aragraphec
برآنچه‌گذشت‌،آنچه‌شکست،آنچه‌نشد...حسرت نخور؛زندگی اگرآسان بود باگریه آغازنمیشد...
@aragraphec
اگر پیام رسان ایتا دارید, می‌توانید با @aragraphec ارتباط بگیرید.