eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
من به عزادار بودن برای تو عادت کردم به پیرهن سیاه به گریه توی روضه ها به چای و حلوا و خرما حالا مگه میشه دل بکنم؟ مگه میشه اسم حرمله رو بشنوم و گریه نکنم؟ مگه میشه برای اینکه شاید دختر سه سالت بهم نگاهی بکنه با ذوق تلاش نکنم؟ آقا من هنوز هم عاشقتم هنوز هم دوستت دارم و هنوز هم برای غمت آشوبم
https://eitaa.com/miracle135/550 هنوز هم پ.ن: با همین شعار امتحانی که فکر میکردم شونزده بشم رو شدم تنها بیست کلاس😎
-اشک؟ +همدم همیشگی من در همه جا و همه وقت...
امروزتون سرشار از قشنگی♥️
نمیخواید برای عیدی به من هر کدومتون یه نفر رو بیارید آرزو؟ :)
بالاخره یکی از دوستان نزدیکم که از اول عضو اینجا نمیشد اما همه ی پیام ها رو میدید و جواب میداد عضو شده🤣😍 هم اکنون بر طبل شادانه بکوب 🤣 به به🌸♥️
نابود کردن حس و حال خوب دیگران مهارت میخواد واقعا چطوری در کمترین زمان و شلوغ ترین مکان و با کوتاه ترین کلمات انقدر عالی شادی منو داغون میکنی ؟
برخلاف بعضیا که شیرینی پزی براشون یه کار لذت بخش و حال خوب کنه برای من بیشتر خسته کننده اس و برام حاوی مقدار زیادی استرسه مخصوصا اگر نتیجه هم بد بشه دیگه کلا توی ذوقم میخوره
من وقتی از چیزی ناراحت میشم: دیگه دلیل این یکی رو به هیچ کس نمیگم و میزارم بین خودم و خدا بمونه همون من دو روز دیگر: اگه من این همه ناراحتی رو توی خودم نگه دارم که افسرده میشم چه اشکالی داره بقیه هم بفهمن برای چی ناراحتم
من هیچ وقت داداش بزرگتر نداشتم اما دایی های خیلی مهربونی دارم:))))
نظر لطف دوستانم درباره من😂♥️