من برنامه ایبس پیت را نصب کردم ولی چطوری کار کنم
_
بخدا سخت نیست نوار پایین سمت چپ یه + داره بزن روش ابعاد تصویرتو انتخاب کن بکش
تا میام از کد استفاده کنم تبلیغ میاد تموم هم میشه وقتی کار میکنم پرتت میکنه بیرون
_
پاکش کن از مایکت نصب کن یا فارسیرود