ببخشید اگر چند وقتیست که جملاتم سرد شده و بیشتر به کلماتی سنگین و ناموزون شبیه است که در رساندن معنا قاصر است
آشفته ام و آشفتگی ام نوشتن هایم را بهم ریخته
برای من این پنجاه و چند دقیقه خیلی دلنشین بود
میدونم از این سی نفری که پیامم رو میبینن خیلی ها به خاطر مشغله های روزانه شون نمیتونن و یا نمیخوان وقتی برای دیدنش بزارن
اما اون دو سه نفری که شاید بتونن ببینن هم به نظرم ارزش دارن که به خاطرشون بهتون اصرار کنم که ببینید