eitaa logo
اراک ما
3.1هزار دنبال‌کننده
26هزار عکس
23.4هزار ویدیو
128 فایل
🇮🇷 «اراک ما» «همیشه با خبر، با ما» ✅ شماره ثبت وزارت ارشاد 96422 🤝 ارتباط با ادمین و ارسال سوژه @Ad_iraan_ma 📣 تعرفه و درخواست تبلیغات @Shaparak_Ad_Center ✍️ مشاهده بازخورد مخاطبان @bazkhordha_ir 🌐پایگاه خبری www.navayeiranema.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺کانال 14 رژیم صهیونسیتی: بندهای توافق با ایران دیوانگی است 🔹کانال 14 اسرائیل در گزارشی از توافق آتش‌بس با ایران گفت: این رئیس جمهور در چه دنیایی زندگی می‌کند در حالی که این توافق تسلیم را به عنوان یک دستاورد تبلیغ می‌کند؟ چیزی که نگران کننده‌تر است این است که اسرائیل این دیوانگی را انکار نمی‌کند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
📷مصطفی رستمی:دستگاه دیپلماسی باید از ملتی خواستار انتقام و تنبه متجاوز نمایندگی کند رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: 🔹ایران مظلوم مقدر قبل از التماس آتش بس توسط دشمن هم پیروز میدان بود 🔹مردم باید در میدان بمانند. 🔹دستگاه دیپلماسی باید از ملتی خواستار انتقام و تنبه متجاوز نمایندگی کند. 🔹اخراج آمریکا از منطقه به عنوان مقدمه ازاله رژیم صهیونی، جزو شرایط اصلی هر توافقی است 🔹در هر صحنه با بی اعتمادی با دشمن بدعهد و رسانه هایش مواجهه داریم. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
📷واکنش فعال رسانه آمریکایی به آتش‌بس: وحشتناک است 🔹هری سیسون فعال رسانه شناخته شده آمریکایی در واکنش به آتش‌بس امشب نوشت: توافق ترامپ با ایران خیلی وحشتناک به نظر می رسد. آنها کنترل کامل تنگه هرمز را بدست می‌آورند، همه تحریم ها برداشته می‌شود، اورانیوم را نگه می دارند و همچنین موشک هایشان را! پس جنگ چه فایده‌ای داشت؟ ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺بن رودز، دستیار سابق اوباما: در بهترین سناریو، ترامپ توافقی کرد برای بازگشایی تنگه‌ای که قبل از جنگی بی‌هدف که خودش شروع کرد، باز بود، با این نتیجه که سپاه پاسداران کنترل خود بر تنگه را نشان می‌دهد و احتمالاً عوارض دریافت می‌کند و همچنین تحریم‌ها لغو می‌شود. 🔹سفارت‌ها و پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه به شدت آسیب دیده‌اند. جایگاه آمریکا در جهان نابود شده است. مهمات آمریکایی به شدت کاهش یافته است. صدها میلیارد دلار هزینه شده است. قیمت‌ها در همه جا بالا رفته است. پیامدهای اقتصادی جهانی بیشتری در راه است. پوتین قدرتمندتر و ثروتمندتر شده است. حتی در بهترین شرایط هم یک وضعیت فاجعه‌بار است. یک دوره عمیقاً شرم‌آور در تاریخ آمریکا، مهم نیست که بعد از این، چه اتفاقی بیفتد ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺ریچارد استنگل دیپلمات سابق آمریکا و تحلیلگر نشریه تایم: اگر توافقی حاصل شود بعید می‌دانم ترامپ بتواند حتی تضمین‌های دولت اوباما را از ایران بگیرد. برنامه هسته‌ای آنها جایی است که از ابتدای جنگ بود. و بله، او تنگه هرمز را که قبل از حمله او باز بود، دوباره باز کرد! ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
📷سیدنظام الدین موسوی: 🔹‌۴۰روز در میدان جنگیدیم ‌و در خیابان مقاومت کردیم. 🔹۴۰روز با هشت کشور از جمله دو قدرت اتمی جهان، مردانه هماوردی کردیم. 🔹حالا هم شرایط همان است. تفاوت فقط در سکون موقت بمب و‌ موشکهاست. 🔹دشمن غدار قطعا به فکر خدعه است. 🔹نیروهای مسلح دست روی ماشه و ملت باید همچنان در صحنه هشیار باشیم. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺روبیو: شلی کیتلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی که در عراق ربوده شده بود، آزاد شد. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
📷سخنگوی سابق وزارت خارجهٔ آمریکا: ظاهراً جنگ درحالی رو به پایان است که ایران کنترل تنگهٔ هرمز را در دست گرفته و از آن عوارض می‌گیرد و تحریم‌های ایالات متحده بر نفت ایران نیز لغو شده است 🔹اگر این وضعیت به «هنجار جدید» تبدیل شود، ما مقادیر عظیمی از خون، ثروت و اعتبار خود را هزینه کرده‌ایم تا در نهایت ایران را در جنبه‌های کلیدی از نظر استراتژیک قوی‌تر از قبل رها کنیم. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺تحلیلگر موساداینترنشنال لحظاتی پیش: «اسرائیل» و کشورهای عربی [حاشیه خلیج فارس] از این اتفاق (عقب‌نشینی ترامپ) ناراضی‌اند و بر این باورند که آمریکا در «رفع تهدید ایران» به نتیجه نرسیده است! ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
📷حسام الدین آشنا: یک عاقل در دنیا نمی گوید ایران شکست خورد آشنا در شبکه ایکس نوشت: 🔹از تحقیر خود دست برداریم. 🔹حتی یک عاقل در دنیا نیست که بگوید ایران با همه آسیبی که دید؛ شکست خورده‌است. 🔹حتی یک عامی در دنیا نیست که بگوید ترامپ ونتانیاهو با همه ادعاهایشان؛ پیروز شده‌اند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺مردم ما تجربه خوبی از مذاکره با آمریکا ندارند پس باید تا حصول نتیجه قطعی مانند چهل شب گذشته در خیابان بمانیم ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma
🔺ابراز سردرگمی و گیجی سناتور جنگ‌طلب آمریکایی از توافق آتش‌بس لیندسی گراهام (از حامیان شدید رژیم صهیونیستی): 🔹همانطور که قبلاً اشاره کردم، من دیپلماسی را در صورتی که منجر به نتیجه درست در مورد رژیم ایران شود، ترجیح می‌دهم. من از تلاش سخت همه کسانی که در تلاش برای یافتن یک راه حل دیپلماتیک هستند، قدردانی می‌کنم. 🔹در این مرحله اولیه، من در مورد واقعیت داستان یا تحریف بسیار محتاط هستم. به همین دلیل است که یک فرآیند بررسی کنگره، مانند فرآیندی که سنا برای بررسی دقیق توافق ایران اوباما انجام داده است، راه خوبی برای پیشرفت است. سوالات منصفانه و چالش برانگیز با فرصت کامل برای توضیح و دوز سالمی از نور خورشید معمولاً فرمول مناسبی برای درک هر موضوعی هستند. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @arak_ma