آرزو
نوبهار تابان باغ طوبی صفا گلبرگ پ.ن: توی #اصفهان کلا کوچه ها شماره نداره کلیییی از این اسم ها اینجا
#قم
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم
اگر بخوام امشبم رو خیلی کوتاه تعریف کنم میتونم بگم که:
دیدار با آدم های دوست داشتنی در مکانی دوست داشتنی و در لحظاتی دوست داشتنی ساخت خاطراتی دوست داشتنی؛)
وقتی کسی به دلیلی که نمیدونی از دستت ناراحت میشه و باهات سنگین میشه
اگه به اصطلاح قهرش برات اعصاب خورد کن باشه و با این که حس میکنی دیگه حوصله ی اون فرد رو نداری اما بازم میخوای ببینی دلیل این کار های رو مخش چیه
باید بگم متاسفانه اون فرد هنوز برات ارزشمنده
امروز برای آرامش ذهنم تصمیم گرفتم افکارم رو بنویسم
اولش موضوع یکی از چیز هایی بود که این چند روز ذهنم رو مشغول کرده بود اما آخرش رسیدم به یکی از اتفاقاتی که توی گذشته ام افتاده بود
راستش واقعا برای خودم نگران شدم
برای این که هنوز چیز هایی که قبلا اذیتم میکرد رو فراموش نکردم و انقدر برام مهم هستن
انگار شدم یه کوه آتشفشانی که درونش پر از مواد مذابه اما نمیزاره که فوران کنه
و البته فعلا داره با آرامش و لذت زندگیشو میکنه اما میدونه که این همه مواد مذاب یه روزی فوران میکنن و همه چیز رو نابود میکنن
امروز از شدت بیکاری تصمیم گرفتم کیک فنجونی تک نفره درست کنم
همه چیز خیلی خوب پیش رفت تا زمانی که کیک رو از توی فنجون در آوردم و یخورده اش رو گذاشتم توی دهنم
یادم رفته بود شکر بزنم بهش😭
حداقل اگه وانیلی بود میشد به جای نون استفاده کرد اما کاکائو داشت و به خاطر همین تلخ شده بود😭
سعی کردم با شربت و مربا شیرینش کنم که شد یه مزه ترکیبی از تلخی کاکائو و شیرینی مربا و ترشی توت فرنگی و آب لیمو😭
روح روانم آسیب دیده هم اکنون😭
https://eitaa.com/refaghattaabad/5632
یاد تک تک خاطراتمون بخیر
همه شون خیلی زیبا هستن
آره منم نگرانم
منم افسردگی قبل مدرسه گرفتم
ولی شما ها برونگرا هستید
شما ها روابط اجتماعی تون عالیه
با بچه ها که هیچ
با معلم ها هم خیلی خوب ارتباط میگیرید
ولی من اینجوری نیستم
این که باید سال بعد توی مدرسه تنها باشم شده یه غول بزرگ برام که خیلی ازش میترسم
نگرانم
نگرانم چون هیچ کدوم شما رو ندارم
https://eitaa.com/miracle135/424
حکمت الهی خیلی زیباست
خیلی
مطمئن باش حکمت های الهی همیشه راهی برای رشد تو هستن
حتما برات پیش اومده که از اتفاقات اطرافت راضی باشی و فکر کنی همه چیز بر وفق مراد تو داره پیش میره
اما این باور رو باید همیشه داشته باشی
چون اون جاهایی که تو سختی میکشی، اذیت میشی و ناراحت میشی مرحله ای هست که باعث رشد تو میشه
همیشه در سختی ها رشد و آموختن وجود داره
پس به حکمت های الهی اطمینان داشته باش و همه چیز رو واقعا و مخلصانه بسپر دست خدا
این بهترین راه برای آسوده زندگی کردنه
آرزو
- شروع مدارس؟ + نه ممنون، انتظار کشیدن برای شروع مدارس رو ترجیح میدم
از اونجایی که میدونم قراره تا پیدا کردن دوست جدید زجر های فراوان بکشم
این ششمین مدرسه ای هست که من از کلاس اول قراره تجربه اش کنم:)
ولی اولین باریه که انقدر نگرانی دارم