eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا حسودیم میشه به اونایی که وجود امامشون رو درک کردن، دیدن، و با امامشون صحبت کردن... [بغض]
امشب بعد چهار سال وصیت نامه نوشتم:))))) پ.ن: بگم که فعلا اصلا توی فاز مرگ و افسردگی و خودکشی و این چیزا نیستم و البته خوشم هم نمیاد ولی دیدم زیادی بیکارم بزار یه کار مفید بکنم
آرزو
امشب بعد چهار سال وصیت نامه نوشتم:))))) پ.ن: بگم که فعلا اصلا توی فاز مرگ و افسردگی و خودکشی و این
خب دیگه حالا میتونیم با خیال راحت بمیریم آخییییش انگار یه بار سنگینی از رو دوشم برداشته شد والا🤣
اگر بخوام امشبم رو خیلی کوتاه تعریف کنم میتونم بگم که: دیدار با آدم های دوست داشتنی در مکانی دوست داشتنی و در لحظاتی دوست داشتنی ساخت خاطراتی دوست داشتنی؛)
وقتی کسی به دلیلی که نمیدونی از دستت ناراحت میشه و باهات سنگین میشه اگه به اصطلاح قهرش برات اعصاب خورد کن باشه و با این که حس میکنی دیگه حوصله ی اون فرد رو نداری اما بازم میخوای ببینی دلیل این کار های رو مخش چیه باید بگم متاسفانه اون فرد هنوز برات ارزشمنده
امروز برای آرامش ذهنم تصمیم گرفتم افکارم رو بنویسم اولش موضوع یکی از چیز هایی بود که این چند روز ذهنم رو مشغول کرده بود اما آخرش رسیدم به یکی از اتفاقاتی که توی گذشته ام افتاده بود راستش واقعا برای خودم نگران شدم برای این که هنوز چیز هایی که قبلا اذیتم میکرد رو فراموش نکردم و انقدر برام مهم هستن انگار شدم یه کوه آتشفشانی که درونش پر از مواد مذابه اما نمیزاره که فوران کنه و البته فعلا داره با آرامش و لذت زندگیشو میکنه اما میدونه که این همه مواد مذاب یه روزی فوران میکنن و همه چیز رو نابود میکنن
آخ من رفتم روی فاز سلام علیکم 🤣 نمیتونم سلام خالی بگم🤣 وای همه تیکه برداشت میکنن🤣
کم کم دارم به این نتیجه میرسم که قلم زیبایی ندارم:/
امروز از شدت بیکاری تصمیم گرفتم کیک فنجونی تک نفره درست کنم همه چیز خیلی خوب پیش رفت تا زمانی که کیک رو از توی فنجون در آوردم و یخورده اش رو گذاشتم توی دهنم یادم رفته بود شکر بزنم بهش😭 حداقل اگه وانیلی بود میشد به جای نون استفاده کرد اما کاکائو داشت و به خاطر همین تلخ شده بود😭 سعی کردم با شربت و مربا شیرینش کنم که شد یه مزه ترکیبی از تلخی کاکائو و شیرینی مربا و ترشی توت فرنگی و آب لیمو😭 روح روانم آسیب دیده هم اکنون😭
https://eitaa.com/refaghattaabad/5632 یاد تک تک خاطراتمون بخیر همه شون خیلی زیبا هستن آره منم نگرانم منم افسردگی قبل مدرسه گرفتم ولی شما ها برون‌گرا هستید شما ها روابط اجتماعی تون عالیه با بچه ها که هیچ با معلم ها هم خیلی خوب ارتباط میگیرید ولی من اینجوری نیستم این که باید سال بعد توی مدرسه تنها باشم شده یه غول بزرگ برام که خیلی ازش میترسم نگرانم نگرانم چون هیچ کدوم شما رو ندارم
https://eitaa.com/miracle135/424 حکمت الهی خیلی زیباست خیلی مطمئن باش حکمت های الهی همیشه راهی برای رشد تو هستن حتما برات پیش اومده که از اتفاقات اطرافت راضی باشی و فکر کنی همه چیز بر وفق مراد تو داره پیش میره اما این باور رو باید همیشه داشته باشی چون اون جاهایی که تو سختی میکشی، اذیت میشی و ناراحت میشی مرحله ای هست که باعث رشد تو میشه همیشه در سختی ها رشد و آموختن وجود داره پس به حکمت های الهی اطمینان داشته باش و همه چیز رو واقعا و مخلصانه بسپر دست خدا این بهترین راه برای آسوده زندگی کردنه