eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
وی از بیماری نداشتن جنبه رنج میبرد
بیاید بهش فکر کنیم بهتر نیست توی حال زندگی کنیم نه توی افکارمون؟ بهتر نیست وقتی توی خیابون با یه کوچولویی چشم تو چشم میشیم بهش لبخند هدیه کنیم‌؟ بهتر نیست برای پرندگان و گربه هایی که گوشه کنار کوچه ها و پیاده رو ها می‌بینیم ذوق کنیم؟ بهتر نیست وقتی با یک نفر هم مسیر هستیم با هم مسیر رو طی کنیم؟ بهتر نیست برای بهتر دیدن خونه های زیبا و قدیمی چند قدم جلو تر بریم ؟ بهتر نیست گاهی برای دیدن ابر ها سرمون رو بالا ببریم؟ زندگی هنوز هم قشنگی داره این ما هستیم که باید برای لمس زیبایی های هرچند کوچیک رشته ی افکارمون رو برای مدتی قطع کنیم و به اطراف مون توجه کنیم
وضعیت: سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی چه خیال‌ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی
پروفایل هاش رو چک میکنم بیو های جدیدش رو تحلیل میکنم پیام های چنلش رو با جزئیات میخونم به صورت ناشناس باهاش چت میکنم اما پیام؟ هرگز
آرزو
پروفایل هاش رو چک میکنم بیو های جدیدش رو تحلیل میکنم پیام های چنلش رو با جزئیات میخونم به صورت ناشنا
مگه قراره چند بار زندگی کنی؟ مگه قراره چند سال زندگی کنی؟ یک بار به دنیا میایی و یه مدت کوتاهی زندگی میکنی آدمایی روکه دوست داری بهشون بگو کسایی که برات مهمن رو بهشون بفهمون اگر از حرف زدن با کسی لذت میبری بهش بگو اگر از صدای کسی خوشت میاد بهش بگو اگر با وقت گذروندن با یه نفر خیلی بهت خوش میگذره بهش بگو بگو که بدونن شاید اونا هم این حسو بهت دارن و دقیقا شبیه تو عمل میکنن و این اگر قرار باشه تا آخر عمر آدم بمونه که به درد نمی خوره درست زندگی کن حسرت نخوری
ادامه دادن ارتباط با کسانی درسته که برای بودن باهاشون هیچ وقت نگران این نباشی که چطور باید رفتار کنی تا ناراحت نشه
میدونم همون طور که الان نسبت به خودم در گذشته احساس خوبی ندارم توی آینده هم از احساسات حرف ها رفتار ها و نوشته های الانم پشیمون خواهم شد اما چون این چیز ها برای این سن من بااهمیته پس در آینده هم باید بهشون احترام بزارم
میشود کارم آسان کنی و خودت اول احوالم بپرسی؟