🔺بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات درباره پرهیز از تفرقه در آتشبس
🔹شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیهای بر حمایت کامل از تصمیمات رهبر انقلاب و شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد و تبعیت از رهبری و پشتیبانی از تصمیمات نظام را تکلیف ملی و دینی دانست و بر تداوم حضور شبانه مردم در میدان تأکید کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است:
🔹از همه مردم شریف، نخبگان، روحانیون، مبلغان، رسانهها و فعالان فرهنگی میخواهیم:
🔹با درک عمیق از پیچیدگیهای میدان و دیپلماسی، اعتماد کامل خود را به تصمیمات شورای عالی امنیت ملی ابراز دارند و این اعتماد را در فضای عمومی و رسانهای بازتاب دهند.
🔹از هرگونه اظهارنظر تفرقهافکن، القای تردید و یاس نسبت به تدابیر عالی نظام و پاس گل به فضای رسانهای دشمن به شدت پرهیز کنند و بدانند که دشمن در این مرحله، جنگ روانی را جایگزین جنگ نظامی کرده است.
🔹هشیاری مستمر و بیداری دائمی را در برابر عملیات نفوذ، شایعهپراکنی و تحریف واقعیتها حفظ کنند و با آگاهیبخشی فعال، سپر دفاعی جامعه را در برابر این تهاجم مستحکم سازند. دشمن فریبکار، حیلهگری را رها نکرده و باید هشیار باشیم.
🔹آمادگی کامل خود را برای ادامه مسیر، در هر صحنهای که رهبری و نظام تشخیص دهند، اعم از میدان خیابان یا میدان نبرد، حفظ نمایند و این آمادگی را به عنوان پشتوانهای راهبردی در اختیار نظام قرار دهند.
🔹روحیه سرافرازی ملی و غرور ناشی از پیروزی را در جامعه تقویت کنند و فتوحات متکثر جنگ را شرح دهند و اجازه ندهند دشمن با ابزار تردید و یأس، این سرمایه عظیم ملی را تحلیل ببرد.
🔹این ملت بزرگ که دشمن را در سختترین آزمون تاریخی به عجز و اذعان به شکست واداشت، در عرصه مذاکرات نیز با همان اقتدار، یکپارچگی و اتکا به تدبیر رهبری، پیروزی را تکمیل خواهد کرد.
🔹دستهای ما بر ماشه و چشمان ما بر مسیر و اعتماد ما به رهبری، تکیهگاه این اطمینان راسخ است.
🔹پیروزی از آنِ ملتی است که وحدتش را پاس بدارد و هشیاریاش را از دست ندهد.
و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@arak_ma
🔺پزشکیان: در همه عرصهها کنار مردم خواهیم ماند
رئیسجمهور در ایکس نوشت:
🔹آتشبس با پذیرش اصول کلی مورد نظر ایران، ثمره خون رهبر شهیدمان خامنهای بزرگ و دستاورد حضور همه مردم در صحنه بود.
🔹از امروز نیز همچنان کنار هم خواهیم ماند. چه در میدان دیپلماسی، چه در میدان دفاع، چه در صحنه خیابان و چه در عرصه خدمترسانی.
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@arak_ma
🔺حملات موشکی و پهپادی به امارات و کویت ساعتی پس از هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی جزیره لاوان در ایران صورت گرفته است
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این صدای تجدید بیعت ماست
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@arak_ma
🔺خبرنگار صهیونیست: در رسیدن به اهدافمان شکست خوردیم
🔹«سران اسرائیل از سال ۱۹۷۸ تا ۲۰۲۶ در هر جنگی وعده فروپاشی حماس، نابودی حزبالله و از بین بردن تهدید ایران را دادهاند و هربار از «محو کامل»، «تخریب توانمندیهای دشمن» و «ضربهای بیبازگشت» سخن گفتهاند.
اما واقعیت کاملاً متفاوت است:
🔸حماس همچنان در نوار غزه حضور دارد و به تهدید شهرکهای جنوبی و مرکزی ادامه میدهد، درحالیکه توانایی شلیک راکتهای خود را حفظ کرده است.
🔸حزبالله، علیرغم آسیبهای سنگینی که متحمل شد، خود را بازسازی کرد و دوباره به تهدیدی جدی در شمال تبدیل شد؛ با توان تهاجمی قابل توجهی که میتواند شهرکها را تهدید و منطقه را به سرعت دچار فلج کامل کند.
🔸ایران همچنان ایران باقیمانده است با توانایی بازسازی سریع، تداوم برنامههای هستهای، تولید اورانیوم، بمب و موشکهای بالستیک و ادامه تهدیدات خود در خاورمیانه.
🔹در واقع، تمام این عملیاتهای اسرائیل بدون موفقیت واقعی به پایان رسیدهاند. وعدههای بزرگ محقق نشدند و مردم اسرائیل با ناامیدی و سرخوردگی روزافزون باقی ماندهاند؛ چراکه دولت بارها و بارها در جلوگیری از تهدیدات وجودی که قول نابودیشان را داده بود، شکست خورده است.»
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@arak_ma
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراف جاسوس موساد به شکست آمریکا و اسرائیل!
🔹منشه امیر، جاسوس موساد: آمریکا و اسرائیل به اهدافشان نرسیدند؛ قدرت موشکی و هستهای ایران سر جایش است و همچنان این کشور کنترل تنگه هرمز را در دست دارد!
🔹ما دیدیم در ۴۰ روز گذشته چطور اسرائیل زیر حملات شدید موشکی ایران قرار داشت.
┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄
@arak_ma