بالاخره یکی از دوستان نزدیکم که از اول عضو اینجا نمیشد اما همه ی پیام ها رو میدید و جواب میداد عضو شده🤣😍
هم اکنون بر طبل شادانه بکوب 🤣
به به🌸♥️
نابود کردن حس و حال خوب دیگران مهارت میخواد
واقعا چطوری در کمترین زمان و شلوغ ترین مکان و با کوتاه ترین کلمات انقدر عالی شادی منو داغون میکنی ؟
برخلاف بعضیا که شیرینی پزی براشون یه کار لذت بخش و حال خوب کنه
برای من بیشتر خسته کننده اس و برام حاوی مقدار زیادی استرسه مخصوصا اگر نتیجه هم بد بشه دیگه کلا توی ذوقم میخوره
من وقتی از چیزی ناراحت میشم:
دیگه دلیل این یکی رو به هیچ کس نمیگم و میزارم بین خودم و خدا بمونه
همون من دو روز دیگر:
اگه من این همه ناراحتی رو توی خودم نگه دارم که افسرده میشم چه اشکالی داره بقیه هم بفهمن برای چی ناراحتم