خوابم نمیاد
احتمالا نباید صبح انقدر زیاد میخوابیدم
باید زودتر بخوابم تا بتونم فردا زودتر بیدار شم
از اینکه منتظر این باشم که خوابم ببره بدم میاد
یاد گرفتم برای اینکه از دست فکر و خیال های قبل خواب فرار کنم وقتی واقعا خسته هستم سرم رو روی بالش بزارم و تا چشمام ازم تمنای خواب نکرده گوشی رو کنار نزارم
اما امشب فرق میکنه میخوام زودتر بخوابم
شاید فردا روز خاصی باشه
اینا رو از توی گالریم پیدا کردم:)
به این فکر میکنم که چرا دوستی ندارم
دایی میگفت این به خاطر خاص بودن توعه که به این راحتی با هرکسی دوست نمیشی ولی اگه با اینا خودم رو دلگرم نکنم چی کار کنم
البته دوست دارم. دوست های خوبی هم دارم اما با هر کدوم فقط توی زمینه ای دوستی دارم
هیچ کس پک کامل دوستی با من رو درخواست نکرده و شاید من تا حالا به کسی عرضه اش نکردم
اینکه نمیتونم همه وقت با کسی یا کسانی باشم نگرانم میکنه
مثلا نمیتونم مدت زیادی فقط با اهالی خونه باشم یا فقط با مامانم اینا یا فقط با بابام اینا
باید یک جا نباشم که یه وقت به اون دنده نزنم
جوری که بعضی وقت ها به مامان میگم بیا مامانجون رو از دست من نجات بده
اصلا انگار من آدم دوری و دوستی هستم
اصلا انگار برای رابطه صمیمی برنامه ریزی نشدم
سلام
این پیام، پیام دعوت نیست پیام عذرخواهیه!
بابت اینکه در یک حرکت ناگهانی اعضا ی آرزو رو حذف کردم واقعا متاسفم و امیدوارم به خودتون نگیرید و سوء برداشت نداشته باشید:)
در آروز توی پیام پین شده یخورده در مورد دلیلم توضیح دادم
از اونجایی که خیلی ها بعد از حذف از آرزو بهم پیام دادن و گفتن چرا اینکار رو کردی وظیفه ام دونستم که به عنوان عذرخواهی لینک آرزو رو در اختیار همراهان دوست داشتنی قبلیم بزارم تا اگر باز مایل بودن، کلمات در هم یه دختر نابلد رو بخونن :)
آرزو
سلام این پیام، پیام دعوت نیست پیام عذرخواهیه! بابت اینکه در یک حرکت ناگهانی اعضا ی آرزو رو حذف کردم
خب حالا یکی بیاد کمکم کنه بگه این رو چطور برای ملت بفرستم🤦🏼♀
هدایت شده از عطارد
نشسته پشت دو پلکم، هزار اقیانوس
رها کنید مرا تا وسیع گریه کنم...
#احسان_پرسا