من همونی هستم که هر شب بابت اعلام خبر تعطیلی مدارس خوشحالی میکنم ولی فرداش از ساعت ۹ تا ۸شب میرم مدرسه
آرزو
از امشب:)
امشب حال و هوای میلاد حضرت زهرا عمیقا توی حرم جریان داشت و من رو یاد پارسال روز میلاد و اولین امتحان ترم انداخت
چند وقته که زیاد عکس میگیرم
از تمام لحظه هایی که حالم خوبه
من به تازگی یک مرحله عظیم حال بد رو پشت سر گذاشتم و توی اون دوران عکس هایی که قبلا گرفته بودم خیلی برام معنی داشت
اصلا انگار اون عکس ها نشانه این بودن که تو قرار نیست همیشه حالت بد باشه
بالاخره یه صبحی شروع میشه که تو تا شبش هیچ گریه ای نکنی
و حالا من از همه چیز عکس میگیرم تا همیشه یادم باشه توی زندگی روز های قشنگ هم وجود دارن
فقط باید یکمی صبر کنی