ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
ولی من میگم نیک و آلارز
وای جفتش 😭نمیشه الارز دوتا شه یکیش با نیک یکیش با فلیکس😭
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
وای آرا اولین نفری میگی نیک😭 یاد چاتی پاتی افتادم وای میگفت باشگاه هواداران فیلیکس باشگاه هواداران ن
دادم چاتی پاتی الارز و ساخت عکسشو بفرستم ؟؟