آرزو
تنها چیزی که باعث میشه من الان نرم از پل هوایی خودم رو پرت کنم پایین امیدم به مهربونی و حکمت خداست😭
آخه چرا پنجشنبه ها من باید برم مدرسه😭
من به عزادار بودن برای تو عادت کردم
به پیرهن سیاه
به گریه توی روضه ها
به چای و حلوا و خرما
حالا مگه میشه دل بکنم؟
مگه میشه اسم حرمله رو بشنوم و گریه نکنم؟
مگه میشه برای اینکه شاید دختر سه سالت بهم نگاهی بکنه با ذوق تلاش نکنم؟
آقا من هنوز هم عاشقتم
هنوز هم دوستت دارم
و هنوز هم برای غمت آشوبم
https://eitaa.com/miracle135/550
هنوز هم
#موفقیت_از_آن_من_است
پ.ن: با همین شعار امتحانی که فکر میکردم شونزده بشم رو شدم تنها بیست کلاس😎
بالاخره یکی از دوستان نزدیکم که از اول عضو اینجا نمیشد اما همه ی پیام ها رو میدید و جواب میداد عضو شده🤣😍
هم اکنون بر طبل شادانه بکوب 🤣
به به🌸♥️
نابود کردن حس و حال خوب دیگران مهارت میخواد
واقعا چطوری در کمترین زمان و شلوغ ترین مکان و با کوتاه ترین کلمات انقدر عالی شادی منو داغون میکنی ؟
برخلاف بعضیا که شیرینی پزی براشون یه کار لذت بخش و حال خوب کنه
برای من بیشتر خسته کننده اس و برام حاوی مقدار زیادی استرسه مخصوصا اگر نتیجه هم بد بشه دیگه کلا توی ذوقم میخوره
من وقتی از چیزی ناراحت میشم:
دیگه دلیل این یکی رو به هیچ کس نمیگم و میزارم بین خودم و خدا بمونه
همون من دو روز دیگر:
اگه من این همه ناراحتی رو توی خودم نگه دارم که افسرده میشم چه اشکالی داره بقیه هم بفهمن برای چی ناراحتم