۲۲ اسفند روز قشنگی نبود
اصلا هم حالم رو خوب نمیکنه
به هیچ وجه هم دوست ندارم دوباره تجربه اش کنم
اما برام روز مهمیه
میدونی
یه روز هایی هست توی زندگی که حتی یک بار تجربه کردنش هم خیلی سخته
اما روز های سرنوشت سازیه
گاهی همون روز های سخت میشن یه پله تا تو وارد مرحله ی جدید زندگیت بشی
و ۲۲ اسفند برای من همون پله بود
۲۲ اسفند من تغییر نکردم
من مجبور شدم تغییر کنم
و همین شد باعث رشدم
من استقلال رو واژه ی مخالف وابستگی میدونم
و برای همین معتقدم که ۲۲ اسفند روزی بود برای دوباره متولد شدنم و رسیدنم به استقلال
روز خوبی نبود
اما ارزشمند بود
(پارت دو)
هدایت شده از 𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 ☫
میدونید آدم هرچی بیشتر سختی بکشه بزرگتر،عاقلتر محبوب تر میشه
دوست منم همینجوره🥲
هم سن ماس ولی خیلی بیشتر از ما تجربه کرده و دیده
اینه دوست من..🫀
هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
دلم میخواهد خودم را از تنم در بیاورم، بشورم، بچلانم و روی طناب حیاطمان پهن کنم؛ فردا بیایم و ببینم که مرا باد با خود برده است.
هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی هَمگان بــِه سَرشَود
بــی تــو بــه سَر نمی شود🍃
@montaghem_alhosain