توی بعضی از جمع ها
پیش بعضی از آدما
فقط باید سکوت کرد
و مثل کسی زندگی کرد که
نمیفهمه اطرافش
چی میگن
چی فکر میکنن
و چه رفتاری دارن
سکوت
سازش
بی تفاوتی
به فکر کسی نبودن
و گرم نبودن
چیز هاییه که در این جور مواقع باید یاد گرفت و به بهترین شکل انجام داد
از اون دسته آدم هایی هستم که در جواب پیام کوتاه متن بلند مینويسند
برا همین وقتی برات پیام بلند مینویسم توقع ندارم جواب کوتاه بدی:/
نیازمندم برای خودم یادآوری کنم که هر کس قلم مختص خودش رو داره و تفاوت در نوع نوشتن دلیل بر این نمیشه که قلم خودت رو دوست نداشته باشی و ازش ایراد بگیری و سعی کنی تغیرش بدی
وای این نقطه از خونه الان که راحت میتونم جابجا بشم آنتن میده ولی شب ها که نیازمند آنتن دهی هستم و نمیتونم از جام بلند شم آنتن نمیده
وای شانس:////
یکی از راه های جالب برای خودشناسی اینه که احساساتت رو از هم تفکیک کنی
توی درونت بگردی و ببینی در لحظه این چه احساسی هست که داری
این احساس تا چه مقدار لازمه
و توی اون شرایطی که هستی وجودش خوبه یا نه
و البته چطور باید کنترلش کنی
فکر کردن به این چیزا میتونه کمکت کنه که حواست به درونت باشه و به نظرم میتونه در قدم های اول خودشناسی مفید باشه و به ذهن و روانت آرامش و ثبات ببخشه