روح تو چه شکلیه؟
مثلا ممکنه روحت درد بگیره؟
از کجا میفهمی روحت درد گرفته؟
من احساس میکنم که میتونم درد روحم رو حس کنم
مثل درد جسمم
درست همین جا وسط سینه ام
بعضیا میگن ممکنه حالات روحی روی جسم تاثیر بزاره
ولی فکر کنم برای من تاثیر نمیزاره
خودش درد میگیره
نمیدونم منظورم رو میفهمی یا نه
ولی به نظرم روحم رو حس میکنم
همین جا وسط سینه ام کنار قلبم
وقتی روحم درد میگیره حسش میکنم
انگار یه قلمبه سنگ میاد روش
فکر میکنم دیگه نمیتونم نفس بکشم
اما با دم بعدی دوباره اکسیژن پخش میشه تو ریه هام
فکر کنم فقط جسممه که داره نفس میکشه
یعنی شاید این تنگی نفس برا روحمه
وقتی قلبم درد میگره این قلبم نیست که درد میگیره
قلبم درست همون طور منظم داره میتپه و کارش رو ادامه میده
فکر کنم اون روحمه
روحی که قلبم رو تصرف کرده
اون درد میگیره
من درد روحم رو حس میکنم
روح تو هم درد میگیره؟
هدایت شده از راضیه ساریجلو
پدر و مادری که به جای "گریه نکن!"، میگن: ”دوست داری بیایی بغلم!؟“، جامعهای از بزرگسالها رو میسازن که تو لحظات سخت میدونن چطور از دیگران و خودشون حمایت کنن.
@raziesarijloo
ولی بزرگ تر هایی که نوجوون ها رو دوست دارن، آدم حساب شون میکنن، باهاشون ارتباط درست و کامل برقرار میکنن و هرگز از زاویه ی یک بزرگتر با تجربه به کودکان نوپا نگاه نمیکنن واقعا ستودنی هستن
آرزو
ولی بزرگ تر هایی که نوجوون ها رو دوست دارن، آدم حساب شون میکنن، باهاشون ارتباط درست و کامل برقرار می
مثلا معلمی که هم سن خیلی از مامان هامون هست بهمون میگه:
بچه ها یه نصیحت دوستانه و یا خواهرانه اگر بپذیرید...
گاهی درحال گشتن در فضای مجازی و پاسخ دادن به پیام ها به خودم میام و از اینکه چقدر سرد دارم برخورد میکنم متعجب میشم
اینکه دیگران از حال هم اکنون من خبر ندارند و ممکنه این سرد برخورد کردن رو به خودشون بگیرند پاک از یاد میبرم
برای همین سعی میکنم با ایموجی ها و کلمه هایی که به سختی در آن لحظه از پستوی ذهنم پیدا میکنم به حرف ها و جملاتم روح و جان ببخشم
اما متاسفانه چندان موفق نیستم
ببخشید اگر ناخواسته با پیام هایم حس بدی رو به شما منتقل کردم
دست خودم نیست
درکم کنید:)
https://eitaa.com/FoFoBaf
دوستان این کانال قدیمیمه
چند وقته دوباره تصمیم گرفتم راهش بندازم
اگه خواستید اونجا هم میتونید دنبالم کنید:)