گاهی تنها از اطرافیانم یک گوش می خواهم که شنیدن را آنقدر خوب بلد است که میتواند احساس درون کلماتم را دریابد و به من، هم احساس شدنش را القا کند
هدایت شده از گمشدگان 😔📜
✍ یعنی میشه امشب،
در تقدیر سال بعد،
برامون بنویسند: 📜
خادمی امام زمان
عجلاللهتعالیفرجهالشریف🥺
آرزو
گفتم این عید به دیدار خودم هم بروم دلم از دیدن این آینه ترسید چرا؟
یتیم عید را نه مبروک میداند نه شادمانه
برایم این عید تنها اسمی ست که امروز را با آن اسم میخوانند