راستش
مهم ترین چیزی که ازت میخوام بودنته
بودنت در تمام اون لحظه هایی که حالم خوب نیست
اون وقتایی که نیاز دارم یکی باشه کنارم
میدونم که هستی
از رگ گردن نزدیک تر
اما بزار عمیق بشه این حس بودنت در وجودم
بزار بودنت رو حس کنم
و آرامش بگیرم از اینکه هستی کنارم و تنها نیستم
گاهی به این می اندیشم که حل کردن دغدغه مندی های بزرگ، آدم های بزرگ میطلبد
همان هایی که دستشان میرسد که کاری کنند تا تمام شود آن نگرانی ها و مشکلات
آشفته بودن من فایده ای ندارد که هیچ بیشتر گذراندن را برایم سخت تر میکند
همین افکار باعث شده است سعی کنم کنترل اتفاقات بیرون و دور، که درست پیش بردنشان از توان اندک من بسی بیشتر است را رها کنم و نگرانی ها و دغدغه مندی هایم را خرج آن چیزی کنم که حل کردنش از دست من ساخته است