هدایت شده از ִֶ★ 𝖺𝗂𝗋𝗒 𝖼︎𝗁︎𝖺𝗇︎.˖ 𖣠قلمروی ی فرفری
خاب خاب اومدم با دتیز! 3: 🕺
شماها ایری رو به هر سبکی که دوست دارید میکشید و نکاتی که در کشیدنش باید رعایت کنید رو الان میگم:
¹: جزئیات صورتش حفظ بشه از جمله پیرسینگ هاش،خط ابروش و پلک زیر چشمش
²: موهای فرفری کشیدنش سخته از قلم هم میتونید استفاده کنید و اینکه مهم نیست دم اسبی باشه یا باز‹باز یجورایی راحت تره برای کشیدن›
³:هم میتونید آیری دوره مدرسه رو بکشید یا بزرگسالیش، آیری داخل بزرگسالی تفاوت کمی داره با آیری دوره ی راهنمایی این ایری دوره ی بزرگ سالیه👇🏼
https://eitaa.com/Airychanart/1110
https://eitaa.com/Airychanart/2538
⁴: میتونید هم هیرو کاستوم بکشید هم هر لباسی که مورد نظر دارید
جایزه ی نفر اول:« ی آرت از اوسیش، ی آرت چیبی از اوسیش، همسایه میشم باهاش.
جایزه نفر دوم:« ی آرت از اوسیش به همراه ی آرت چیبی
جایزه نفر سوم: ی آرت چیبی
امکان اینکه جایزه هارو بیشتر منم زیادن چیز زیادی به فکرم نرسیده هنوز😂🤏🏼
زمانش : تا پایان تیر
اره دیگه لطفا ایگنور نکنید👩🏽🦯
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
خاب خاب اومدم با دتیز! 3: 🕺 شماها ایری رو به هر سبکی که دوست دارید میکشید و نکاتی که در کشیدنش باید
نهببین قول میدم این یکی اخری باش-🤓
هدایت شده از "Руби Картины тёти"
338.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کوبیدن روی میکروفون*
کودکان نقاشی دونی روبی دتیز داریمم:c
دتیز چی بود حالا؟ اگر نمیدونین دتیز یعنی هر اوسی ای که دل تنگتان میخواهد بکشید و اگر از ارت استایل اون انیمه یا هرچیز دیگه استفاده کنین هیچ مشکلی وجود نداره
یکمی توضیحات:
-اولا لطفا جزئیات ظاهریشون رو حفظ کنید و اگر چیزی هست که واستون سواله لطفا بدون رو دروایسی بیاید سوال کنین تا واستون سخت نشه.
-جنسیت رو سر جاش نگه دارید.
-کاغذی یا دیجیتالی هردو برای من ارزشمندن پس فکر نکنین اگر کاغذی میکشید احتمال بردتون کم هست چون بیشتر اوسی هام پالت رنگی ندارن(بقیه شون اگر اسکچ و بیرنگ باشه هم راضی ام)
-داشتن چنل یا نه هیچ اهمیتی نداره
-لطفا سن اوسی ای که میخواید بکشید رو بپرسید ممکنه جوون باشه و حالا یه درصد لباسی که میکشید مناسب نباشه یا دوست نداشته باشه(اگر واسه رفرنس لباس خودتون مراجعه کنین پیویم هیچ عیبی نداره)
-اگر از اوسی های مای هیرو و گاچیاکوتا یا بلک گومسا نقاشی کنین خیلی بیشتر خوشحال میشم ولی این به این معنا نیست که دستتون محدوده.
جایزه هاتون:
نفر اول: یه ارت کاغذی با رندر و اینا و یه کاغذی از اوسی شخص(حالا چه با معشوقش باشه و چه خیر، و انتخاب اینکه ایا در ارت استایل انیمه اش باشه یا نه هم با اون فرده)
نفر دوم: یه ارت دیجیتالی با رفرنس و لباس مورد نظر
نفر سوم: یه ارت دیجیتالی چیبی با رفرنس و لباس مورد نظر
(نکته: برای تمامی شرکت کننده ها یه چیبی کاغذی کشیده میشه از اوسیشون)
لطفا وقتی شرکت میکنین پیویم بگیدد
@RubyxKatsuki
زمان: تا آخر مرداد ماه
موفق باشیننن.🎀
تکون دادن پامپام های چیرلیدری و تشویق کردنتون*