گرطالبشهـٰادتـےبدانکهنماز،
خوبهاولباشهوگرنههمهبلدنکهاول
غذابخورند،اولیهدلسیرچتکنند،اول
بخوابند! خلاصهاولهمهکاراشونو
انجاممیدنبعدنمازبخونند..❗️
کسےکهدنبالشهادتهبایداز
تمومِتعلقاتدنیادستبکشه..👋🏼
#شھیدمحمدحسینمحمدخانی
#شهیدانه
https://eitaa.com/asertt
893.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ هماکنون فریاد "لبیک یا ابا عبدالله" جوانان سوری در اعتراض به باند تروریستی الجولانی (:
+ این ها همان جوانان غیور سوریهای هستند که رهبر انقلاب گفتند سوریه بدست اینها آزاد خواهد شد🙃
#سوریه
#جولانی_تروریست
https://eitaa.com/asertt
🟡خود را برای اغتشاشات پیش رو آماده کنیم؛ «فان حزب الله هم الغالبون» اگر...
🔹 صحبتهای رهبری برای ما عجیب است چون رهبری از آینده صحبت میکنند و گوششان به صحبتهای حضرت حجت است و ما...
🔹رهبری با صراحت درباره فتنه پیش به ما گفتند. ایشان در سخنرانی های اخیرشان دو بار به فتنه اشاره کردند، اول زمانی که فرمودند: ملت ایران هر کسی را که -در اغتشاشات شرکت کند- و مزدوری آمریکا را در این زمینه قبول بکند، در زیر گامهای خود لگدمال خواهد کرد.
🔹دوم رهبری در دیدار دو هفته پیش فرمودند: هر کدام از این دو وضعیت-که یکی از آنها هرج و مرج و اغتشاشات داخلی است- در کشور پیش آید، دست دشمن در کار است و «بسیج» باید در مقابل آن بایستد.
🔹 رهبری به صورت واضحی شکست مسلمانان در جنگ احد را بازگو کردند. درعین حال وعده پیروزیهای بزرگ دادند، لیکن به صورت شفافی شرایط مشخص است، امت حزب الله پیروز می شود اگر...
🔹در آیه شریفه «فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ» آمده است که «وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذينَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ» یعنی کسانی پیروز میشوند که ولایت به خدا و رسول و «کسانی که ایمان» را بپذیرند.
🔹ما پیروزیم اما جبهه جدیدی در داخل کشور به زودی گشوده میشود، اما به نظر این فتنه دو بعدی است. احتمالا بخشی از جریان خودی نیز در نسبت با فرمان رهبری تردید خواهند کرد.
🔹 فرمان رهبری صریح است؛ «لگد مال کردن اغتشاشات» است و کمترین تعللی جایز نیست. خود را آماده میکنیم.../
#فتنه_جدید
#جنگ_آخرالزمانی
https://eitaa.com/asertt
『﷽』
یکی از کرامات حضرت رقیه(سلاماللهعلیها)
یهبندهخداییدختـر
کوچیکداشـت دخترش مریضبود
بچـهاشفلـجبود💔
همهبهشگفتننبـرشاونجا!
گفت:نـه!میبرماونجاخودحضـرت رقیـه(س)شفـاشمیده
دختـرشوبردشدمشـقحرمبیبی،
خادمهایحـرممیگفتنهرروزبچـهبهبغلمیومد زیـارتبعدچندروزیهـومیبیننداومدهامابچه باهاشنیست:)!
باباههشروعمیکـنهبهدادزدن
دادمیـزنهمیگه:
کیگفتهتوجـوابمیدی:). . . 💔
کیگفتهتوشفـامیدی:) . . .
مـنپاشدماومدمحرمتهمهگفتننبرشگفتمنه! رقیه(س)دخترموشفامیده:). . . 💔
الانبلیطگرفتمامـروزدارمبـرمیگردم،آخهباچه روییبرگردم؟!💔
برگشتهتـل
دیددخترشدارهدوراتـاقمیدوهوگریهمیکنه
بچهایکهفلـجبودههااا!
دخترهبهباباشمیگه:چرامنـوولکردیرفتی؟
باباههمیـگه:توچطورمیتونیراهبریعـزیـزبابا؟
دخـترشمیگه:توکهرفتیتنهـاشدمترسیدم
خیلیگریـهکردمیهویهدخـترکوچولواومد
گفت:چیشده؟
گفتم:بابامرفتـهتنهاممیترسم
گفت:باباتالانمیـادبیاتااونموقعباهـمبازیکنیم
گفتم:منفلجـمنمـیتونم
گفت:عیبـیندارهبـیا
یهودیدممیتونمراهبـرمباهـمکلیبازیکردیم🥺😍
قبلاینکهتـوبیای
گفت:باباتدارهمیـادمندیگهمیرم
ولیبهباباتبگودیگهسـرمدادنزنه🙂💔
کسی سر یتیم دادنمیزنه💔
#حضرت_رقیه
#روضه
https://eitaa.com/asertt
↻آنچہامروز گذشت . .
ݪفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
https://eitaa.com/asertt
بہرسمادبیہسلآمبدیمبہامامزمانمون:)💚🌤
السَّلامُعَلَيْكَیابقِیَّةَ اللهُ فی اَرضِه
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا حُجَّةَ اللهُ فی اَرضِه
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْحُجَّةِ الثّانی عشر
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا نورُ اللهِ فی ظُلُماتِ الْاَرضِ
اَلسّلامُ عَلَیْکَیا مَولایَ یاصاحِبَالزَّمان
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا فارسُالْحِجازا
اَلسَّلامُعَلَیْکَ یاخَلیفَةَ الرَّحمَنُویاشَریکَالْقُران
وَیااِمامَ الْاُنسِوَالْجان :)
#اِمام_زَمان💚🌤
#قَراࢪعـاشِقانِه💚🌤
اَلّٰهُـمَّعَجِّݪلِوَلیڪَالفَرَج...