آرزو
توی این سال تحصیلی شاید کمتر از انگشتان یک دست با همدیگه هم صحبت شده بودیم اما وقتی از بین تمام چهر
عجیب برای امسال صدق میکنه✨
ادامه دادن ارتباط با کسانی درسته که برای بودن باهاشون هیچ وقت نگران این نباشی که چطور باید رفتار کنی تا ناراحت نشه
میدونم همون طور که الان نسبت به خودم در گذشته احساس خوبی ندارم توی آینده هم از احساسات حرف ها رفتار ها و نوشته های الانم پشیمون خواهم شد
اما چون این چیز ها برای این سن من بااهمیته پس در آینده هم باید بهشون احترام بزارم
آرزو
صفر گرفتن نشانه ی شکست نیست صفر گرفتن یه تلنگره برای بیشتر تلاش کردن
از صبح تا حالا بابتش کلی فشار خوردم اونوقت الان دارم جملات انگیزشی میگم براش:/