آرزو
قسمتی از مناجات بانو حدیث زیبای این هفته مون...
و چقدر دلنشین و زیباست که ما دعای مادرمان را حفظ کنیم و این کلمات نورانی را ورد زبانمان
بهش گفتم:
+ به قول دوستم تهش مرگه
با تامل جواب داد:
- اینجوری بگی بهتره
"هرچیزی که تو رو نکشه قوی ترت میکنه"
هدایت شده از راضیه ساریجلو
خدایا شکرت🌱
بابت اشکهایی که تو روضه مادرمون حضرت زهرا سلاماللهعلیها جاری شد.
مهربان پروردگارم
آنچنان گرمای محبتت را در درونم شعله ور ساز
که تنها تشنه ی لطف تو باشم و بی نیاز از ترحم های فانی خلق