آرزو
زیر درختان؟ یا کف پیاده رو؟ سوال اینجاست! #ارسالی
نکته ی ظریفی بود🤣
من هم زیر درخت هاشو دوست دارم
هم کف پیاده رو
هم پشت اون درِ سفید و قهوه ای سمت چپ
آرزو
میدونی چی شد؟ فهمیدم هیچ وقت برای تغییر دیر نیست و اینطوری همه چیز تغییر کرد
میدونی چی شد؟
همه چیز رو سپردم دست خدا
و اینطوری همه چیز تغییر کرد
بیاید بهش فکر کنیم
بهتر نیست توی حال زندگی کنیم نه توی افکارمون؟
بهتر نیست وقتی توی خیابون با یه کوچولویی چشم تو چشم میشیم بهش لبخند هدیه کنیم؟
بهتر نیست برای پرندگان و گربه هایی که گوشه کنار کوچه ها و پیاده رو ها میبینیم ذوق کنیم؟
بهتر نیست وقتی با یک نفر هم مسیر هستیم با هم مسیر رو طی کنیم؟
بهتر نیست برای بهتر دیدن خونه های زیبا و قدیمی چند قدم جلو تر بریم ؟
بهتر نیست گاهی برای دیدن ابر ها سرمون رو بالا ببریم؟
زندگی هنوز هم قشنگی داره
این ما هستیم که باید برای لمس زیبایی های هرچند کوچیک رشته ی افکارمون رو برای مدتی قطع کنیم و به اطراف مون توجه کنیم