eitaa logo
ּ ֗ ִ انباࢪخط‌خطی‌هائ‌رزآ ‌ ֪
54 دنبال‌کننده
107 عکس
0 ویدیو
35 فایل
هر چی توی دفترم جا نشد، آوردمش اینجا!
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از  ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری
خاب خاب اومدم با دتیز! 3: 🕺 شماها ایری رو به هر سبکی که دوست دارید میکشید و نکاتی که در کشیدنش باید رعایت کنید رو الان میگم: ¹: جزئیات صورتش حفظ بشه از جمله پیرسینگ هاش،خط ابروش و پلک زیر چشمش ²: موهای فرفری کشیدنش سخته از قلم هم میتونید استفاده کنید و اینکه مهم نیست دم اسبی باشه یا باز‹باز یجورایی راحت تره برای کشیدن› ³:هم میتونید آیری دوره مدرسه رو بکشید یا بزرگسالیش، آیری داخل بزرگسالی تفاوت کمی داره با آیری دوره ی راهنمایی این ایری دوره ی بزرگ سالیه👇🏼 https://eitaa.com/Airychanart/1110 https://eitaa.com/Airychanart/2538 ⁴: میتونید هم هیرو کاستوم بکشید هم هر لباسی که مورد نظر دارید جایزه ی نفر اول:« ی آرت از اوسیش، ی آرت چیبی از اوسیش، همسایه میشم باهاش. جایزه نفر دوم:« ی آرت از اوسیش به همراه ی آرت چیبی جایزه نفر سوم: ی آرت چیبی امکان اینکه جایزه هارو بیشتر منم زیادن چیز زیادی به فکرم نرسیده هنوز😂🤏🏼 زمانش : تا پایان تیر اره دیگه لطفا ایگنور نکنید👩🏽‍🦯
این زشتوک رو تا اینجا داشته باشین دارم میرم کلاس🥀
୨𓏲࣪   | | ୨𓏲࣪  ּ ֗ ִ
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
338.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کوبیدن روی میکروفون* کودکان نقاشی دونی روبی دتیز داریمم:c دتیز چی بود حالا؟ اگر نمیدونین دتیز یعنی هر اوسی ای که دل تنگتان میخواهد بکشید و اگر از ارت استایل اون انیمه یا هرچیز دیگه استفاده کنین هیچ مشکلی وجود نداره یکمی توضیحات: -اولا لطفا جزئیات ظاهریشون رو حفظ کنید و اگر چیزی هست که واستون سواله لطفا بدون رو دروایسی بیاید سوال کنین تا واستون سخت نشه. -جنسیت رو سر جاش نگه دارید. -کاغذی یا دیجیتالی هردو برای من ارزشمندن پس فکر نکنین اگر کاغذی میکشید احتمال بردتون کم هست چون بیشتر اوسی هام پالت رنگی ندارن(بقیه شون اگر اسکچ و بیرنگ باشه هم راضی ام) -داشتن چنل یا نه هیچ اهمیتی نداره -لطفا سن اوسی ای که میخواید بکشید رو بپرسید ممکنه جوون باشه و حالا یه درصد لباسی که میکشید مناسب نباشه یا دوست نداشته باشه(اگر واسه رفرنس لباس خودتون مراجعه کنین پیویم هیچ عیبی نداره) -اگر از اوسی های مای هیرو و گاچیاکوتا یا بلک گومسا نقاشی کنین خیلی بیشتر خوشحال میشم ولی این به این معنا نیست که دستتون محدوده. جایزه هاتون: نفر اول: یه ارت کاغذی با رندر و اینا و یه کاغذی از اوسی شخص(حالا چه با معشوقش باشه و چه خیر، و انتخاب اینکه ایا در ارت استایل انیمه اش باشه یا نه هم با اون فرده) نفر دوم: یه ارت دیجیتالی با رفرنس و لباس مورد نظر نفر سوم: یه ارت دیجیتالی چیبی با رفرنس و لباس مورد نظر (نکته: برای تمامی شرکت کننده ها یه چیبی کاغذی کشیده میشه از اوسیشون) لطفا وقتی شرکت میکنین پیویم بگیدد @RubyxKatsuki زمان: تا آخر مرداد ماه موفق باشیننن.🎀 تکون دادن پامپام های چیرلیدری و تشویق کردنتون*
بسملا‌ح بگید شاید رفت:😦
୨𓏲࣪   | | ୨𓏲࣪  ּ ֗ ִ
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا