eitaa logo
آنتی سکولار
13.8هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
43 فایل
♨️دشمن، سیاستی را طراحی کرد که از قم "آنتی تِز انقلاب" درست کند؛ یعنی همانطور که انقلاب از حوزۀ علمیۀ قم جوشید، یک ضدّ انقلاب هم از قم به وجود بیاورد (امام خامنه ای؛89/8/4) 🌐تحلیل خرده نظریه های غیرانقلابی ادمین کانال: @admin_antisecular
مشاهده در ایتا
دانلود
آنتی سکولار
(۱) ♨️اگر بخواهیم مسائل اخیر را کالبد شکافی کنیم، سر و نخ‌ها بعضی حوادث به روحانیت غیر انقلابی برمی‌گردد. ⛔️آتش‌افروزی سایت‌های خبری اصلاح طلبی مانند جماران و شفقنا که منتسب به سیدحسن خمینی و سیدجواد شهرستانی هستند جای خود، مواضع نسنجیده و خلاف واقع برخی اشخاص تندرو در کسوت روحانیت نیز به اغتشاشات دامن زد. 💢این افراد که خود را با نام و عنوان پرطمطراق «آیت‌الله» در فضای مجازی و رسانه‌هاشون معرفی می‌کنند با دمیدن در اغتشاشات باعث فرصت جوئی معاندین، منافقین و تکفیری‌ها شدند! 🔻محمدعلی ایازی، عضو مجمع محققین و مدرسین، از تشکل‌های خودخوانده و تندرو در حوزه اعتراف می‌کند: «توجه داشته باشید مراجعی که امروز جزو مراجع نامدار و قدیمی حوزه هستند، هر پنج نفر آن‌ها بالای۹۰ سال سن دارند. اما برخی از مراجع بعد از آن نسل را مثلا آیت‌الله علوی بروجردی، آیت‌الله بیات زنجانی، آیت‌الله سید علی‌محمد دستغیب، مجمع روحانیون تهران، یادگار امام و افراد دیگری موضع گرفتند و نمی‌شود گفت که موضع نگرفته‌اند..»(مصاحبه با جماران) ♨️اعتراف این عضو مجمع تندرو اصلاح طلب محققین نشان می‌دهد نفوذ در پوشش روحانیت هم رخنه کرده است! ⚠️ این به اصطلاح مراجع تلگرامی برای آینده حوزه برای خود ردای مرجعیت دوخته‌اند و تشکیل، نشست و مجمع محققین و... نیز برای تقابل با جامعه محترم مدرسین است. ⛔️فتنه بعدی را این افراد از قم رقم خواهند زد، چرا که این عده نشان دادند استاد سواری بر امواج اعتراضات علیه نظام اسلامی، مسئولان و نیروهای امنیتی هستند. 🔻با رجوع به بیانیه‌های آن‌ها، جزء تخریب و تضعیف انقلابی‌ها امر دیگری دیده نمی‌شود! این افراد چقدر از دو قطبی شدن جامعه روحانیت سود می‌برند و برخی از آن‌ها نیز در فتنه۸۸ با اقدامات نسنجیده پایتخت را هشت‌ماه به آتش کشیدند! https://eitaa.com/antisecular_ir
✴️بیندیشیم و بنویسیم ↙️گویند که شخصی از کنار روستایی می‌گذشت. در نزدیکی روستا نابینایی دید. داخل روستا نرفت و از همان جاده کنار روستا به راهش ادامه داد. در روستای بعدی کسی از او پرسید: روستای قبلی را چطور دیدی؟ گفت: همه آدم‌هایش نابینا بودند! 〽️روزگار فعلی ما در نزد بعضی‌ها بی شباهت به این قصه نیست. با دیدن چند نفر در دادگاه و زندان و خیابان و... وضعیت زنان جامعه ایرانی را اسفناک به تصویر می‌کشند و فریادشان بلند می‌شود. ⛔️دقیقا همین افراد با دیدن کلیپی یا روایتی از اونور آبی‌ها در مورد زنان خاص، فریاد وامصیبت سر می‌دهند. کاش آمار بین المللی مقایسه زنان ایرانی و غربی و وضعیت اسفبار فعلی زنان در غرب را برای یک بار مطالعه می کردند. ♨️دیوارنگاره «زنان موفق» به تصویر کشیدن زنان مبارزی است که در همین مملکت و با همان وضعیت اسفناکی! که شما(اشاره به یادداشت ) نوشتید، قله‌های اقتدار، سرافرازی و موفقیت را طی کردند. ⛔️آنان نشان دادند که از هر قوم و قبیله‌ای و با هر عقیده‌ای و زبانی می‌توان در پس پرده حیا و عفت حرکت کرد و برای خود و سرزمین خود افتخار آفرید. 〽️ همه می‌دانند که دیدن چند عکس نشان‌دهنده وضعیت مطلوب جامعه زنان نیست، هدف از این گونه دیوارنگاره‌ها ایجاد انگیزه و امید و پویایی و حرکت کردن است. ✴️همان گونه که اگر دیوارنگاره شهدا را به تصویر می‌کشند منظور به تصویر کشیدن وضعیت مطلوب شهدا در جامعه نیست؟! https://eitaa.com/antisecular_ir
8.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خدای سال ۶۰ خدای الان هم هست... ↙️ به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی، همچنان مقاوم ایستاده ایم... https://eitaa.com/antisecular_ir
🔻حمایت ایرانی‌تباران اسرائیلی از معترضان در ایران ♨️ آری! این تیتر بی بی سی برای دیشب است. ⁉️ هنوز برخی روشنفکرنماها و به اصطلاح آزاداندیشان نمی خواهند به خود بیایند؟! ✍️ https://eitaa.com/antisecular_ir
آنتی سکولار
↙️ «کار خودشونه» در جنایت شاهچراغ، فرار از مسئولیت آشوب طلبی یا بخشی از سناریوی جنگ ترکیبی؟! 👈تصویر پسر حاج قاسم در صف نماز رهبر انقلاب بر پیکر سیدالشهدای مقاومت را به عنوان عکس تروریست داعشی شاهچراغ جا می زنند و با آب و تاب در فضای مجازی منتشر می کنند که «کار خودشونه» و این تروریست، همان پاسداری است که در صف نماز ایستاده است؟! «کار خودشونه»، واژه پر تکرار این روزهای شبکه های ضد ایرانی نظیر ایران اینترنشنال، منوتو و بی بی سی فارسی است؛ به راستی چرا با وجود پذیرش مسئولیت این جنایت توسط داعش و ارائه صوت و تصویر تروریست شیراز در رسانه های این گروه تروریستی، بازاین حرکت به جمهوری اسلامی نسبت داده می شود؟ 👈شاید با تفکر روی موارد زیر بهتر بتوان به جواب رسید: 1️⃣ این جنایت در حالی رخ داد که آشوب ها در حال فروکش کردن است؛ چه روشی بهتر از نسبت دادن آن به نظام برای دمیدن درآتش اختلافات مذهبی و برانگیختن احساسات جوانانی است که کم کم متوجه ماجرا شده اند و کمتر به حضور در خیابان ها اقبال نشان می دهند. 2️⃣ حداقل در این دو دهه اخیر، هر برهه ای که سیستم امنیتی مشغول گردید، خلأ امنیتی ایجاد شد و دشمنِ مترصد فرصت، با استفاده از آن زهر خود را ریخت؛ آشوب های سال۸۸ و ترور دانشمندان هسته ای و آشوب های سال ۹۶ و حمله داعش به مجلس، نشان می دهد آشوب و ترور دو روی یک سکه اند. چیزی که به خوبی در جنایت شاهچراغ هم مشاهده شد. 3️⃣ دستگیری و زیر ضربه قرار گرفتن چندین گروه تروریستی از جمله گروهی که قصد انجام عملیات های مشابه شاهچراغ را داشت، نشان می دهد سیستم امنیتی کشور بر اوضاع مسلط است؛ اما اوضاع ناآرام داخلی، طمع تروریست ها و هجوم گسترده آنان به ایران را به دنبال داشته است و در اثر حفره های امنیتی به وجود آمده، جنایت شاهچراغ رقم خورد. 4️⃣ نسبت دادن این جنایت به نظامی که به طور کامل مستقر است؛ هیچ مشکلی در تأمین امنیت و نظم وجود ندارد و فقط پلیس ضدشورش در خیابان ها حاضر است و هنوز به نیروهای دیگر برای تأمین امنیت نیاز نشده است، زندگی اجتماعی و سیاسی به صورت عادی جریان دارد و مسئولین نظام به صورت یکپارچه و متحد در مقابل اقلیت آشوب طلب موضع می گیرند، با هیچ منطقی سازگار نیست. 5️⃣ عده ای نیز می گویند دستگاه امنیتی کشور به عمد، در تأمین امنیت کوتاهی می کند تا افکار عمومی را منحرف نماید؛ در جواب این افراد هم باید گفت دستگاه امنیتی کشوری که در منطقه و جهان زبانزد است، هرگز اقتدار و اعتبارخود را بازیچه این سیاست های تخیلی و بچه گانه قرار نمی دهد. جدی نگرفتن تأمین امنیت برای پیشبرد اهداف سیاسی به دلیل عدم امکان محاسبه ضربات حاصل از آن، در محاسبات هیچ نظام سیاسی نمی گنجد؛ آن هم ایران که دور تا دور آن توسط تروریست ها محاصره شده است. ✍️م.خرسند https://eitaa.com/antisecular_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ به آینده نظام امیدوار باشید... ↙️ گوشه ای از درس اخلاق آیت الله قوامی https://eitaa.com/antisecular_ir
. ✍ مصاحبه آقای مرتضی جوادی (آقازاده علامه جوادی آملی) را با سایت جماران خواندم/ بله؛ طبعاً باید فضای جامعه، برای انتقاد و گفت‌وگوی آزاد، فراهم باشد. این توقع وجود ندارد که آقای مرتضی جوادی هم مثل این‌بنده فکر کند. ایشان می‌تواند نظرات خودش را بگوید و از آقای «علوی بروجردی» به‌عنوان یک الگو برای روحانیت نام ببرد! البته به‌نظر بنده هم، روحانیت باید از برخی اخلاقیات آقای علوی مانند «ارتباط با اقشار مختلف» و «در میان مردم بودن» الگو بگیرد؛ اما با همهٔ این‌ها، ایشان را الگوی کاملی نمی‌دانم و نقدهایی به ایشان دارم که اکنون، مجال و قصد پرداختن به آن‌ها را ندارم. واضح است که مخالفتی با فضای آزاد برای نقد، گفت‌وگو و اعتراض نداریم چراکه اساساً آن‌را حق شرعی و طبیعی مردم می‌دانیم؛ اما این آزادی‌ها هم حدّی دارد و طبعاً مادامی‌است که به آشوب‌گری در خیابان و اقدام در جهت براندازی نظام اسلامی نیانجامد. ضمناً ثابت کرده‌ایم که هرگاه اعتراض‌هایی همراه با استدلال منطقی وجود داشته، هیچ‌گاه از گفت‌وگو فرار نکرده‌ایم. این‌بنده به اندازه خودم، حاضر بوده و هستم تا با گروه‌های مختلف، گفت‌وگو کنم و این ادعا را، با چندهزار ساعت گفت‌وگوی زنده در شبکه‌های اجتماعی مجازی، عملی ساخته‌ام. مجدداً تأکید می‌شود که جنس نقد این‌جانب به آقای مرتضی جوادی آملی، متفاوت از نقد برخی هم‌قطارهایم است. بنده مشخصاً از ایشان سؤالاتی دارم: آقای مرتضی جوادی! شما به‌عنوان نزدیک‌ترین شخص به علامه جوادی آملی، آیا برای خود، سهمی در سقوط اخلاقِ جامعه قائل هستید؟! آیا مجموعه تحت مدیریت شما، برنامهٔ مشخصی برای ارتقاء دینِ مردم داشته‌است‌؟ لطفاً بفرمایید غیر از ساختمان‌سازی و چاپ کتاب که به‌نوبه خود نیاز و مفید است، چه‌مقدار برای این نسل، کار و تلاش داشته‌اید؟! به‌عنوان یک استاد حوزه و روحانی فاضل، بفرمایید که چندساعت در هفته، پای حرف مخالفین دین یا نظام نشسته‌اید و پاسخ‌گو بوده‌اید؟! آیا لاأقل ۵۰ ساعت گفت‌وگوی صوتی با مخالفین دین و نظام از شما وجود دارد؟ آیا پتانسیل ایجاد کرسی آزاداندیشی در مؤسسات خودتان را نداشته‌اید؟ اگر موانعی وجود داشته، دقیقاً بفرمایید چه مانعی بوده که در فتنه اخیر، مجموعه شما، حتی یک کارِ فرهنگی در راستای رفع شبهات و هجمه‌ها علیه اسلام و نظام، ارائه و تولید نکرده‌است؟ ضمناً خوب‌است این پرسش‌ها را نسبت به آقایی که او را الگو معرفی کرده‌اید هم پاسخ دهید. آقای علوی، برای نسل ما و برای تربیت طلابی همانند آیت‌الله بروجردی چه کرده که به‌جای پاسخ‌گو بودن در مقابل امکاناتی که دارند، در مقام مطالبه‌گری ایستاده اند. چرا مجموعه ایشان هیچ کاری برای نسل امروز نکرده اند. چرا ۲۰ نفر طلبه باسواد و مجهز به فضای رسانه تربیت نکرده اند؟! برای سوالات دختران نسل امروز چه قدمی برداشته اند؟ آقای مرتضی جوادی! پرسش‌هایی که نسبت به شما طرح شد، از آن‌جهت است که خود را معتقد به نظام و دلسوز آن می‌دانید و بحمداللّه امکانات بسیار خوبی هم دارید؛ هرچند در آن مصاحبه، مدعی شدید که امکانات در دست دیگران است! چگونه بپذیریم که بودجه، توان و امکانات‌تان، حتی برای تولید لاأقل چند کلیپ و نوشته و یا انجام تعدادی گفت‌وگو با مخالفین، (در فتنه‌ای که مدتی‌است بخش‌هایی از کشور را درگیر خود ساخته و هزینه‌های جانی و مالی، سیاسی و اجتماعی به‌بار آورده)، کفایت نمی‌کند؟! جای بسی شگفتی است که امثال شما، علی‌رغم این‌که امکانات عظیم دارید و در مواقع حساس هم کمکی به نظام نمی‌کنید، دست پیش را می‌گیرید و به‌جای پاسخ‌گو بودن، در مقام مطالبه‌گری، ژست منتقد به‌خود می‌گیرید!!! احتمالاً می‌دانید؛ اگر هم نمی‌دانید، خوب‌است بدانید که امثال ما، ارزش کل امکانات رسانه‌ای‌مان، به ۱۰ میلیون‌تومان هم نمی‌رسد؛ ولی به‌اندازه خودمان، تلاش کرده‌ایم و إن‌شاءاللّٰه این تلاش‌ها را ادامه خواهیم داد؛ اما شما با آن‌همه امکانات، چگونه می‌توانید مدعی شوید که از امکانات، محروم هستید؟! اگر شما «محروم» محسوب می‌شوید، پس امثال ما ، چه نامی می‌توانیم برای خودمان بگذاریم؟ دقیقا بفرمایید از کدام امکانات محروم هستید که نمیتوانید کار موثری انجام بدهید؟ بیایید یک‌بار هم که شده، خودمان را ارزیابی کنیم تا ببینیم پس‌از انقلاب، برای این انقلاب (نه مجموعه خودمان)، چه کرده‌ایم؟ بیایید همه‌باهم قصور و اشتباهات‌‌مان را گردن بگیریم و همه‌باهم جهت جبران نقائص‌مان همت بورزیم. بدانید هیچ‌کس از شما نمی‌پذیرد که بگویید «امکانات دست دیگران است»! خواهشمندیم تلاش کنید تا اندیشهٔ علامه جوادی آملی را در جامعه منتشر سازید و نگذارید این تفکر، صرفاً در کتابخانه طلاب بماند. امیدواریم در جهت رفع و حل بخشی از مشکلات جوانان امروز، در مجموعه تحت مدیریت‌تان پیش‌قدم شوید. ✏️ شیخ فرهاد فتحی https://eitaa.com/antisecular_ir
(۱۵) ↙️مروجان اسلام رحمانی؛ سيد حسن آقا میری؛ بخش دوم در عین تأکید بر آیاتی که در بردارنده مفهوم رحمت است چنان آیات عذاب را نادیده گرفته، به تمسخر می‌گیرد که گویا اصلا این آیات جزئی از قرآن نیست. ⛔️این گونه برداشت از قرآن می تواند مصداق نؤمن ببعض و نکفر ببعض، باشد. يعني آنچه از آیات الهی که مورد پسندشان است را قبول می کنند و آیات دیگری که مطابق میل شان نیست، نمی پذیرند. 〽️قرآن این نوع گزینش و قرائت را مردود می داند و درباره کسانی که برداشت گزینشی از قرآن دارند، می گوید: أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْکِتَابِ وَتَکْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَن یَفْعَلُ ذَلِکَ مِنکُمْ إِلَّا خِزْیٌ فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ الْقِیَامَةِ یُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّـهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ (بقره: ٨٥) آيا به بعضى از دستورات كتاب آسمانى ايمان مى‌آوريد وبه برخى ديگر كافر مى‌شويد؟ پس جزاى هر كس از شما كه اين عمل را انجام دهد، جز رسوايى در اين جهان، چيزى نخواهد بود و روز قيامت به سخت‌ترين عذاب بازبرده شوند و خداوند از آنچه انجام مى‌دهيد، غافل نيست. https://eitaa.com/antisecular_ir
🌐 امام خمینی(رحمةالله علیه): 💢 ما دیروز از دشمن‌ها می ترسیدیم،آن ترس خیلی زیاد نبود.اما امروز از دوستهامی ترسیم که این دوستهای بی توجه به عمق مسائل کاری بکنند که مکتب در ما دنیا مکتب فاسد قلمداد شود،مکتب عقب افتاده قلمداد شود. این است ما را رنج می دهد این است که ما را نگران کرده است. 🗓۱۵تیرماه۱۳۵۸ https://eitaa.com/antisecular_ir
هدایت شده از صراط مستقیم
🔳 تجمع طلاب استان تهران در محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ و شهادت طلبه گرامی شهید آرمان علی‌وردی ◾️و گرامیداشت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها 🏴 همراه با حرکت دسته جات عزاداری حوزه‌های علمیه بازار تهران 📅 شنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۴:۰۰ 🕌 خیابان ناصرخسرو کوچه مروی حوزه مروی 🏴 کانال نشر بیانات استاد تحریری⬇️⬇️⬇️ 🌐http://eitaa.com/joinchat/2737373185Cddac684369