از مجازی بودن بیزارم
چون قضاوت کردن آسون تر میشه
چون اسکرین فرستادن راحت تر میشه
چون شناخت منِ اصلی سخت تر میشه
آرزو
چهارشنبه خیلی رندوم دبیر دینی داشت درمورد این موضوع حرف میزد👌🏻 وای خدای من✨
بالاخره بعد از دو هفته اون کتابی که اون روز برامون خوند رو ازش گرفتم:)))))))
● چرا وقتی دارم کنفراس میدم خانم با گوشیش ور میره بهم نگاه نمیکنه
● خانم اون برگه ای که بهش دادم رو گذاشته زیر قاب شفاف گوشیش
بال های من در قفس خانواده جا نمیگرفت
هرچند برایم سخت است نداشتن لانه و آشیانه
اما پرواز آن چیزی ست که در تقدیرم نوشته شده
من آزاد شدم تا پرواز بیاموزم، زود تر و بلند تر از همسالانم