eitaa logo
آسیب های فضای مجازی
116 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
2.5هزار ویدیو
32 فایل
🌨🍃﷽🍃🌨 ❌ آشنایی با آسیبهای فضای مجازی، سوادرسانه، جنگ شناختی،موادمخدر،موسیقی کره ای، انیمه های ژاپنی، زن زندگی آزادی،امربه معروف، تهاجم فرهنگی و... 📌جهاد تبیین 📌الگوی تمدن اسلامی 📌نکات تربیتی 📌بررسی و تحلیل #اللهم_عجلـــ_لولیڪ_الفرجـ 🤲🌷
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧚‍♂️💎🧚‍♂️ هفت نفر اول جهنم چه کسانی هستند ؟ شدیدترین و سخت ترین عذاب جهنم در روز قیامت 🧚‍♂️💎🧚‍♂️ 🤲🌷 آفاق۲۷-گناه بزرگ https://eitaa.com/joinchat/642842677Cc0108a91a7 ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮                 4️⃣    @Afaghyan  🏖 ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ لطفاً گروههای مجازی آفاق را به دوستان خود معرفی کنید
حدیث عقل و جهل سماعه گوید خدمت حضرت صادق علیه السّلام بودم و جمعى از دوستانش هم حضور داشتند که ذکر عقل و جهل بمیان آمد؛ حضرت فرمود: عقل و لشکرش و جهل و لشکرش را بشناسید. سماعه گوید من عرض کردم قربانت گردم غیر از آنچه شما بما فهمانیده‏اید نمیدانیم. حضرت فرمود: خداى عز و جل عقل را از نور خویش و از طرف راست عرش آفرید و آن مخلوق اول از روحانیین است پس بدو فرمود پس رو او پس رفت سپس فرمود پیش آى پیش آمد. خداى تبارک و تعالى فرمود: ترا با عظمت آفریدم و بر تمام آفریدگانم شرافت بخشیدم سپس جهل را تاریک و از دریاى شور و تلخ آفرید باو فرمود پس رو پس رفت فرمود پیش بیا پیش نیامد. فرمود: گردن‏کشى کردى؟ او را از رحمت خود دور ساخت. سپس براى عقل هفتاد و پنج لشکر قرار داد.چون جهل مکرمت و عطاء. خدا را نسبت به عقل دید دشمنى او را در دل گرفت و عرض کرد: پروردگارا این هم مخلوقى است مانند من. او را آفریدى و گرامیش داشتى و تقویتش نمودى، من ضد او هستم و براو توانائى ندارم، آنچه از لشکر به او دادى بمن هم عطا کن. فرمود: بلى میدهم ولى اگر بعد از آن نافرمانى کردى ترا و لشکر ترا از رحمت خود بیرون میکنم عرض کرد خشنود شدم. پس هفتاد و پنج لشکر باو عطا کرد. و هفتاد و پنج لشکرى که به عقل عنایت کرد . 🔴(جنود عقل و جهل) بدین قرار است: خیر و آن وزیر عقل است و ضد او را شر قرارداد، که آن وزیر جهل است؛ و ایمان و ضد آن کفر؛ و تصدیق حق و ضد آن انکار حق؛ و امیدوارى و ضد آن نومیدى؛ و دادگرى و ضد آن ستم؛ و خشنودى و ضد آن قهر و خشم؛ و سپاسگزارى و ضد آن ناسپاسى؛ و چشم داشت رحمت خدا و ضد آن یأس از رحمتش؛ و توکل و اعتماد بخدا و ضد آن حرص و آز؛ و نرم دلى و ضد آن سخت دلى؛ و مهربانى و ضد آن کینه‏توزى؛ و دانش و فهم و ضد آن نادانى؛ و شعور و ضد آن حماقت؛ و پاکدامنى و ضد آن بى‏باکى و رسوائى؛ و پارسائى و ضد آن دنیاپرستى؛ و خوشرفتارى و ضد آن بدرفتارى؛ پروا داشتن و ضد آن گستاخى؛ و تواضع و ضد آن کبر؛ و آرامى و ضد آن شتابزدگى؛ و خردمندى و ضد آن بیخردى؛ و خاموشى و ضد آن پرگوئى؛ و رام بودن و ضد آن گردنکشى؛ و تسلیم حق شدن و ضد آن تردید کردن؛ و شکیبائى و ضد آن بیتابى؛ و چشم‏پوشى و ضد آن انتقام‏جوئى؛ و بى‏نیازى و ضد آن نیازمندى؛ و بیاد داشتن و ضد آن بى‏خبر بودن؛ و در خاطر نگه‏داشتن و ضد آن فراموشى؛ و مهرورزى و ضد آن دورى و کناره‏گیرى؛ و قناعت و ضد آن حرص و آز؛ و تشریک مساعى و ضد آن دریغ و خوددارى؛ و دوستى و ضد آن دشمنى؛ و پیمان دارى و ضد آن پیمان‏شکنى؛ و فرمانبرى و ضد آن نافرمانى؛ سرفرودى و ضد آن بلندى جستن؛ و سلامت و ضد آن مبتلا بودن؛ و دوستى و ضد آن تنفر و انزجار؛ و راستگوئى و ضد آن دروغگوئى؛ و حق و درستى و ضد آن باطل و نادرستى؛ و امانت و ضد آن خیانت؛ و پاکدلى و ضد آن ناپاکدلى؛ و چالاکى و ضد آن سستى؛ ونشاط و زیرکى و ضد آن کودنى؛ و شناسائى و ضد آن ناشناسائى؛ و مدارا و رازدارى و ضد آن راز فاش کردن؛ و یک روئى و ضد آن دغلى؛ و پرده‏پوشى و ضد آن فاش کردن؛ و نمازگزاردن و ضد آن تباه کردن نماز؛ و روزه گرفتن و ضد آن روزه خوردن؛ و جهاد کردن و ضد آن فرار از جهاد؛ و حج گزاردن و ضد آن پیمان حج شکستن و سخن نگهدارى و ضد آن سخن چینى؛ و نیکى بپدر و مادر و ضد آن نافرمانى پدر و مادر؛ و با حقیقت بودن و ضد آن ریاکارى؛ و نیکى و شایستگى و ضد آن زشتى و ناشایستگى؛ و خودپوشى و ضد آن خود آرائى؛ و تقیه و ضد آن بى‏پروائى؛ و انصاف و ضد آن جانبدارى باطل؛ و خودآرائى براى شوهر و ضد آن زنادادن؛ و نظافت و پاکیزگى و ضد آن پلیدى؛ و حیا و آزرم و ضد آن بى‏حیائى؛ و میانه روى و ضد آن تجاوز از حد؛ و آسودگى و ضد آن خود را برنج انداختن؛ و آسان‏گیرى و ضد آن سخت‏گیرى؛ و برکت داشتن و ضد آن بى‏برکتى؛ و تندرستى و ضد آن گرفتارى؛ و اعتدال و ضد آن افزون‏طلبى؛ و موافقت با حق و ضد آن پیروى از هوس؛ و سنگینى و متانت و ضد آن سبکى و جلفى؛ و سعادت و ضد آن شقاوت؛ و توبه و ضد آن اصرار بر گناه؛ و طلب آمرزش و ضد آن بیهوده طمع بستن؛ و دقت و مراقبت و ضد آن سهل انگارى؛ دعا کردن و ضد آن سرباز زدن؛ و خرمى و شادابى و ضد آن سستى و کسالت؛ و خوشدلى و ضد آن اندوهگینى؛ مأنوس شدن و ضد آن کناره گرفتن؛ و سخاوت و ضد آن بخیل بودن. پس تمام این صفات (هفتاد و پنجگانه) که لشکریان عقلند جز در پیغمبر و جانشین او و مؤمنى که خدا دلش را بایمان آزموده جمع نشود اما دوستان دیگر ما برخى از اینها را دارند تا تدریجا همه را دریابند و از لشکریان جهل پاک شوند آنگاه با پیغمبران و اوصیاءشان در مقام اعلى همراه شوندو این سعادت جز با شناختن عقل و لشکریانش و دورى از جهل و لشکریانش بدست نیاید خدا ما و شما را بفرمانبرى و طلب ثوابش موفق دارد. 📚اصول کافى-ترجمه مصطفوى، ج‏۱، ص۲۴ آفاق۱- سبک زیست مومنانه https://eitaa.com/joinchat/3997958344Cf4fa21cdc6 ❇️ قرارگاه سایبری آفاق ❇️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قبر من تنگ است و تاریک یا الهی الغیاث کرده ام من هر گناهی یا الهی الغیاث اشک توبه از دو چشمانم شده جاری ببین... یک نظر کن گاه گاهی یا الهی الغیاث ترسم این باشد بگویی عبد "عاصی" دور شو که سراپا رو سیاهی یا الهی الغیاث بارالهی رحم کن جان علی(ع) من را مران... من ندارم هیچ راهی یا الهی الغیاث مرگ من نزدیک و اعمال بدم بیش از نکو... من بیافتادم به چاهی یا الهی الغیاث یا ابوفاضل(ع) به دستان قلم دستم بگیر... من فدایت ای که ماهی یا الهی الغیاث چند بیتی شعر گفتم بهر زهرا(س) مادرت یا حسین(ع) آقا نگاهی ، یا الهی الغیاث عفو الله کریم و هم شفاعت از حسین(ع)... نیست غیر از این پناهی یا الهی الغیاث "عاصی" 😭😭😭 🍃🌹❤️🇮🇷❤️🌹🍃
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
╭┅══ৡ°✧🌺✧°ৡ══┅╮ 🎥 بهشت رفتن چه آسان! جهنم رفتن چه سخت! 🎙 ╰┅══ৡ°✧🌺✧°ৡ══┅╯
┅═✾🔥 ⃟ ⃟🔥 ⃟ ⃟🔥✾═┅ 👇🏻 به شیطان گفتم: «لعنت بر شیطان!» شیطان لبخند زد. پرسیدم: «چرا می‌خندی؟» پاسخ داد: «از حماقت تو خنده‌ام می‌گیرد.» پرسیدم: «مگر چه کرده‌ام؟» گفت: «مرا لعنت می‌کنی در حالی که هیچ بدی در حق تو نکرده‌ام.» با تعجب پرسیدم: «پس چرا زمین می‌خورم؟!» جواب داد: «نفس تو مانند اسبی است که آن را رام نکرده‌ای. نفس تو هنوز وحشی است. او تو را زمین می‌زند.» پرسیدم: «پس تو چه کاره‌ای؟!» پاسخ داد: «هر وقت سواری آموختی، برای رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواری بیاموز.»👌🏻👏🏻 ┅═✾🔥 ⃟ ⃟🔥 ⃟ ⃟🔥✾═┅ 🌤🌤 ━━━━━◈❖✿❖◈━━━━ 🔥
9.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاه کلیدی برای دفع یکجای همه‌ی شرها • شاه کلیدی برای جذب یکجای تمام خیرها شاه کلیدی که مردگان را یکجا زنده می‌کند! (ماه رجب نزدیکه خودمونو آماده کنیم😍✋) ╔═•══❖•ೋ° ╚═•═◇🕌⃟‌َ۪ٜ۪ٜ۪ٜ۪ٜؔٛٚؔ♥️•ೋ•ೋ°
هدایت شده از سهراب شیرمردی
🔥🔥🔥🔥فلسطین اشغالی پایگاه خبری «واللا» گزارش داد، صدای انفجار مهیبی از شهر عسقلان شنیده شد که ظاهرا به خاطر شکسته شدن دیوار صوتی است. واللا همچنین خبر داد که ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده است که هیچ اطلاعی درباره این انفجار ندارد. هنوز جزئیات بیشتری درباره علت این انفجار در رسانه‌های فلسطینی منتشر نشده است. آفاق۲- جوانان انقلابی https://eitaa.com/joinchat/491716805Ce2af80acc9 🤲🌷 ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮       @gharargha_sayber_afagh3 ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯
Mah Rajab Mah Ali.mp3
6.12M
با صدای شهید حاج شيخ احمد ضيافتے كافے 🧚‍♂️💎🧚‍♂️ 🤲🌷 آفاق۱۲-دریادلان https://eitaa.com/joinchat/1278345353C3da8fcfa22 ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮     @Afaghyan  🏖 ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ لطفاً گروههای مجازی آفاق را به دوستان خود معرفی کنید
هدایت شده از سهراب شیرمردی
💎🕊💎💫 🌨﷽🌨 💚 قلب من خانه خدا-۸۲💚 📢 معیارهای جامعه اسلامی متدینانه در تاریخ اسلام می‌بینیم جامعه منتخبی که در مدینه شکل گرفت؛ با این معیار به وجود آمد که اعضای آن یک انتخاب و بینش مشترک داشتند. آنها را جنگل‌ها جمع نکرده بود؛ دریاها جمع نکرده بود؛ روابط اقتصادی جمع نکرده بود؛ قومیت‌ها و قبیله‌ها به هم پیوند نداده بود؛ که پیوندهایی را گسسته بودند. آنها جامعه‌ای منتخِب بودند؛ جامعه‌ای که آنها را خصلت تولیدی جمع نکرده بود؛ ضرورت‌ها جمع نکرده بود؛ عادت‌ها یا دست تقدیر در کنار هم ننشانده بود؛ که انتخابشان آنها را هماهنگ کرده بود. این چنین جامعه‌ای مادامی که آن بینش را داشت؛ هماهنگ پیش می‌رفت و وقتی هم که آن بینش را از دست می‌داد؛ اصطحکاک‌ها و درگیری‌ها و در نتیجه تضادها و تصادم‌ها و در نتیجه جنگ‌ها و درگیری‌ها به وجود می‌آمد که هنوز هم شاهدش هستیم. جامعه اسلامی متدینانه و مومنانه، یک جامعه منتخب است و انتخابش هم بر اساس "نیازها" و بر اساس "تولید"، و یا "ابزار تولید" ، و بر اساس "غریزه و اُنس" و یا بر اساس "قومیّت و ملیّت"، نیست. در بینش اسلامی، جامعه بر اساس تقسیم بندی‌های فوق‌الذکر تحلیل نمی‌شود و شکل نمی‌گیرد؛ بلکه بر اساس انتخابی است؛ که افراد در اصل هدف داشته‌اند. بر اساس شرایطی است؛ که در مرحله تربیت و اخلاق طی کرده‌اند. این جامعه منتخب از روابط تولیدی هم بی بهره نیست؛ در حالی که آن روابط، تحت تأثیر این زمینه‌هاست. در این دید، انسان با کل نظام حاکم ارتباط دارد؛ و ارتباط او نسبت به این نظام و نسبت به حاکم بر این نظام، سه گونه شکل می‌گیرد: یا در صراط و هماهنگ هستند(متقین) یا مغضوب و سنگ راه(کافرین) یا ضالّ و گمشده(منافقین). بنابر این سه تیپ به وجود می‌آید: مؤمن، کافر، منافق. البته این سه تیپ، هر کدام تقسیم بندی‌هایی دارند؛ مثلاً در تیپ کافر "مترف" و "طاغوت" و "ملأ" وجود دارند. همین طور مؤمن که به طور کلی تیپ مصلح را تشکیل می‌دهد، مراتبی دارد. در هر حال این تقسیم بندی طبقاتی است که در جامعه اسلامی شکل می‌گیرد و روابط سیاسی‌ای که به وجود می‌آید بر اساس همین بینش طبقاتی است که در رابطه با عقیده و نظامی که انسان با آن روبه‌رو هست، شکل می‌گیرد، نه در رابطه با ابزار. (م.ص) 🕊💎💫 🤲🌷 آفاق۳۳- 💚قلب من خانۀ خدا💚 https://eitaa.com/joinchat/363331785Cb9ddbd0d1a ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮   @ghararga_sayber_afagh2 ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 💎🕊💎💫