eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آخ من رفتم روی فاز سلام علیکم 🤣 نمیتونم سلام خالی بگم🤣 وای همه تیکه برداشت میکنن🤣
کم کم دارم به این نتیجه میرسم که قلم زیبایی ندارم:/
امروز از شدت بیکاری تصمیم گرفتم کیک فنجونی تک نفره درست کنم همه چیز خیلی خوب پیش رفت تا زمانی که کیک رو از توی فنجون در آوردم و یخورده اش رو گذاشتم توی دهنم یادم رفته بود شکر بزنم بهش😭 حداقل اگه وانیلی بود میشد به جای نون استفاده کرد اما کاکائو داشت و به خاطر همین تلخ شده بود😭 سعی کردم با شربت و مربا شیرینش کنم که شد یه مزه ترکیبی از تلخی کاکائو و شیرینی مربا و ترشی توت فرنگی و آب لیمو😭 روح روانم آسیب دیده هم اکنون😭
https://eitaa.com/refaghattaabad/5632 یاد تک تک خاطراتمون بخیر همه شون خیلی زیبا هستن آره منم نگرانم منم افسردگی قبل مدرسه گرفتم ولی شما ها برون‌گرا هستید شما ها روابط اجتماعی تون عالیه با بچه ها که هیچ با معلم ها هم خیلی خوب ارتباط میگیرید ولی من اینجوری نیستم این که باید سال بعد توی مدرسه تنها باشم شده یه غول بزرگ برام که خیلی ازش میترسم نگرانم نگرانم چون هیچ کدوم شما رو ندارم
https://eitaa.com/miracle135/424 حکمت الهی خیلی زیباست خیلی مطمئن باش حکمت های الهی همیشه راهی برای رشد تو هستن حتما برات پیش اومده که از اتفاقات اطرافت راضی باشی و فکر کنی همه چیز بر وفق مراد تو داره پیش میره اما این باور رو باید همیشه داشته باشی چون اون جاهایی که تو سختی میکشی، اذیت میشی و ناراحت میشی مرحله ای هست که باعث رشد تو میشه همیشه در سختی ها رشد و آموختن وجود داره پس به حکمت های الهی اطمینان داشته باش و همه چیز رو واقعا و مخلصانه بسپر دست خدا این بهترین راه برای آسوده زندگی کردنه
- شروع مدارس؟ + نه ممنون، انتظار کشیدن برای شروع مدارس رو ترجیح میدم
آرزو
- شروع مدارس؟ + نه ممنون، انتظار کشیدن برای شروع مدارس رو ترجیح میدم
از اونجایی که میدونم قراره تا پیدا کردن دوست جدید زجر های فراوان بکشم
این ششمین مدرسه ای هست که من از کلاس اول قراره تجربه اش کنم:) ولی اولین باریه که انقدر نگرانی دارم
- برنامه ات برای سال تحصیلی جدید؟ + تبدیل شدن به یک عدد چایی شیرین:)
آرزو
- برنامه ات برای سال تحصیلی جدید؟ + تبدیل شدن به یک عدد چایی شیرین:)
واکنش احتمالی دوستان گرانقدر: - نکه پارسال اصلا پاچه خواری نمیکردی؟ - درخواست پخش دوباره کلاس های فناوری - نیازه حرف های همکلاسی ها درباره ی تو توی جلسه ی آخر مطالعات رو برات یادآوری کنم؟ - تبدیل؟ نه عزیزم شما از اول چایی شیرینی بیش نبودی - نکنه درد جامدادی هایی که جلسه ی آخر کلاس علوم به سمتت پرتاب شد رو فراموش کردی؟ - بیچاره همکلاسی های سال آینده ات
علاوه بر این که هیچ وقت زنگ های گوشیم رو دوست نداشتم بلکه از شنیدن شون حالم بد میشه یعنی من قابلیت این رو دارم که با زنگی که توی بچگیم زنگ گوشیم بود بشینم گریه کنم پ.ن : چرا یه بچه ی شش ساله باید مجبور باشه که موبایل داشته باشه و اگه گوشیش زنگ بخوره حتما جواب بده و اگه به هر دلیلی جواب نده توبیخ بشه؟ هنوز استرسی که با شنیدن زنگ گوشیم توی بچگیم بهم دست می‌داد رو فراموش نکردم
چشمم افتاد به کتاب نهج‌البلاغه دستم رو لای برگه هاش گذاشتم و قسمتی از کتاب رو اتفاقی باز کردم خطبه ی امیرالمؤمنین درباره خفاش باز شد همونی که توی کتاب ادبیات بود و حالا باز هم یاد مدرسه و فراگیر شدن غم در وجود را شاهد هستیم