eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی هرچی که برام یادآور پارساله حالم رو بد میکنه
آرزو
ولی هرچی که برام یادآور پارساله حالم رو بد میکنه
اصلا چرا عکس میگیریم؟ عکس میگیریم که لحظه هامون رو ثبت کنیم؟ که بعدا وقتی دیگه نمیتونستیم اون حس و حال رو پیدا کنیم حسرت بخوریم؟ که وقتی ببینیمش فقط بتونیم بگیم یادش بخیر؟ که نتونیم فراموشش کنیم؟
♥♥♥♥ چه تکلیف سنگینی است بلا تکلیفی وقتی که نمیدانم منتظرت ماندم یا فقط خودم را به انتظار زده ام آقا ..
نقطه ضعف من؟ *کتاب*
آرزو
نقطه ضعف من؟ *کتاب*
از همه ی کار هام میمونم🤦🏼‍♀
✨بانو جان حضرت زهرا (سلام الله علیها) : اللَّهُمَّ اسْتَعْمِلْنِی لِمَا خَلَقْتَنِی لَهُ خدایا من را خرج چیزی کن که مرا به خاطرش خلق کردی
آرزو
قسمتی از مناجات بانو حدیث زیبای این هفته مون...
و چقدر دلنشین و زیباست که ما دعای مادرمان را حفظ کنیم و این کلمات نورانی را ورد زبانمان
و صدای گریه ی کودکی که به دنیا نیامده خاموش شد
هدایت شده از رفاقت تا ابد
یه مربع هیچ وقت بدون چهار گوشه ش مربع نمیشه....