eitaa logo
آقای دیالمه
199 دنبال‌کننده
2هزار عکس
752 ویدیو
3 فایل
فعلا هیچ ادمین: @dialame_ad
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕ عزاداری رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل ⭕ ۸ سال دفاع مقدس از خاک ایران اسلامی
⭕ اینها هم مثل ما امام حسین رو دوست داشتن و براش هیئت میگرفتن ⭕ اینها مثل ما نبودن، اهل عمل به جهاد و احکام اسلام بودن ⭕ حکم جهادشون رو هم از گرفتن، پس هم از کشورمون ایران دفاع کردن و هم عاقبت بخیر شدن ⭕ اگر ولی فقیه رو قبول نداشتن و به حکمش اعتنا نمیکردن، الان نه مملکتی مونده بود و نه خبری از عزت و شهادت بود
به قول حاج قاسم ⭕ امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند
بخشی از وصیت نامه الهی سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز : خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه‌ای عزیز ــ که جانم فدایِ جان او باد ــ قرار دادی.
⭕ بدون شرح ⭕ بخشی از بحث های من با افراد به اصطلاح عدالت طلب! http://eitaa.com/mahdavi_eitaa
⭕ بدون شرح ⭕ بخشی از بحث های من با افراد به اصطلاح عدالت طلب! http://eitaa.com/mahdavi_eitaa
⭕ بدون شرح ⭕ بخشی از بحث های من با افراد به اصطلاح عدالت طلب! http://eitaa.com/mahdavi_eitaa
⭕ بدون شرح ⭕ بخشی از بحث های من با افراد به اصطلاح عدالت طلب! http://eitaa.com/mahdavi_eitaa
آقای دیالمه
⭕ بدون شرح ⭕ بخشی از بحث های من با افراد به اصطلاح عدالت طلب! #حسین_مهدوی http://eitaa.com/mahdav
این جواب کسایی که رهبر و ولی فقیه رو قبول ندارن و نظام جمهوری اسلامی رو خارج از مسیر اسلام میدونن!!
ستر ناموس نبوت چون زینب است محتجب لفظ حجاب از احتجاب زینب است دانش آموز علی و خواهر ناموس دین کی دهد معجر زسر ، قرآن کتاب زینب است شب عاشورا
هدایت شده از علیرضا زادبر
جامعه امام کُش برای اینکه یک جامعه با سکوت یا همراهی خود به سمت "امام کُشی" حرکت کند و در این مسیر به خواص سیاسی مدد برساند علاوه بر سیاست تولید "ابهام" در اذهان جامعه به یک عنصر مهم دیگر نیاز است و آن چیزی نیست جز: توجیه جامعه . جامعه برای "امام کُشی" به استدلال و اقناع نیاز ندارد. جامعه فقط به یک "توجیه سطحی" محتاج است. توجیه اینکه اگر "من در قتل امام مشارکت داشته ام تقصیر و خطایی مرتکب نشده ام. اینجا صرفا جامعه با این سطح از بدنبال آرام جمعی خود است . اما پرسش مهم تر این است؛ چه کسی و چگونه وظیفه تولید "توجیه" جامعه را بر عهده دارد؟ پاسخ روشن و صریح این است: صاحبان قدرت یا همان خواص . به تاریخ مراجعه کنیم: معاویه این ایده را در جامعه مطرح کرد که ما همگی در دایره تسلیم تقدیر الهی قرار داریم و یزید حتی اگر واجد صلاحیت نباشد بهرحال بخشی از تقدیر الهی است. آیا می‌خواهید علیه تقدیر خدا قیام کنید؟ آیا اساسا امکان فرار از تغییر الهی وجود دارد؟ پس خلافت یزید را باید پذیرفت . برای بقای خود تئوری تولید کرد. تئوری تقدیرگرایی! . معاویه میگفت: عمل و کوشش هیچ نفعى ندارد، چون همه کارها به دست خداوند است. حتی او خلافت خود و پسرش را بر همین اساس "توجیه" می کرد. معاویه گفته بود: "خلافت من یکى از فرمان هاى خداست و از قضا و قدر پروردگار مى باشد" مختصر تاریخ دمشق، ج 9، ص 89 در جای دیگر برای "توجیه" واگذاری قدرت به فرزند ناخلفش این چنین بیان داشت: «إِنَّ أَمْرَ یَزِیدَ قَضاءٌ مِنَ الْقَضاءِ، وَ لَیْسَ لِلْعِبادِ الْخِیَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ» ماجراى زمامدارى یزید قضاى حتمى است که بندگان در این ارتباط از خود اختیارى (در مخالفت) ندارند. تاریخ یعقوبى، ج 2، ص 60 . https://eitaa.com/Politicalhistory