یادی کنم از یکی از معلم های عزیزم
که میگفت
اگه اول تابستون فقط یک هفته
راه استراحت (تنبلی) رو در پیش بگیری
دیگه امیدی به بقیه ی تابستونت نداشته باش
امام هادى عليه السلام :
از كسى كه رابطه ات را با او گسسته اى
صميميّت مخواه
و از كسى كه به او وفا نكرده اى
وفا طلب مكن
محبت بعضی از عزیزان خیلی عجیبه
شاید در ماه فقط یک بار ببینیشون
اما وقتی میفهمن تو یه چیزی رو میخوای
همه جا رو زیر و رو میکنن
تا تو به چیزی که میخوای برسی
حتی بیشتر از تو پیگیرش هستن
و ساعت ها از وقتشون رو
برای این که تو به خواسته ات برسی
خرج میکنن
و در اینجور مواقع
احساس میکنم
که کلماتی که در دایره لغاتم جای دارند
قاصر از این هستند
که برای لطف هایشان
شکر گذار باشند
دانیکهچرازمینبهدورخودمیگردد
نهبــــــهــــرمــــنونـــهبـــهـــرتومیگردد
یــکبــاربـــهعـمــــرخود"علی"رادیده
دیـــوانــــهشـــدهبـــهدورخــودمیگردد
و دوست عزیزم
که هر چند وقت یک بار
بهم اعلام میکنه
که قراره بی چاره ام کنه
و میکنه
وقتی از این دوستا داشته باشی
دیگه هیچ نیازی به دشمن نداری
اگر قضاوت وجود نداشت
اگر از قضاوت شدنم نمیترسیدم
اگر میدانستم که در ذهنشان هرگز قضاوتم نخواهند کرد
بیشتر ترس هایم
نگرانی هایم
نمایش بازی کردن هایم
و ...
همگی هیچ میشدند
آرزو
هم اکنون در حال ریکاوری بعد از شوک عظیم:/ #خواهر_کوچولو
دارم به این فکر میکنم
که اگه دوستام الان اینجا حاضر بودن
داشتن از خنده غش میکردن:/