امروز توی یه کلاسی داشتیم در مورد آثار وضعی حفظ کردن احادیث با همدیگه گفت و گو میکردیم
و یه نکته ی قشنگی که بیان شد این بود که حفظ کردن احادیث علاوه بر ثوابی که داره باعث ورزش ذهن و همچنین برکت دادن به حافظه و تقویتش هم میشه
آرزو
امروز توی یه کلاسی داشتیم در مورد آثار وضعی حفظ کردن احادیث با همدیگه گفت و گو میکردیم و یه نکته ی
از اونجایی که از نظرم حضور شما در اینجا خیلی ارزشمنده
و نباید صرفا حضورتون به دلیل وقت تلف کردن با خوندن نوشته های یه نوجوون باشه
تصمیم گرفتم با هم یه چالشی رو بریم:)
چالشمون هم از این قراره که من هر هفته یه حدیث کوتاه با متن عربی و ترجمه اینجا قرار میدم تا با همدیگه حفظش کنیم✌️🏻
همون طور که گفتم هم ثواب داره هم به حافظه برکت میده (یه تیر و چند نشون😂)
✨امیرالمؤمنین (علیه السلام) :
الدَّهْرُ يَوْمَانِ، يَوْمٌ لَكَ وَ يَوْمٌ عَلَيْكَ، فَإِذَا كَانَ لَكَ فَلَا تَبْطَرْ، وَ إِذَا كَانَ عَلَيْكَ فَاصْبِرْ.
روزگار دو روز است، روزى به سود تو، و روزى به زيان تو است، پس آنگاه كه به سود تو است به خوشگذرانى و سركشى روى نياور، و آنگاه كه به زيان تو است شكيبا باش:)
#کلامی_نور
+ دارم زیر فشار درسا له میشم
- من که از اول بهت گفتم این رشته بدردت نمیخوره
(منی که مشکلم درسای عمومیه😐💔)
قلبم پرتلاطم است و مدام در حال کوبیدن بر دیواره ی سینه ام
شاید دارد فریاد برمیآورد که من هستم
وجود دارم و نیاز به توجه
قلبم درد نمیکند
اما ناآرام است اذیتم میکند
انگار کمبود عضوی دارد که در کنارش باشد
لمسش کند و آرامَش
و این دستم است که بر روش مینشیند و او را به اعماق سینه ام هل می دهد
و اینگونه قلبم آرام میگیرد و تپش هایش ملایم تر میشود و نفس هایم راحت تر میروند و می آیند
عجیب بدنی ست
آرزو
پیام های ذخیره شده مکان بسیار شگفت انگیزیه😭
پارسال باید هر روز یه انرژی مثبت توی دفترچه مون مینوشتیم
و الان دیدم قبلا کلییی جمله انگیزشی برا خودم ذخیره کردم🥺💔
آرزو
ولی هرچی که برام یادآور پارساله حالم رو بد میکنه
اصلا چرا عکس میگیریم؟
عکس میگیریم که لحظه هامون رو ثبت کنیم؟
که بعدا وقتی دیگه نمیتونستیم اون حس و حال رو پیدا کنیم حسرت بخوریم؟
که وقتی ببینیمش فقط بتونیم بگیم یادش بخیر؟
که نتونیم فراموشش کنیم؟
آرزو
ادامه دادن ارتباط با کسانی درسته که برای بودن باهاشون هیچ وقت نگران این نباشی که چطور باید رفتار کنی
کسانی که وقتی میخوای کنارشون باشی از خود واقعی بودنت نترسی
هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
♥♥♥♥
چه تکلیف سنگینی است
بلا تکلیفی
وقتی که نمیدانم
منتظرت ماندم
یا فقط خودم را
به انتظار زده ام آقا ..