یادم نمیاد چه زمانی این یادآوری رو برای خودم گذاشتم
ولی فکر کنم میزان ارزش دایی هام در نزد من رو نشون میده:)
من همیشه عاشق داداش بزرگتر بودم ولی خب به عنوان بچه ی اول داشتن داداش بزرگتر برام محاله
اما نوه ی اول بودنم و زندگی مستقل داشتنم باعث این شد که خاله و دایی هام برام مثل خواهر و برادر بزرگ تر باشن
و من هم اونا رو مثل خواهر و برادر دوست دارم و با شادی هاشون خوشحال میشم و ناراحتی هاشون اذیتم میکنه:)
پ.ن: امروز علاوه بر روز جهانی دایی روز جهانی خاله و عمه و عمو هم هست♥️✌️🏻
لطفا اگه میدونید کسی دوستتون داره، از هم صحبتی با شما لذت میبره و روی اون فرد تاثیر گذار هستید تا جایی که میتونید نکات زیبا زیستن رو بهش گوشزد کنید
ویژگی های خوبش رو براش یادآوری کنید و بهش بگید که نگاه زیبا و مثبت شما به چیز های مختلف چگونه اس
البته نه به حالت نصیحت
این جور نباشه که کار اشتباه یا خنثی ای رو انجام بده و شما بهش بگید بهتر بود این کار رو میکردی یا این کار زیبا تره ، اصلا
فقط گه گاهی توی صحبت های عادی تون خیلی کوتاه و مختصر سعی کنید نکات ناب رو براش یادآوری کنید
سعی کنیم دید مثبت و زیبا رو به اشتراک بزاریم:)
یکی از بدترین حس ها اینه که دوستی که همیشه انرژی و بهانه ی خنده ی اکیپ بوده حالش خوب نباشه و تو اینو خیلی وقته میدونی اما نمیتونی براش کاری انجام بدی🥲💔
وقتی به این فکر میکنم که هرچقدر من بزرگ تر میشوم آنها پیر تر میشوند
و هرچقدر من توانمندتر میشوم آنها توانشان کمتر میشود
آرزو میکنم که ای کاش زمان بیش از این جلو نرود
که ای کاش من همان کودک میماندم و آنها همان جور میماندند
که ای کاش آنها باز هم به راحتی راه بروند و موقع برداشتن چایی از توی سینی دستشان نلرزد
اما این رسم روزگار است:)
پ.ن: خونه ی مادرِ مادرِ مادرم
از صبح تا حالا مشغول گلدوزی بودم
دقت کنید از صبح تا حالاااااا:/
اما وقتی که اومدم برای یک بار لباس رو بپوشم تا ببینم چطور شده
فهمیدم طرح رو کاملا پشت لباس دوختم طوری که اصلا نمیتونسم درستش کنم
و خب به خاطر فشار زیادی که روم بود همه رو در چند دقیقه پاره پاره کردم:/
ولی باز هم اکنون حالم بده
تمام ذوق و انگیزه و انرژیم برای گلدوزی به باد فنا رفت:)
کسی هم که میتونست کمی حالم رو خوب کنه گوشیش رو جواب نمیده✌️🏻
عالیه:))))))))
https://daigo.ir/secret/2187294252
یه گپ زدنمون نشه؟
پ.ن: مثلا میخوام اون چیز های خوشگلی که دوخته بودم و الان نابود شدن رو فراموش کنم:)
آرزو
https://daigo.ir/secret/2187294252 یه گپ زدنمون نشه؟ پ.ن: مثلا میخوام اون چیز های خوشگلی که دوخته
مرسی ازتون🙃
واقعا از حجم همدلی کردنتون متشکرم♥️
هم اکنون خیلی خیلی اتفاقی یادم افتاد که الان در بیست و سوم محرم هستیم
یعنی از تولد قمری من دو روز گذشته:/
دارم به این فکر میکنم که حالا من تولدم رو فراموش کردم چه معنی داره که همه فراموش کنن
البته توقع کیک و کادو و تبریک ندارما (چون خودم درک میکنم که توی محرمه)
اما حد اقل یکی میومد میگفت عا امروز تولدته:/
پ.ن: خودم میدونم پرتوقعم نیاز نیست بگین😂🤦🏼♀
امیرالمومنین علیه السلام :
در تعجبم از کسی که گمشده ی خود را میجوید
اما خویشتن را گم کرده و آن را نمیجوید
خب سال جدید شروع شده. سالی که قراره بشه یکی از مهم ترین سالهای زندگیم. از امسال قرار زندگی من عوض بشه. حالا چطور؟ میگم براتون...
برمیگردیم به سال های قبل:
♦️من فاطمه ای بودم که خیلی خیلی وابسته به مامانش بود .
♦️فاطمه ای که بدون اینکه از مامانش بپرسه آب هم نمیخورد. ( و البته مامانش هم اذیت میشد)
♦️ فاطمه ای که دوست داشت همیشه اونطوری باشه که بقیه دوست دارن .
♦️دوست داشت همه رو هم زمان از خودش راضی نگه داره و از اینکه این مسئله امکانپذیر نبود خیلی اذیت میشد.
ولی با شروع امسال زندگی من رو توی راهی انداخت که دیگه نیاز نبود (و یا شاید نمیتونستم) اون فاطمه باشم.🙃
البته من اول اصلاً دوست نداشتم توی راهی که زندگی میخواد باشم و به خاطر همین خیلی اذیت شدم.😔
اما کم کم با زندگیم همراه شدم و این همراهی برام لذت بخش شد. 😉
و این همراهی به این معنی بود که من باید خونه پدربزرگم زندگی می کردم و دیگه نمی تونستم به مامانم وابسته باشم و این یعنی ساخت یه فاطمه جدید که مستقل است.
و برنامه من برای سال جدید ساخت همین آدمه .😄
🔹فاطمه ای که با اینکه برای نظر دیگران احترام قائل هست اما نظرات خودشو داره .
🔹فاطمه ای که دوست داره دیگران ازش راضی باشن اما نه به هر قیمتی.
🔹فاطمه ای که از این که توی جمعی بدون مامانش هست احساس ناراحتی نداره.
🔹فاطمه ای که مامانش رو خیلی دوست داره و این دوست داشتن موجب وابستگی به مامانش نمیشه.
_دلم براش تنگ شده
+بهش پیام بده
_چی بگم بهش
+بگو دلت براش تنگ شده
_نمیخوام بفهمه
+بگو میخوام احوالتو بپرسم
_تازگی احوالشو پرسیدم
+دوباره بپرس
_میترسم زیاد پیام بدم خسته بشه
+خب پیام نده
_اما دلم براش تنگ شده
+پس پیام بده
_چی بگم بهش...
پ.ن: نمونه بارز خودرگیری:)))