eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
من وقتی از چیزی ناراحت میشم: دیگه دلیل این یکی رو به هیچ کس نمیگم و میزارم بین خودم و خدا بمونه همون من دو روز دیگر: اگه من این همه ناراحتی رو توی خودم نگه دارم که افسرده میشم چه اشکالی داره بقیه هم بفهمن برای چی ناراحتم
من هیچ وقت داداش بزرگتر نداشتم اما دایی های خیلی مهربونی دارم:))))
نظر لطف دوستانم درباره من😂♥️
هدایت شده از معجزه|Miracle
🌱یه چیزی باید باشه که تو رو به زندگی سنجاق کنه.🖇 یه چیزی شبیه چند تا دونه آرزو  ته جیب پیراهنت...=))✨
دیدار دوباره باعث میشه متوجه بشی که اون فرد، کسی نیست که تو در مدتی که ازش دور بودی توی ذهنت ساختیش
نعمت وجود... اولین و بزرگترین نعمتی که خدا به تک تکمون داده:)
آرزو
نعمت وجود... اولین و بزرگترین نعمتی که خدا به تک تکمون داده:)
یادمه لحظه ای که درک کردم اگر خدا نمی‌خواست من هرگز وجود نداشتم بغض کردم اشک ریختم سجده ی شکر بجا آوردم هزار بار خدا رو شکر کردم و از اون به بعد قدر خودم رو بیشتر دونستم
آبرو چیست؟ چیزی که چندین ساله بدست می آوری و یک شبه بر باد میدهی
میشه یکی برام پاپیت بخره؟ برای آرامش پوست لبم و جوش های صورتم نیاز دارم
همه توی زندگی شون یه مشکلاتی دارن که گاهی براش ناراحت هستن قطعا نباید ناراحتیمون ما رو کنترل کنه و حس قالب مون ناراحتی باشه اما به نظرم برای یه نوجوون ناراحتی، گرفتگی، و گوشه گیری در بعضی مواقع چیز عادی و یا شاید ضروری باشه بر این باورم که هر اتفاقی که برای ما در زندگی مون میافته مسیریه برای رشد هرچه بیشتر پس با این تفکر باید اتفاقات اطرافمون و حس هایی که نسبت بهشون داریم رو بپذیریم و باهاشون کنار بیایم شاید ناراحتی گاهی وجودش خیلی اذیت کننده باشه اما بدون اون انگار یک نیمه ی گمشده داریم برای رسیدن به آرامش، تعادل درونی و کنار اومدن با برخی اتفاقات
https://eitaa.com/gomshodegaaan/59 منم میخوام معلم های سال قبلم رو ببینم😭
حدیثی بسیار بسیار زیبا و قابل تامل از آقا جان امیرالمؤمنین علیه السلام