eitaa logo
آنتی سکولار
13.5هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.7هزار ویدیو
43 فایل
♨️دشمن، سیاستی را طراحی کرد که از قم "آنتی تِز انقلاب" درست کند؛ یعنی همانطور که انقلاب از حوزۀ علمیۀ قم جوشید، یک ضدّ انقلاب هم از قم به وجود بیاورد (امام خامنه ای؛89/8/4) 🌐تحلیل خرده نظریه های غیرانقلابی ادمین کانال: @admin_antisecular
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰شبیهِ هاشمی🔰 🤔 سیدمحمدخاتمی در پیام نوروزی خود گفته است: ( در مقابله با خشونت و زور و بیداد، نه اعمال خشونت متقابل، که تصمیم به تن‌ندادن به خشونتِ تحمیل شده و تلاش برای اصلاح است) 🔺آقای خاتمی! یعنی در برابر ظلم و تجاوز دشمن نباید پاسخ متقابل داد؟! تصمیم به تن‌ندادن به خشونتِ تحمیل شده، بدون اقتدار و (اعدوا ما استطعتم من قوه) و بدون (قاتلوهم) می‌شود؟ 🔶 رئیس اصلاحات، ظاهرا دچار فرونشستِ اعتقادات ملی و دینی شده است! ⁉️در مقابلِ خشونت و زور و بیدادِ متجاوزی همچون صدام نباید تقابل می کردیم؟! ⁉️ اکنون مردم یمن نباید تقابل کنند؟ یعنی بدون پاسخ درخور، سعودی دست از خشونت برمی‌دارد؟! ↙️ گفتمانِ پدرِمعنویِ تان که امروز تو زرد از آب درآمد! قرار بود فردای دنیایش فردای گفتمان باشد نه موشک! ⭕️ نکند شما هم از سازش و تسلیم با الفاظی عوام‌فریب اما از درون واداده دم می زنید؟ https://eitaa.com/antisecular_ir
🔻خودفروخته هایی که یک روز خودزنی می‌کردند و می‌گفتند: توأمانی مذاکره با 5+1 و سر دادنِ شعار "مرگ با آمریکا" اشتباه است، نباید موشک آزمایش کنیم و بر روی آنها شعار "مرگ بر اسرائیل" بنویسیم و... چرا الآن که آمریکا در میانۀ مذاکرات و به صورت همزمان تحریم های جدیدش را هم علیه کشورمان اِعمال می کند، ساکت هستند؟؟؟ دشمن در آن روزها دوست شده بود یا قضیه چیز دیگری است؟؟؟ https://eitaa.com/antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(۲۵) عاملِ تفرقه... 🔻از عوامل شکست جبهه حق، پراکندگی و اختلاف است. همانگونه که وحدت نیروهای خودی برای دشمن شکننده و وحشت آفرین است، تفرقه و اختلاف نیز باعث تقویت روحی و شادمانی دشمنان می شود. 🔴 از مهمترین پیامدهای تفرقه میان مسلمانان، پیروزی باطل بر حق است؛ جریان مدعی یمانی علاوه بر ایجاد تفرقه و اختلاف در میان شیعیان زمینه‌های بردگی فکری مسلمانان توسط استثمارگران را نیز فراهم می سازد. 〽️از پیامدهای وخیمی که اختلافات بین مسلمین در پی دارد نابودی دولت های اسلامی است. تحریک مردم تحت عناوینی همچون مذهب، نژاد، زبان و... با وعده تجزیه، از دیگر اهداف استثماری است که جریان های منحرف بدان دامن می زنند. 💠ترویج خرافه گرایی از دیگر پیامدهای تفرقه میان مسلمانان است؛ احمدالحسن که قبل از اعلامِ یمانی بودن، از سِحر، شعبده، هیپنوتیزم و... برای جذب پیرو استفاده می کرد بعدها با استدلال به استخاره، خواب و... برای فریب مردم بهره برد. 📚منبع: تحلیل جریان مدعی یمانی(با رویکرد کلامی و فقهی) ص۲۷۱تا۲۷۷ ✍ https://eitaa.com/antisecular_ir
‼️اصرار بر اِنکار! اسلام در بُرهه ای از زمان و موقعیتی از جغرافیا ظهور کرد که زن از ابتدایی ترین حقّش یعنی "حقِ حیات" نیز محروم بود. 💢 آن زمان پیامبر(ص) به واسطۀ تعالیم وحیانی نه تنها این حق را احیا، بلکه با سیرۀ خود طرحی نو درانداخت و به پردازش این شأن نیز پرداخت. ⛔️با گذشت زمان و ایجاد شکاف میان باورها و تعالیم وحیانی، این انقلاب اسلامی بود که دیگربار بر تکریم این جایگاه پای فِشُرد؛ به طوری که امام خمینی(ره) الگوی خود را بزرگ بانوی اسلام یعنی حضرت فاطمه(س) معرفی کردند. ⚠️خلف صالح ایشان نیز طی این سالیان بر تکریم بانوان تاکید کرده و ضمن اینکه نقش مادری را برای بانوان از هر نقش دیگری زیبنده تر دانسته اند، بر فعالیت های اجتماعی آنان در محیط اَمن و سالم تاکید کرده اند. 💠 از نتایج این نگاه،برآمده از آموزه های اسلام؛ این است که امروز شاهد وجود میلیون‌ها بانوی فرهیخته در عرصه‌های علمی(دانشگاهی و حوزوی) هستیم، بانوان بسیاری در مدیریت های عالی و میانی کشور متصدی امورند، هزاران بانوی پزشک حاذق داریم، بابت حضور بانوانِ قهرمان در میادین ورزشی به خود می بالیم و... اما رنج آور آنجاست که در همراهی با بدخواهان و به بهانۀ اتفاقات اخیر، می‌گوید: مسئله حقوق زنان پاشنه آشیل نظام است! ❓چرا جعفریان تلاش همه جانبۀ نظام اسلامی در احیای حقوق بانوان را نمی‌بیند؟ آیا او می‌خواهد پایبندی بسیاری از بانوان فرهیخته به مبانی انقلاب اسلامی را مُنکر شود؟ آیا او فریادها برای حفظ شأن و کرامت بانوان را نمی شنود؟ https://eitaa.com/antisecular_ir
🔷جامعه؛ هم معتقد، هم متفکر در پاسخ به اینکه جامعه باید معتقد باشد یا متفکر، میگوید: اعتقاد، با مفهومِ گره زدنِ اندیشه، از آفات پیشرفتِ بشر است و از آنجا که در فکر، حرکت نهفته است، پیشنهاد می کنم جامعه به جای زندگی کردنِ معتقدانه، متفکرانه زندگی کند! ♨️با یادآوری اینکه، افراط و تفریط در هر امر و عملی مُضرّ و کُشنده است، باید از ایشان پرسید: مگر نه اینکه اعتقادات و تفکر دو ساحت متفاوت از یکدیگرند، آیا این دو نمیتوانند مکمل یکدیگر باشند؟ ❓آیا اعتقادات صحیح نمیتواند ریشه و مبنای تفکر سازنده قرار گیرد و درخت کمال را به بار بنشاند؟ آیا با تفکر صحیح و به حق، نمی توان اعتقادات را تصحیح کرد و عُمق بخشید؟ آیا انسانِ معتقد نمی تواند اهل فکر باشد؟ آیا یک انسان متفکر نمیتواند در یک جمع بندی ریشه ای و البته اندیشه ای، به مجموعه ای از اصول و ارزش ها معتقد شود و در رهگذر فکر و اندیشه، اعتقاداتش را تقویت و یا تصحیح کند؟ 〽️پس چه لزومی دارد که ما هرکدام را (تفکر-اعتقادات) به خاطر دیگری ذبح کنیم؟ آنجا که محقق داماد می گوید؛ جامعۀ دینی و غیردینی به جای آنکه بگوید من معتقدم بگوید من متفکرم، باید از ایشان که بی محابا هر اعتقادی را تقبیح می کند، پرسید: آیا شما تضمین میکنید هر تفکری از خاستگاه صحیح، به حق و به جا برخیزد و جامعه اطلاعات کافی و توانایی گفتگو با هر تفکری را داشته باشد؟ ✴️ لازم است ایشان، اهداف حضرت باری تعالی از ارسال رُسُل به سوی جوامع بشری را بازخوانی نمایند... https://eitaa.com/antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
(۱۵۵) ✅ تحصّن مردم و علما 💢 مردم اصفهان بلافاصله پس از اطلاع از دستگیری آیت الله طاهری، اطراف خانه ایشان اجتماع می‌کنند و شعار «درود بر خمینی- سلام بر طاهری» و «مرگ بر شاه» سر می‌دهند که منجر به حمله نیروهای نظامی و تیراندازی و پرتاب گاز اشک‌آور به مردم می‌شود و در نهایت عده ای زخمی و فردی به نام محمدعلی ذاکر حسین‌آبادی به شهادت می رسد که اولین شهید اعتراضات سال 57 شهر اصفهان محسوب می گردد. ✅ از فردای دستگیری آقای طاهری، یعنی ۱۱مرداد۵۷، بازار اصفهان به نشانه اعتراض بسته می شود. تظاهرات و اجتماعات مردم بیشتر می‌گردد، حمله به بانک‌ها و مؤسسات دولتی شدت می‌یابد، به کنسولگری آمریکا و انجمن ایران و آمریکا حمله می‌شود. تظاهرکنندگان از سراسر اصفهان به سوی عالم انقلابی و بزرگ شهر اصفهان یعنی آیت الله خادمی سرازیر می شوند. ✅ مردم در بیت آیت الله خادمی به نشانه اعتراض متحصن می شوند. آیت الله خادمی و دیگر علمای شهر بیانیه های مختلفی صادر می کنند و به این حادثه واکنش نشان می دهند. آیت‌الله شهید صدوقی و آیت‌الله شهید مطهری از یزد و تهران برای حمایت از اعتصابیّون به اصفهان به منزل آقای خادمی می‌آیند و تحصن لحظه به لحظه گسترده‌تر می‌شود. ادامه دارد... 📚منبع: "زندگی نامه امام جمعه سابق اصفهان به روایت فضل الله صلواتی" سایت تاریخ ایرانی، ۱۲خرداد۹۲ https://eitaa.com/antisecular_ir
6.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⬛️ بکشید ما را ... ملت ما بیدارتر می شود. https://eitaa.com/antisecular_ir
❓به کدامین گناه؟ "هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد همان جبهه خودی است (شهید همت)". ⛔️دشمن گرا را بسته بر روی روحانیت و شخص امام جمعه مشهد و چپ و راست، با مهره های داخلی و خارجی می کوبد! ورزشگاه رفتن زن‌ها لغو کنسرت حمله با چاقو به طلبه‌های مشهد مشکلات معیشتی طلاب مشهد و ... 🔷مراقب دسیسه های دشمن باشیم... https://eitaa.com/antisecular_ir
🔰تداوم علم الهدی هراسی 🔷«دستگاهی که مسئول توسعه ورزش قهرمانی در کشور است مسئول ایجاد صیانت برای زنان در است و باید انجام دهد... ما داریم برای زنان تمام تفریحات و ورزش‌ها را فراهم کنیم با صیانت و حفاظت و در این نظام به وسیله عناصر متدین دولت و مجلس برنامه ریزی شود و خواهران و دختران ما با کمال صیانت از هرگونه جریان غیردینی و غیرشرعی بتوانند از انواع ورزش‌ها و تفریحات لذت ببرند.» 📝 اینها عباراتی است که آیت الله در خطبه نمازجمعه (اول بهمن ۱۴۰۰) ایراد کرده است. اما پروژه طوری افکار را هدایت می‌کند که گویی ایشان مخالف ورود زنان به ورزشگاه است. 🔻روزنامه سازندگی و جریانات شبیه به آن، با کلک‌های رسانه‌ای و بزرگنمایی‌های خلاف واقع، مشهد را قلمرو انحصاری تلقی کرده و از نسبت فامیلی او و ریاست جمهور نهایت سواستفاده را می‌برند. 👈 به دروغ اینگونه خبرسازی می کنند که مسئول هراتفاق ناگوار در این خطه، فقط آیت ﷲ است و غیر از این نیست. ✅ اما واقعیت این است که این رسانه‌ها و جریانهای فکری خودشان مانع از انتشار نظر واقعی و منطقی ایشان درمورد مسائل به ویژه هستند و درصدد هستند تا با ایجاد ترس نسبت به آیت ﷲ ، مردم را وادار به پس زدن ایشان کنند. ✅روشن کردن افکار عمومی نسبت به مواضع واقعی ایشان و همچنین از بین بردن خلاف‌گویی‌ها و تردیدها (مثل عدم حضور ایشان در مشهد زمان بازی ایران_لبنان)، وظیفه دفتر ایشان است که توقع می‌رود هوشمندانه‌تر عمل کنند. @antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا