سلام
شاید نیازه توضیحی برای هدفم از ایجاد اینجا بدم
توی این جا من قصد دارم نوشته ها و احساساتم رو ثبت کنم
اما به جای این که اینها رو توی یه پوشه و مکان شخصی نگهداری کنم ترجیح میدم که اون ها رو به اشتراک بذارم تا کسانی که علاقه مند هستند بتونن لحظاتی رو از زاویه دید من به زندگی نگاه کنند
همین...