eitaa logo
ابلاغ غدیر
245 دنبال‌کننده
12.5هزار عکس
10.3هزار ویدیو
4.4هزار فایل
برای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام خوانش خطبه غدیر آموزش مبانی امامت تولید محتوای امامت و غدیر ... 09154042645 @alamdarali گروه جهادی تبلیغی ابلاغ غدیر مشهد مقدس 6037997750016918 #شماره_کارت_گروه_ابلاغ_غدیر یا علی مدد https://eitaa.com/Ghadir20
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰سرزنش یا محبت 🔸اعضای فرقه قربانی هستند و باید با محبت با آنها رفتار شود. آنها افرادی هستند که به کمک نیاز دارند، نه دشمنی. 🔹عضویت افراد در فرقه، همیشه با موجی از ابراز محبت، احترام و عشق از سوی اعضای فرقه و سرکردگان آن همراه است. این مساله به نوع فرقه و ماهیت آن بستگی ندارد و در همه فرقه های سنتی و نو دیده می شود. 🔸یکی از راههای خروج و نجات یک فرد از فرقه، ابراز محبت و تلاش برای بازیابی اعتماد و علاقه فرد به اجتماع، خانواده و محیط اطراف اوست. 🔹توهین، سرزنش و طرد فرد گرفتار شده در فرقه، علاوه بر کم کردن احتمال خروج و بازگشت او، فرد را برای عضویت در فرقه، حتی با وجود مشکلات روحی و جسمی ایجاد شده برای او، مصمم تر می کند. @basaer_l
هدایت شده از عمار
🔴 حالا شد!! خودتون با همین پست ها خودتون رو معرفی کنید!!! 🔹 جمهوری اسلامی دیکتاتور و سرکوبگره یا شما انسان نماها؟! 🔹 چه واژه ای در موردشون استفاده کنیم که بی احترامی به ساحت فحش نباشه؟! @radeshobahatt
🌱امیرالمؤمنین على (ع): گنج هاى روزى، در گشاده رويى است.💛💚 📚كافی: ج۸، ص۲۳
🔷خباثت دشمن در حذف فضائل امیرالمومنین علیه السلام در کتب اهل سنت🔷 سبط ابن جوزی از علمای اهل سنت تصریح می کند که حدیث نور که از فضائل امیرالمؤمنین علیه السلام است. در کتاب فضائل الصحابة احمد بن حنبل وجود دارد و خودش از همین کتاب نقل می‌کند که: قال احمد في الفضائل: حدثنا عبد الرزاق عن معمر عن الزهري عن خالد بن معدان عن زاذان عن سلمان قال قال رسول اللّه (ص) كنت أنا و علي بن أبي طالب‌ نورا بين يدي اللّه تعالى قبل ان يخلق آدم باربعة آلاف عام فلما خلق آدم قسم ذلك النور جزئين فجزء أنا و جزء علي، و في رواية خلقت أنا و علي من نور واحد. تذكرة الخواص ج۱ ص۳۲۰. متاسفانه دشمنان امیرالمؤمنین علیه السلام به خاطر محو فضائل ایشان. دست به حذف حدیث از کتاب احمد بن حنبل زده‌اند و این روایت الآن در کتاب احمد بن حنبل موجود نیست. لذا باید سند از سبط ابن جوزی تا احمد بن حنبل تصحیح شود. با رجوع به صفحات دیگر کتاب تذکرة الخواص به این سند دست پیدا می‌کنیم که همگی ثقه هستند و مطلب کامل می‌شود. أخبرنا به [کتاب الفضائل] أبو محمد عبدالعزیز بن محمود البزار [ابن الاخضر] قال: أخبرنا أبو الفضل محمد بن ناصر السلامی أخبرنا أبو الحسین المبارک بن عبد الجبار الصیرفی [ابن الطیوری] أخبرنا أبو طاهر محمد بن علی ابن محمد بن یوسف [ابن العلاف] أخبرنا أبو بکر أحمد بن جعفر بن حمدان القطیعی حدثنا عبد الله بن أحمد حدثنی أبی تذکرة الخواص ج۱ ص۲۱۴ – ۲۱۵. 📌 با این لینک وارد جمع پریشان شوید👇 https://b2n.ir/p03418 🆔 @bonyad_emamat
🔺 حمید اسماعیل زهی برای اپوزیسیون ایران پارچه ی نجسی بود که خیلی نیاز به او را احساس نمیکنند! این توئیت سام رجبی درباره را ببینید. حتی یک بیمار روانی عقده ای هم از این شیخ تکفیری حالش به هم میخورد. آن وقت من مانده ام این بابا را چطور در اپوزیسیون ایران معتبر کرده اند.... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar
هدایت شده از عین الحیاة
📌 تواتر حدیث غدیر ↲ سند قبلی 👤 شمس الدین ذهبی از بزرگان اهل سنت درباره حدیث غدیر می گوید : من يك جلد از كتاب أسناد حديث غدير را كه ابن جرير نوشته بود را ديدم و از زياد بودن أسناد آن گيج و مبهوت شدم . 📚 الذهبي ، شمس الدين محمد بن أحمد بن عثمان بن قايماز ، تذكرة الحفاظ ج 2 ، ص 710 ، رقم : 728 ، ناشر : دار الكتب العلمية - بيروت ، الأولى ✍🏻 ابن کثیر دمشقی نیز از استادش ذهبی نقل می کند که درباره حدیث غدیر گفت : اين حديث به صورت متواتر نقل شده است و من يقين كردم كه از رسول خدا ‌صلي الله عليه وآله صادر شده است، اما جمله: «اللهم وال من والاه» نيز سندش قوی است. 📚 ابن كثير الدمشقي ، أبو الفداء إسماعيل بن عمر القرشي ، السيرة النبوية ، ج 4 ، ص 426 و البداية والنهاية ، ج 5 ، ص 214 ، ناشر : مكتبة المعارف – بيروت . ✍🏻 ذهبی باز هم در کتابش درباره حدیث طیر و حدیث غدیر می گوید : براي حديث طير أسناد زيادي است كه من آن را در كتاب مستقلي جمع آوري كرده‌ام ، مجموع آن‌ها سبب مي‌شود كه حديث واقعيت داشته باشد . و اما حديث غدير نيز أسناد خوبي دارد كه براي او نيز كتاب مستقلي نوشته‌ام . 📚 تذكرة الحفاظ ، ج 3 ، ص 1043 ، اسم المؤلف: أبو عبد الله شمس الدين محمد الذهبي الوفاة: 748 ، ناشر : دار الكتب العلمية - بيروت ، الطبعة : الأولى . 🤲🏻 اللهم عجل لولیک الفرج عضو شوید ⇇ عین الحياة
صحابه شناسی از منظر بخاری ابوهریره، صحابه ای که برای سیر شدن شکم گرسنه اش در شهر راه میرفت و به اسم سوال اعتقادی از قرآن گدایی می کرد تا شکم خودش را سیر کند ابوهریره از ابوبکر و عمر گدایی می کرد و درخواست یک لقمه نان داشت ولی ابوبکر و عمر به او اعتناء نمی کردند و حاضر نشدند یک لقمه نان به او بدهند ابوهریره به سخن پیامبر صلی الله علیه و آله ایمان نداشت ابوهریره برای سیر شدن شکم خودش دوست نداشت دستور پیامبر صلی الله علیه و آله را اطاعت کرده و دیگر صحابه را در غذا شریک کند قرآن می فرماید یکی از صفات صحابه رحماء بینهم می باشد، آیا این افراد دارای این صفات بودند؟ این افراد حتی از دادن یک لقمه نان به یکدیگر امتناع می کردند طبق این روایت، ابوهریره از بیان قرآن به دنبال دین نبود بلکه قرآن بازیچه ای بود برای رسیدن به دنیا و نان برادر اهلسنت کمی تامل بفرمایید