- باید قدر جوونی رو بدونید. به سن من برسید دیگه دوست ندارید بزرگتر بشید
+ ولی من الانم احساس میکنم خیلی الکی دارم زود بزرگ میشم
-چند سالته؟
+اواخر پونزده
-خب پس حالا بزار چند سال دیگه حس های بیخود و افسردگی های بی دلیل میاد سراغت
+نه بابا من از بچگی با این چیزا عادت کردم
- خانم 'رو به موت' بفرمایید تحقیق تون رو بگید
+ خیلی ممنون
- مگه تو چند سالته؟
+پونزده
- یعنی یه سال از من بزرگ تری ؟ پس چرا انقدر خانمی؟
- من فکر میکردم خیلی بزرگتری
- گفتی رفتم رشته ریاضی فکر کردم رشته دانشگاهت رو داری میگی
+ نظر لطفتونه:/
پ.ن:
من که بزرگ بودن رو توی بچگی تجربه کردم
حالا بزارید یه مرحله هم بچگی رو تجربه کنم
میدانی اگر
برای گفتن، حرفی باشد و
برای شنیدنش، گوشی نباشد
چه میشود؟
حاصلش سکوت میشود
سکوت
سکوت
سکوت
جرقه
و ناگهان باران...