eitaa logo
آنتی سکولار
13هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
33 فایل
♨️دشمن، سیاستی را طراحی کرد که از قم "آنتی تِز انقلاب" درست کند؛ یعنی همانطور که انقلاب از حوزۀ علمیۀ قم جوشید، یک ضدّ انقلاب هم از قم به وجود بیاورد (امام خامنه ای؛89/8/4) 🌐تحلیل خرده نظریه های غیرانقلابی ادمین کانال: @admin_antisecular
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻حمایت ایرانی‌تباران اسرائیلی از معترضان در ایران ♨️ آری! این تیتر بی بی سی برای دیشب است. ⁉️ هنوز برخی روشنفکرنماها و به اصطلاح آزاداندیشان نمی خواهند به خود بیایند؟! ✍️ https://eitaa.com/antisecular_ir
↙️ «کار خودشونه» در جنایت شاهچراغ، فرار از مسئولیت آشوب طلبی یا بخشی از سناریوی جنگ ترکیبی؟! 👈تصویر پسر حاج قاسم در صف نماز رهبر انقلاب بر پیکر سیدالشهدای مقاومت را به عنوان عکس تروریست داعشی شاهچراغ جا می زنند و با آب و تاب در فضای مجازی منتشر می کنند که «کار خودشونه» و این تروریست، همان پاسداری است که در صف نماز ایستاده است؟! «کار خودشونه»، واژه پر تکرار این روزهای شبکه های ضد ایرانی نظیر ایران اینترنشنال، منوتو و بی بی سی فارسی است؛ به راستی چرا با وجود پذیرش مسئولیت این جنایت توسط داعش و ارائه صوت و تصویر تروریست شیراز در رسانه های این گروه تروریستی، بازاین حرکت به جمهوری اسلامی نسبت داده می شود؟ 👈شاید با تفکر روی موارد زیر بهتر بتوان به جواب رسید: 1️⃣ این جنایت در حالی رخ داد که آشوب ها در حال فروکش کردن است؛ چه روشی بهتر از نسبت دادن آن به نظام برای دمیدن درآتش اختلافات مذهبی و برانگیختن احساسات جوانانی است که کم کم متوجه ماجرا شده اند و کمتر به حضور در خیابان ها اقبال نشان می دهند. 2️⃣ حداقل در این دو دهه اخیر، هر برهه ای که سیستم امنیتی مشغول گردید، خلأ امنیتی ایجاد شد و دشمنِ مترصد فرصت، با استفاده از آن زهر خود را ریخت؛ آشوب های سال۸۸ و ترور دانشمندان هسته ای و آشوب های سال ۹۶ و حمله داعش به مجلس، نشان می دهد آشوب و ترور دو روی یک سکه اند. چیزی که به خوبی در جنایت شاهچراغ هم مشاهده شد. 3️⃣ دستگیری و زیر ضربه قرار گرفتن چندین گروه تروریستی از جمله گروهی که قصد انجام عملیات های مشابه شاهچراغ را داشت، نشان می دهد سیستم امنیتی کشور بر اوضاع مسلط است؛ اما اوضاع ناآرام داخلی، طمع تروریست ها و هجوم گسترده آنان به ایران را به دنبال داشته است و در اثر حفره های امنیتی به وجود آمده، جنایت شاهچراغ رقم خورد. 4️⃣ نسبت دادن این جنایت به نظامی که به طور کامل مستقر است؛ هیچ مشکلی در تأمین امنیت و نظم وجود ندارد و فقط پلیس ضدشورش در خیابان ها حاضر است و هنوز به نیروهای دیگر برای تأمین امنیت نیاز نشده است، زندگی اجتماعی و سیاسی به صورت عادی جریان دارد و مسئولین نظام به صورت یکپارچه و متحد در مقابل اقلیت آشوب طلب موضع می گیرند، با هیچ منطقی سازگار نیست. 5️⃣ عده ای نیز می گویند دستگاه امنیتی کشور به عمد، در تأمین امنیت کوتاهی می کند تا افکار عمومی را منحرف نماید؛ در جواب این افراد هم باید گفت دستگاه امنیتی کشوری که در منطقه و جهان زبانزد است، هرگز اقتدار و اعتبارخود را بازیچه این سیاست های تخیلی و بچه گانه قرار نمی دهد. جدی نگرفتن تأمین امنیت برای پیشبرد اهداف سیاسی به دلیل عدم امکان محاسبه ضربات حاصل از آن، در محاسبات هیچ نظام سیاسی نمی گنجد؛ آن هم ایران که دور تا دور آن توسط تروریست ها محاصره شده است. ✍️م.خرسند https://eitaa.com/antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ به آینده نظام امیدوار باشید... ↙️ گوشه ای از درس اخلاق آیت الله قوامی https://eitaa.com/antisecular_ir
. ✍ مصاحبه آقای مرتضی جوادی (آقازاده علامه جوادی آملی) را با سایت جماران خواندم/ بله؛ طبعاً باید فضای جامعه، برای انتقاد و گفت‌وگوی آزاد، فراهم باشد. این توقع وجود ندارد که آقای مرتضی جوادی هم مثل این‌بنده فکر کند. ایشان می‌تواند نظرات خودش را بگوید و از آقای «علوی بروجردی» به‌عنوان یک الگو برای روحانیت نام ببرد! البته به‌نظر بنده هم، روحانیت باید از برخی اخلاقیات آقای علوی مانند «ارتباط با اقشار مختلف» و «در میان مردم بودن» الگو بگیرد؛ اما با همهٔ این‌ها، ایشان را الگوی کاملی نمی‌دانم و نقدهایی به ایشان دارم که اکنون، مجال و قصد پرداختن به آن‌ها را ندارم. واضح است که مخالفتی با فضای آزاد برای نقد، گفت‌وگو و اعتراض نداریم چراکه اساساً آن‌را حق شرعی و طبیعی مردم می‌دانیم؛ اما این آزادی‌ها هم حدّی دارد و طبعاً مادامی‌است که به آشوب‌گری در خیابان و اقدام در جهت براندازی نظام اسلامی نیانجامد. ضمناً ثابت کرده‌ایم که هرگاه اعتراض‌هایی همراه با استدلال منطقی وجود داشته، هیچ‌گاه از گفت‌وگو فرار نکرده‌ایم. این‌بنده به اندازه خودم، حاضر بوده و هستم تا با گروه‌های مختلف، گفت‌وگو کنم و این ادعا را، با چندهزار ساعت گفت‌وگوی زنده در شبکه‌های اجتماعی مجازی، عملی ساخته‌ام. مجدداً تأکید می‌شود که جنس نقد این‌جانب به آقای مرتضی جوادی آملی، متفاوت از نقد برخی هم‌قطارهایم است. بنده مشخصاً از ایشان سؤالاتی دارم: آقای مرتضی جوادی! شما به‌عنوان نزدیک‌ترین شخص به علامه جوادی آملی، آیا برای خود، سهمی در سقوط اخلاقِ جامعه قائل هستید؟! آیا مجموعه تحت مدیریت شما، برنامهٔ مشخصی برای ارتقاء دینِ مردم داشته‌است‌؟ لطفاً بفرمایید غیر از ساختمان‌سازی و چاپ کتاب که به‌نوبه خود نیاز و مفید است، چه‌مقدار برای این نسل، کار و تلاش داشته‌اید؟! به‌عنوان یک استاد حوزه و روحانی فاضل، بفرمایید که چندساعت در هفته، پای حرف مخالفین دین یا نظام نشسته‌اید و پاسخ‌گو بوده‌اید؟! آیا لاأقل ۵۰ ساعت گفت‌وگوی صوتی با مخالفین دین و نظام از شما وجود دارد؟ آیا پتانسیل ایجاد کرسی آزاداندیشی در مؤسسات خودتان را نداشته‌اید؟ اگر موانعی وجود داشته، دقیقاً بفرمایید چه مانعی بوده که در فتنه اخیر، مجموعه شما، حتی یک کارِ فرهنگی در راستای رفع شبهات و هجمه‌ها علیه اسلام و نظام، ارائه و تولید نکرده‌است؟ ضمناً خوب‌است این پرسش‌ها را نسبت به آقایی که او را الگو معرفی کرده‌اید هم پاسخ دهید. آقای علوی، برای نسل ما و برای تربیت طلابی همانند آیت‌الله بروجردی چه کرده که به‌جای پاسخ‌گو بودن در مقابل امکاناتی که دارند، در مقام مطالبه‌گری ایستاده اند. چرا مجموعه ایشان هیچ کاری برای نسل امروز نکرده اند. چرا ۲۰ نفر طلبه باسواد و مجهز به فضای رسانه تربیت نکرده اند؟! برای سوالات دختران نسل امروز چه قدمی برداشته اند؟ آقای مرتضی جوادی! پرسش‌هایی که نسبت به شما طرح شد، از آن‌جهت است که خود را معتقد به نظام و دلسوز آن می‌دانید و بحمداللّه امکانات بسیار خوبی هم دارید؛ هرچند در آن مصاحبه، مدعی شدید که امکانات در دست دیگران است! چگونه بپذیریم که بودجه، توان و امکانات‌تان، حتی برای تولید لاأقل چند کلیپ و نوشته و یا انجام تعدادی گفت‌وگو با مخالفین، (در فتنه‌ای که مدتی‌است بخش‌هایی از کشور را درگیر خود ساخته و هزینه‌های جانی و مالی، سیاسی و اجتماعی به‌بار آورده)، کفایت نمی‌کند؟! جای بسی شگفتی است که امثال شما، علی‌رغم این‌که امکانات عظیم دارید و در مواقع حساس هم کمکی به نظام نمی‌کنید، دست پیش را می‌گیرید و به‌جای پاسخ‌گو بودن، در مقام مطالبه‌گری، ژست منتقد به‌خود می‌گیرید!!! احتمالاً می‌دانید؛ اگر هم نمی‌دانید، خوب‌است بدانید که امثال ما، ارزش کل امکانات رسانه‌ای‌مان، به ۱۰ میلیون‌تومان هم نمی‌رسد؛ ولی به‌اندازه خودمان، تلاش کرده‌ایم و إن‌شاءاللّٰه این تلاش‌ها را ادامه خواهیم داد؛ اما شما با آن‌همه امکانات، چگونه می‌توانید مدعی شوید که از امکانات، محروم هستید؟! اگر شما «محروم» محسوب می‌شوید، پس امثال ما ، چه نامی می‌توانیم برای خودمان بگذاریم؟ دقیقا بفرمایید از کدام امکانات محروم هستید که نمیتوانید کار موثری انجام بدهید؟ بیایید یک‌بار هم که شده، خودمان را ارزیابی کنیم تا ببینیم پس‌از انقلاب، برای این انقلاب (نه مجموعه خودمان)، چه کرده‌ایم؟ بیایید همه‌باهم قصور و اشتباهات‌‌مان را گردن بگیریم و همه‌باهم جهت جبران نقائص‌مان همت بورزیم. بدانید هیچ‌کس از شما نمی‌پذیرد که بگویید «امکانات دست دیگران است»! خواهشمندیم تلاش کنید تا اندیشهٔ علامه جوادی آملی را در جامعه منتشر سازید و نگذارید این تفکر، صرفاً در کتابخانه طلاب بماند. امیدواریم در جهت رفع و حل بخشی از مشکلات جوانان امروز، در مجموعه تحت مدیریت‌تان پیش‌قدم شوید. ✏️ شیخ فرهاد فتحی https://eitaa.com/antisecular_ir
(۱۵) ↙️مروجان اسلام رحمانی؛ سيد حسن آقا میری؛ بخش دوم در عین تأکید بر آیاتی که در بردارنده مفهوم رحمت است چنان آیات عذاب را نادیده گرفته، به تمسخر می‌گیرد که گویا اصلا این آیات جزئی از قرآن نیست. ⛔️این گونه برداشت از قرآن می تواند مصداق نؤمن ببعض و نکفر ببعض، باشد. يعني آنچه از آیات الهی که مورد پسندشان است را قبول می کنند و آیات دیگری که مطابق میل شان نیست، نمی پذیرند. 〽️قرآن این نوع گزینش و قرائت را مردود می داند و درباره کسانی که برداشت گزینشی از قرآن دارند، می گوید: أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْکِتَابِ وَتَکْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَن یَفْعَلُ ذَلِکَ مِنکُمْ إِلَّا خِزْیٌ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ الْقِیَامَةِ یُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّـهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ (بقره: ٨٥) آيا به بعضى از دستورات كتاب آسمانى ايمان مى‌آوريد وبه برخى ديگر كافر مى‌شويد؟ پس جزاى هر كس از شما كه اين عمل را انجام دهد، جز رسوايى در اين جهان، چيزى نخواهد بود و روز قيامت به سخت‌ترين عذاب بازبرده شوند و خداوند از آنچه انجام مى‌دهيد، غافل نيست. https://eitaa.com/antisecular_ir
🌐 امام خمینی(رحمةالله علیه): 💢 ما دیروز از دشمن‌ها می ترسیدیم،آن ترس خیلی زیاد نبود.اما امروز از دوستهامی ترسیم که این دوستهای بی توجه به عمق مسائل کاری بکنند که مکتب در ما دنیا مکتب فاسد قلمداد شود،مکتب عقب افتاده قلمداد شود. این است ما را رنج می دهد این است که ما را نگران کرده است. 🗓۱۵تیرماه۱۳۵۸ https://eitaa.com/antisecular_ir
هدایت شده از صراط مستقیم
🔳 تجمع طلاب استان تهران در محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ و شهادت طلبه گرامی شهید آرمان علی‌وردی ◾️و گرامیداشت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها 🏴 همراه با حرکت دسته جات عزاداری حوزه‌های علمیه بازار تهران 📅 شنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۴:۰۰ 🕌 خیابان ناصرخسرو کوچه مروی حوزه مروی 🏴 کانال نشر بیانات استاد تحریری⬇️⬇️⬇️ 🌐http://eitaa.com/joinchat/2737373185Cddac684369
✍امام مسجد مولای متقیان زاهدان جلوی مسجدش به گلوله بسته شد چه سعادتی .شهادت گوارایش. انقلاب اسلامی جاري است. https://eitaa.com/antisecular_ir
هدایت شده از اسلام سیاسی | مومنی
❓خبرهای امروز را شنیدید؟ حمله به یک روحانی، ضرب و شتم شدید و خسارت به خودروی شخصی او حمله به خودروی نیروی انتظامی، کتک زدن مأموران و غارت اسلحه ترور یک روحانی در زاهدان، مقابل یک مسجد راه بندان در کرج توسط اراذل و اوباش لخت کردن بسیجی و... ↙️ چند نکته: 🔻دشمن نشان داد که از بیانات روز گذشته رهبری به شدت عصبانی شده 🔻رهبر انقلاب، دیروز صحبت از جنگ ترکیبی کردند، حرکت امروز کفتارهای داعشی و لاشخورهای رسانه ای مهر تاییدی بر این نکته بود. 🔻اقدامات امروز آشوبگران در کرج نشان داد که ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستمکاری بود بر گوسفندان 📌چند پیشنهاد: 1⃣قوه قضاییه مماشات را کنار بگذارد و با آشوبگران برخورد جدی کند، تاکنون بیش از ۶۰ نفر به شهادت رسیده اند، چرا عاملین این جنایات را نمیکنند؟ 2⃣نیروهای انتظامی خواب را از چشم اغتشاش‌گران بگیرند. 3⃣مردم با تجمع جلوی دادگستری و نیروی انتظامی، حمایت خود را از آنان اعلام کنند. 4⃣مراجع و علمای بزرگ موضع صریح بگیرند و از رهبری حمایت کنند. 5⃣روحانیت در بین مردم حضور یابد و با ، مسایل اخیر را برای مردم تحلیل کند. 6⃣رسانه ملی پوشش خبری و تحلیلی گسترده داشته باشد. https://eitaa.com/eslamesyasi
زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی چهل روز است خار در چشم و استخوان در گلوئیم. دیگر نه صبری مانده و نه حجتی بر سکوت داریم! یتیمی آرتین و اِرْباً اِربا شدن آرمان و بدن عریانِ رها شده در خیابان، روضه‌های مجسمی شده‌اند که خواب را از چشمانمان ربوده است. یادگاران حاج قاسم: داعش، امروز روبروی ماست، در همین حوالی! همینقدر نزدیک، همینقدر گستاخ! این جماعت حرامی نه به زن و کودک رحم می‌کند و نه حرمتی برای چادر مادر و لباس پیامبر(ص) باقی می‌گذارد. آتش به اختیاران، بسم‌الله: یک یا علی بگوئید و وسط معرکه دنبال اذن میدان و استخاره نباشید! از امروز با رجز "بسم الله قاصم الجبارین" به سراغشان برویم و فتنه سست و عنکبوتیشان را بر سرشان خراب کنیم. https://eitaa.com/antisecular_ir
🔰 دوستان عزیز ✔️هنگامه جهاد است 🔻جهاد تبیین ✏️تولید ادبیات 📒 تولید مفهوم 💡برداشتن چراغ و زدودن غبار ها 🖌قلم ها را بر دارید ❤️قلب‌ها را استوار و چشم بر آسمان دارید. 🇮🇷 تا فتح خیمه معاویه زمان و نیرنگ آمریکایی، چند چکاک شمشیر باقی است. 🇮🇷 برادران شهیدمان، منتظر جهاد ما هستند. 🇮🇷 برخیزید ای عزیزان https://eitaa.com/antisecular_ir
⚠️ضحاک مار دوش 🔻در ایران قدیم، اهریمن در قامت ضحاک برای تاراج ملت عزیز ایران به مقابله آمد. ↙️ شیطان که بر دوش ضحاک بوسه زده بود، دو مار بزرگ بر دوش ضحاک پدید آمده بود که با خون جوانان ایرانی، سیراب می شد. از کودتای ۲۸ مرداد، تا جنگ تحمیلی، تا حمایت از تروریست ها، از جنگ اقتصادی تا ترور دانشمندان، و از جنگ تحمیلی تا تحریم بیماران پروانه ای. ⛔️ از تحریم فوتبال تا ندادن ویزا برای کشتی گیران، همه و همه، خون هایی است که ضحاک اهریمن، آمریکای مار دوش به فکر ریختن خون جوانان وطن است. نه اژدهای اسرائیل از خون جوانان وطن سیراب می شود نه اژدهای وهابیت. و نه ضحاک از فکر جوانان وطن بیرون می رود. اینک باید فریدون وار ضحاک مار دوش را از خانه خود، وطن مادریمان بیرون کنیم. اژدهای خونخوارش را سر بزنیم. آی جوانان وطن، ضحاک مار دوش را در یابید. https://eitaa.com/antisecular_ir
↙️موج سواری (اعتراض یا اغتشاش) از زاویه دید رسانه اصلاح‌طلب جماران ♨️خبرگزاری‌های اصلاح طلب، از جمله جماران در برخورد با حوادث _مثل فوت مرحومه امینی_ پرستیژ اپوزیسیون گرفته و مشی مخالف‌خوان پیش گرفتند و از نظام و مسئولان تبری جسته و با معاندان همراهی کردند! با تحلیل خبرهای رسانه اصلاح طلب جماران، نوع بینش آن‌ها به مسائل جامعه مشخص می‌شود. 1. نگاه حزبی در تحلیل حوادث، در این رسانه بشدت پر رنگ است، لذا در مصاحبه‌ با افراد و نحوه گزینش تیتر و خبر تاکید بر اصولگرا_ اصلاح دارند. 2. با وجود اینکه در حوادث مهمی مثل فتنه و بحران‌ها و... عاقلانه این است که مدیریت بحران و مجموعه‌های متخصص مرتبط با موضوع شرایط و امور را مدیریت کنند و راهکار مد نظر را ارائه دهند. این رسانه میدان داری می کرد. 3. این رسانه‌ و هم‌‌حزبی‌هایشان وقتی در قدرت و مناصب دولتی نیستند، ادعا دارند نگاه ما به مسائل اصلاح‌گری است، لذا آنچه مشاهده می‌شود عملیات روانی علیه دولت، مجموعه‌ها و نهادهای رقیب است و ادبیاتشان علیه رقیب مخرب و براندازانه است. کاری که دولت‌های لیبرالی غربی هم انجام نمی‌دهند! غربی‌ها هم خوب می‌دانند به هر حال خودشان با همین سیستم، انتخابات و قوانین سر کار می‌آیند، ولی در ایران و در مشی اصلاحات این بدیهیات هم نادیده گرفته شده و یادشان می‌رود چهار دولت و حدود ۳۲ سال اجرائیات دست هم‌حزبی‌هایشان بوده است! 4. این گروه سیاسی، خودش را موظف به همراهی با بخش حداقلی می‌داند، لذا با جنگ شناختی خود را پشت عنوان‌‌هایی چون؛ آزادی، زن، قانون، اسلام رحمانی، صلح، رأفت و حقوق شهروندی... پنهان می‌کند. 5. عدم التزام به دموکراسی و مردم سالاری و به رسمیت ‌شناختن حق اکثریت. لذا سوار بر موج اعتراض شده و به آن‌ها خط دهی می‌کند، به ازای اقدام خود هزینه هم نداده پاسخگو نیستند! 6. با بررسی و تحلیل فتنه‌ها و اعتراضات در کشور، اصلاح طلب‌ها با فرصت طلبی از ابهامات و مجهولات و روشن نبودن ابعاد حوادث، سو استفاده کرده و آتش بیار معرکه شدند. 7. مطرح کردن خود به عنوان یک جریان سیاسی و عدم منفعت برای فرهنگ، سیاست و اقتصاد مردم و... 8. ایجاد تقابل در برابر منویات ولی فقیه و قدرت نمائی در برابر قانون و تکمیل کننده سناریو دشمن در ایجاد التهاب در کشور به جای دعوت به عقلانیت. 9. عدم برائت از دشمنان عنودی مثل منافقین، آمریکا، سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه طلب در تخریب و آتش زدن و ایجاد تشنج. در کل عدم مرز بندی با دشمنان اسلام و ایران. 10. مرجع سازی و نخبه سازی کاذب، مثلا جماران در مصاحبه با محمدعلی ایازی، مطرح می کند: مراجع فعلی بالای ۹۰ سال سن دارند و برخی از مراجع نسل بعد؛ آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله بیات زنجانی، آیت‌الله سید علی‌محمد دستغیب، مجمع روحانیون تهران، یادگار امام هستند! 11. آدرس اشتباه دادن، تحریف مواضع و تفسیر به رأی کردن بیانات شخصیت‌های سابق انقلاب مثل؛ امام(ره) شهیدان مطهری و بهشتی و... https://eitaa.com/antisecular_ir
🔴 دو درصدی ها‼️ برآوردهای آماری نشان می دهد کمتر از دو دهم درصد جمعیت کشور، دست به اعتراضات مخرب زدند. اصلا میگوییم، دو درصد... ✅ جالب اینجاست که اِمریکن نیوزها، فقط مردم ایران را در این دو درصد دیده اند و شاید هم می‌خواهند که اینطور ببینند... آنها به حمایت از دو درصدی ها، عادت دارند، خواه در آمریکا باشد، خواه ایران... ❌ ۹۸٪ مردم ایران تحریم اقتصادی هستند، بخاطر دو درصد... ❌ ۹۸٪ مردم تحریم پزشکی هستند، بخاطر دو درصد... ❌ ۹۸٪ مردم، جانشان بی اهمیت است( حوادث شاهچراغ، ترور های منافقین، ۸سال دفاع مقدس و...) بخاطر روی کار آمدن دو درصد... ❌ ۹۸٪ مردم به دلیل فیلتر پلتفرم ها، ناآگاه و بی معرفت مانده، خطاب شدند، بخاطر قطع ارتباط بین دو درصد... ⭕️ یک نفر نیست خطابشان کند: این سنگی که برای مردم ایران به سینه می زنید، سنگ دوستی نیست، سنگ پای قزوین است⁉️ https://eitaa.com/antisecular_ir
↙️هیس! در سرزمین دیکتاتورها فریاد نمی کشند ♨️این روزها به کرات از رسانه های مخالف، واژه «دیکتاتور» را می شنویم. ✴️در آشوب های خیابانی هم شعار میدهند: مرگ بر دیکتاتور همین عده علاوه بر اغتشاش و بر هم زدن آرامش و آسایش عمومی، حمله به اموال عمومی و حتی شخصی، آسیب رساندن به افراد و حمله به ماموران امنیتی، با همراهی افرادی در رسانه های داخلی فریاد می کشند: مرگ بر دیکتاتور ⛔️به دانشنامه سیاسی و لغت نامه ها مراجعه کردم. دیکتاتور یعنی انحصار قدرت در دست یک نفر، عدم وجود انتخابات، فرمانبرداری مردم به علت ترس، عدم وجود آزادی بیان ⚠️من همچنان در دوراهی ماندم، چگونه جمع کنم دیکتاتوری و قدرت تقسیم بین سه قوه، وجود انتخابات، فریاد در خیابان در سرزمین آزاد می توانی فریاد آزادی سر دهی نه در سرزمین دیکتاتور... https://eitaa.com/antisecular_ir
(۲) با عوام فریبی و پول خرج کردن به اسم شهریه نمی‌شود حوزه را به انحراف کشید! محمدعلی ایازی، عضو مجمع محققین و مدرسین، از تشکل‌های خودخوانده و تندرو در حوزه در اعترافی عجیب گفته است: «برخی از مراجع بعد از آن نسل اول، مثلا آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله بیات زنجانی، آیت‌الله سید علی‌محمد دستغیب، مجمع روحانیون تهران، یادگار امام و افراد دیگری در حوادث اخیر موضع گرفتند و نمی‌شود گفت که حوزه موضع نگرفته است...» 🔻جا دارد به این عضو تندروی مجمع محققین و دو قطبی ساز بین روحانیت گفته شود: اولا، مرجعیت به علم، فضل، تقوا و طبق خبر صحیح از امام عسکری(علیه‌السلام): «من کان من الفقهاء صائناً لنفسه، حافظاً لدینه، مخالفاً لهواه مطیعاً لامر مولاه فللعوامّ ان یقلّدوه» است. 💢دوم، سلمنا شما در نشست دوره‌ای، با وجود تولیت مسجد أعظم، به برخی اساتید شهریه هم بدهید! اما این پشتیبانی از اساتید که نباید برای شما سکوی پرواز به سوی مرجع سازی باشد، مگر مرجعیت از روی هوا و هوس است که شما برای مراجع محترم سطح یک و دو درست کردید؟! ⛔️سوم، کمی از سیره بزرگان از علمای اعلام سلف و لاحق، فقیه، عالم و با تقوا درس بگیرید که از مقام مرجعیت کناره گیری می‌کردند، نه مثل شما که با ولع وصف ناشدنی برای مرجعیت کرسی درس، مجمع و شهریه راه انداختید! ↙️علمائی که مرجعیت را نپزیرفته و به دیگری ارجاع دادند: صاحب جواهر(ره) و آیت الله سعید العلما مازندرانی(ره)، آیت الله میرزای شیرازی و آیت الله میرزا حبیب الله رشتی(ره)، آيت‌الله ميرزا محمدباقر زنجاني(ره)، آیت الله سید محمد کاظم یزدی(ره) و آیت الله آخوند خراسانی(ره) و...) https://eitaa.com/antisecular_ir
↙️ پایان مماشات 1⃣ اگر فتنه‌گری فتنه‌جویان به مرحله سلب امنیّت و آرامش برسد، خدای متعال امر به مقاتله و برخورد با آنها کرده است. 2⃣ علاّمه جعفری در این باره می‌نویسد: «گاهی فتنه به مرحله‌ای از فساد می‌رسد که هر گونه انحطاط و بدبختی‌ها را تحت‌الشّعاع قرار می‌دهد. در این مرحله نه تنها اصول و قوانین انسانی متزلزل می‌گردد و ارزش‌ها متلاشی و هدف و وسیله‌ها در هم می‌ریزد، بلکه حیات انسان‌ها در خطری که کرانه‌ای ندارد، غوطه‌ور می‌گردد. این نوع فتنه به هر وسیله‌ای است باید مرتفع گردد، اگر چه به وسیله کشتار بوده باشد!» 3⃣ بنابراین، خاموش کردن فتنه در این مرحله نه تنها وظیفه تمام افراد، بلکه اقدام نکردن بر ضدّ فتنه‌گران جایز نیست و مخالفت با فرمان خدای متعال می‌باشد. 4⃣ به همین سبب است که امیرالمؤمنین علی(ع) مقابله با فتنه‌گرانِ ناکثین، مارقین و قاسطین را که دست به شمشیر برده بودند و به جنگ مسلّحانه بر ضدّ حکومت حقّه اسلامی‌ پرداخته و افراد بسیاری را کشته بودند، وظیفه شرعی خود دانسته و تخلّف از آن را کفر تلقّی می‌کند. 5⃣ ایشان به هنگام شروع جنگ صفّین می‌فرمایند: «پس از بیعت عموم مردم مسأله جنگ با معاویه را ارزیابی کردم. همه جهات آن را سنجیدم تا آنکه مانع خواب من شد! دیدم چاره‌ای جز یکی از این دو راه ندارم؛ یا با آنان مبارزه کنم و یا آنچه را محمّد(ص) آورده انکار نمایم. پس بدین نتیجه رسیدم که تن به جنگ دادن آسانتر از تن به کفر پروردگار دادن است و از دست دادن دنیا آسانتر از رها کردن آخرت است» (نهج‌البلاغه/ خ 54). 6⃣ بنابراین، پس از آنکه نصایح و روشنگری نتوانست فتنه‌گران را از ادامه اعمال فتنه‌جویانه خود و بر هم زدن نظم عمومی‌جامعه اسلامی ‌بازدارد، همه افراد جامعه اسلامی ‌وظیفه دارند با رعایت قواعد و قوانین اسلامی‌ و پیروی از امام عادل در برابر اعمال فتنه‌گرانه و آشوب‌طلبانه بایستند و اجازه ندهند امنیّت و آسایش عمومی ‌امّت دچار خدشه شود. https://eitaa.com/antisecular_ir
↙️در فتنه‌ها چه کنیم؟ ⬅️ در این ایام که جبهه نفاق با درآمیختن حق و باطل سعی بر غبارآلود کردن فضا و ایجاد تشکیک در بین عوام جامعه دارد، تمسک به موارد زیر می‌تواند راه نجات و غلبه بر طوفان فتنه‌ باشد: 1️⃣ رجوع به معارف بلند قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السّلام، عمل کردن بر اساس تقوا و داشتن بصیرت سیاسی و اجتماعی در پرتو معارف دین از راه‌های در امان ماندن از خطرهای فتنه‌های اجتماعی است. 2️⃣ برای مبارزه با فتنه‌های اجتماعی باید از دو راهکار کوتاه‌مدّت و بلندمدّت بهره جست که در این میان وظیفه خواصّ جامعه است که با روشنگری و هدایت افکار عمومی، در جهت کاهش فضای غبارآلودی که بر اثر فتنه ایجاد شده است، قدم بردارند و توده‌های فریب‌خورده را هدایت کنند و شبهه‌های آنان را با تأمّل پاسخ دهند. 3️⃣ در صورتی که پس از تبیین حقایق که به وسیله نخبگان جامعه صورت می‌گیرد، طرّاحان اصلی فتنه دست از اقدام‌های فتنه‌جویانه خود برنداشتند، در این میان، وظیفه حکومت اسلامی ‌است که با بهره‌گیری از تمام امکانات و بسیج عمومی ‌در مقابل فتنه‌جویی این افراد با قاطعیّت بایستد. 4️⃣ از آنجا که وقوع فتنه‌ها متأثّر از ریشه‌ها و عوامل انگیزشی در درون افراد که همان هواهای نفسانی است و نیز متأثّر از عوامل نگرشی که همان انحراف‌های فکری و عقیدتی است، نخبگان دینی ‌باید با تربیت اخلاقی و تزکیه و نیز تقویت اعتقادات و باورها به عنوان راهکارهای بلندمدّت به منظور ریشه‌کنی فتنه‌ها قدم بردارد. https://eitaa.com/antisecular_ir
(۳) ✴️دوقطبی سازان در حوزه علمیه عضو مجمع محققین و مدرسین، از تشکل‌های خودخوانده و تندرو در حوزه، محمدعلی ایازی در بیاناتی غیر دقیق که چرا جامعه شناسان نگران رادیکال شدن جامعه شده‌اند و علت شعارهای تند و رکیک در اعتراضات چیست و چگونه می‌توان نسل جوان را آرام کرد؟ گفته است: «دلیل ظاهرگرائی در آموزش امور دینی است و شیوه آموزش و پرورش چنین ادبیات و فرهنگی را فراهم کرده است. روش‌های ما در آموزش و پرورش نسل جدید را خودمحور و لوس و عصبی کرده است... به نظر من بخشی از حرف‌های رکیک در این روزها را لباس شخصی‌ها می‌زنند...» 🔻اگر قرار باشد به نظرات این عضو اصلاح‌طلب مجمع محققین نمره داده شود چند باید داد؟! فرض که آموزش و پرورش چنین ادبیات و فرهنگی را به جوانان منتقل کرده، سئوال مردم، نخبه‌های دانشگاه و حوزه، از این عضو تندروی مجمع محققین و هم حزبی‌هایش این است، شما و هم حزبی‌هایتان که چند دوره دولت دستتان بود چرا کاری نکردید؟!(دولت‌میرحسین، هاشمی، خاتمی، روحانی) 〽️البته، معلوم است وقتی حوزه و دانشگاه را با ادبیات سخیف دوقطبی کردید و فقط نگاهتان به امورات کشور سیاسی بود از فرهنگ چیزی جزء این نمی‌توان توقع داشت! حوزه علمیه را به دوقطبی کاذب؛ مکتب قم و نجف، روحانی مستقل، روحانی حکومتی و... تقسیم کردید، و دانشگاه را به اصلاح طلب و اصول‌گرا، آزاد و دولتی، چپ و راست و... ⛔️خدا رحمت کند دانشمند زمانه علامه ذوالفنون علامه مصباح را که امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در وصف ایشان بیان کردند: «امروز بحمدالله نظام اسلامی ما مفتخر است که شخصیت‌های برجسته ی علمی و معنوی در او حضور دارند. همین شخصیت عزیز و عظیمی که بحمدالله این کار هم از برکات ایشان است؛ جناب آقای مصباح که بنده نزدیک به چهل سال است که ایشان را می‌شناسم و به ایشان ارادت دارم، ارادت قلبی دارم من به ایشان؛ فقیه، فیلسوف، متفکر، صاحب نظر در مسائل اساسی اسلام. اگر خدای متعال به نسل کنونی ما این توفیق را نداد که از شخصیت‌هایی مثل مرحوم علامه طباطبایی با مرحوم شهید مطهری استفاده کنند، اما بحمدالله این شخصیت عزیزو عظیم خلأ آن عزیزان را پر می‌کنند..» ✴️اما متاسفانه اصلاح‌طلب‌ها و سیاسیون هم‌حزبی شما، با کشیدن کاریکاتور از آن علامه و نسبت دادن عنوان‌های سخیف به آن استاد محترم، مجامع علمی را از علوم ایشان محروم کردید! و این وضع هم نتیجه سیاسیت‌های شماست که باید در درگاه الهی پاسخگو باشید. https://eitaa.com/antisecular_ir
هدایت شده از پایگاه تحلیلی صراط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این دهــه هشتادیا انقلاب رو به نتیجه میــرسونن. ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ 🔻عضو شوید. @serat_zanjan