آرزو
ولی هرچی که برام یادآور پارساله حالم رو بد میکنه
اصلا چرا عکس میگیریم؟
عکس میگیریم که لحظه هامون رو ثبت کنیم؟
که بعدا وقتی دیگه نمیتونستیم اون حس و حال رو پیدا کنیم حسرت بخوریم؟
که وقتی ببینیمش فقط بتونیم بگیم یادش بخیر؟
که نتونیم فراموشش کنیم؟
آرزو
ادامه دادن ارتباط با کسانی درسته که برای بودن باهاشون هیچ وقت نگران این نباشی که چطور باید رفتار کنی
کسانی که وقتی میخوای کنارشون باشی از خود واقعی بودنت نترسی
هدایت شده از الـْݼُسَین🇮🇷|𝙼𝚘𝚗𝚝𝚊𝚐𝚑𝚎ُ𝚖
♥♥♥♥
چه تکلیف سنگینی است
بلا تکلیفی
وقتی که نمیدانم
منتظرت ماندم
یا فقط خودم را
به انتظار زده ام آقا ..
✨بانو جان حضرت زهرا (سلام الله علیها) :
اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ
خدایا من را خرج چیزی کن که مرا به خاطرش خلق کردی
#کلامی_نور
آرزو
✨بانو جان حضرت زهرا (سلام الله علیها) : اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ خدایا من ر
قسمتی از مناجات بانو
حدیث زیبای این هفته مون...
آرزو
قسمتی از مناجات بانو حدیث زیبای این هفته مون...
و چقدر دلنشین و زیباست که ما دعای مادرمان را حفظ کنیم و این کلمات نورانی را ورد زبانمان