دیمونا و عراد بسیار زیاد است.
♦️ بی بی سی:
وحشت سراسر تلآویو را فراگرفته است
🔹 پس از حمله ویرانکننده موشکی ایران در دیمونا و آراد، وحشت تمامی تلآویو را فرا گرفته است و همه به سمت پناهگاهها هجوم میبرند.
♦️ نیویورکتایمز در گزارش دیگری نوشته با اینکه وزارت جنگ آمریکا میگوید «هزاران هدف» در ایران را بمباران کرده اما ایرانیها هیچ نشانهای از عقبنشینی از خود نشان نمیدهند.
™ @antisaloosion
🟠 اهداف موشکهای ایرانی
🔹ایران پایگاه ‘بن آمی’، یکی از تأسیسات لجستیکی مهم و محل استقرار گردان حمل و نقل ۶۹۲۰ فرماندهی مرکزی ارتش رژیم اسراییل در نزدیکی تل آویو را هدف قرار داد.
🔹 علاوه بر این، تاسیسات سری رژیم در ‘کریات اونو’ و ‘ساویون’ مورد حمله قرار گرفته است.
🔹 در این حملات هدف ایران ضربه به آن بخش از ماشین جنگی رژیم است که نقش مرکزی در هدایت حملات به ایران یا حزب الله دارد.
🔹ساختمانی که در دیمونا زدیم یک مرکز تحقیقاتی بوده؛
™ @antisaloosion
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚑ترافیک و حجم بالای آمبولانس ها در اسرائیل
دیشب هم گفته شد حجم کشته ها زیاده
چون سانسور شدیدی دارند طوری شده بود مجبور شده بودن یک عددی بدن برای اقناع مردم
وقتی میگن ده یعنی ۱۰۰ ..
😂 سگ کشی بدی بوده دیشب
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🚑ترافیک و حجم بالای آمبولانس ها در اسرائیل دیشب هم گفته شد حجم کشته ها زیاده چون سانسور شدیدی دارن
775.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واکنش امام خمینی ره:😂
بزن قدش دیشب یهودی کوشون بوده
™ @antisaloosion
🛑توصیه مهم رهبر معظم انقلاب به رسانهها:
توصیهام به رسانه های داخل کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بطور جدی خودداری کنند.
در غیر اینصورت امکان وصول دشمن به مقصودش وجود دارد
پ.ن: اما بعضیها انگار قسم خوردن همین وسط جنگ هر چی ضعف و کمبود توی شرایط جنگی میبینن که طبیعی هم هست رو بیان علنی جار بزنن
حضرت آقا میفرمایند به نقاط ضعف نپردازید
نه اینکه نیست
هست
اما ولش کنید توی این اوضاع
اخطاری بالاتر از این
حضرت آقا میفرمایند ممکنه دشمن به مقصودش برسه
تو رو خدا بیخیال بشید
نذارید گزندی به این نظام اسلامی برسه
حفظ این نظام در گرو وحدته
ای کاش بعضیها بفهمن
™ @antisaloosion
تهمت به امیرالمومنین علی علیه السلام؟!!!
تهمت به مسئولان؟!!!
بدبین کردن مردم به مسئولان کشور بر خلاف تاکید ولی فقیه؟!!!
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
تهمت به امیرالمومنین علی علیه السلام؟!!! تهمت به مسئولان؟!!! بدبین کردن مردم به مسئولان کشور بر خ
❌ در پاسخ به این متن سراسر غلط حمید رسایی
1️⃣ اولا دیگه کلمه خانه نشین را برای امیرالمومنین علی علیهالسلام تکرار نکن ، جمله رهبری شهید 👈 تعبیرِ #زشت و ناشایستی را برخی دوستانِ #نادانِ امیرالمومنین درباره ایشان به کار می برند که ایشان خانه نشین شد !
ایشان حتی یک روز هم خانه نشین نشد !!! 22 بهمن 1351
2️⃣ صلح امام حسن علیه السلام هم بخاطر خیانت فرمانده سپاه ایشان بود که دو سوم لشکر را گرفت و رفت سمت معاویه و مردمی که اکثریت آنها اصلا شیعه نبودند و هم خوارجی مخالف معاویه و هم افراد قبیله های مختلف در آن بودند !!!
❌الان فرماندهان نظامی ما شبیه به آن فرمانده خائن امام حسن هستند که تو چنین تشبیهی به کار می بری؟؟؟؟؟؟
مردم شیعه و ولایی ما و یا حتی آن اهل سنت و اقلیت های دینی که وطن فروش نیستند را داری با آن مردم دوره امام حسن مقایسه میکنی مرد حسابی؟؟؟؟!!!!
قبلا دو متن مفصل درباره قیاس غلط دوران حکمیت امیرالمومنین و صلح امام حسن نوشتیم که هنوز که هنوزه هیچ جوابی علمی جز فحش و ناسزا دریافت نکردیم !
3️⃣ در قضیه امام حسین علیه السلام هم باز اکثریت مردم کوفه اصلا شیعه نبودند !!! پس باز هم قیاس تو غلط اندر غلط است حمیدخان.❌
4️⃣ و نکته آخر ، اختیار صلح و جنگ و آتش بس و... با شخصِ #ولی_فقیه هست و بس ،
و تا فرماندهان نظامی قوی ما و ولایی و متعهد ما در صحنه هستند ، تحمیل محال است .
همان طور که در طول 37 سال رهبری امام شهید ما کسی نتوانست به ایشان چیزی تحمیل کند.
❌ حمید خان، بنده اگر جای جنابعالی بودم همین الان مجازی گردی هایم را رها می کردم و می نشستم قشنگ و کامل ، دو جلد تاریخ انسان 250 ساله ( حلقه دوم و سوم) را می خواندم تا تاریخ را خوب یاد بگیرم که در دام چنین تطبیق هایی غلط و قیاس های مع الفارق نیوفتم .
البته اگر #وقتش را کردی
حتما 10 جلد تاریخ طبری و 2 جلد تاریخ مسعودی و 2 جلد تاریخ یعقوبی را هم بخوان.
چون منابع دست اول و مرجع هستند و پژوهشگری که منابع دست اول را نخواند ، اصلا #پژوهشگر نیست و یک کپی کار غیرحرفه ایست !
❌ وسط جنگ با دشمن ، نمی دانیم شبهات اینترنشنال شغال را جواب دهیم ، یا خودی های بی دقت !!!!!
✍️ احسان عبادی
™ @antisaloosion
📌زنده باد پزشکیان که کشور را در شرایط جنگی اداره میکند
📌زنده باد قالیباف هماهنگ کننده کشوری و لشکری...
📌زنده باد اژه ای پای کار و شجاع
📌زنده باد زاکانی جهادی
📌زنده باد مردم بصیر و در صحنه
🚨هر وقت صوتی شنیدید که شما را نسبت به مسئولین بدبین کرد و آنها را در ذهن تو #خائن و #نفوذی جا زده ، یاد این صحبت رهبر شهید ما بیوفتید که فرمودند :
1️⃣ هرکس مردم را نسبت به مسئولین بی اعتماد کند، در زمین دشمن بازی کرده، چه بداند چه نداند.
خرداد 1401
2️⃣ از كارهائی كه دشمن میكند، بیاعتماد كردن مردم نسبت به مسئولین است.
27 مرداد 1389
3️⃣ از هدفهای دشمن، بیاعتماد كردن مردم به مسئولین كشور است .
6 بهمن 1388
4️⃣ امروز هر كس كه مردم را ناامید كند و به مسئولین و به آینده بیاعتماد كند، به دشمن كمك كرده است.
1 فروردین 1386
👆👆
✅ حالا من و شما یک دو راهی داریم
🅰یا حرفهای صریح آقای شهیدمان را گوش کنیم و این نوع صوت ها و این نوع حرفها و تحلیلهای آبکی را بازی در زمین دشمن بدانیم
یا اینکه حرفهای آنها را باور کنیم !!!
انتخاب ساده هست، البته فقط برای آنهایی که #ولایت_مدار هستند .
™ @antisaloosion
بقایی: انتظار خویشتنداری از ایران بیمعنا است
سخنگوی وزارت امور خارجه در گفتوگو با اسکاینیوز:
🔺 انتظار خویشتنداری از کشوری که به آن حمله شده، بیمعنا است.
🔺این متجاوزان هستند که حمله را آغاز کردهاند و خود، باید آن را متوقف کنند.
™ @antisaloosion