#حدیث_گرافی🌹
☘ این صدقه دادن های اول صبح که به نیت سلامتی امام زمان علیه السلام می دهی ، زندگیت را سر و سامان می دهد.
🌷 امام صادق (علیه السلام) فرمودند :
🖋 هیچ چیز نزد خدا از صرف نمودن مال برای امام علیه السلام محبوب تر نیست و بدرستی که خداوند در عوض یک درهم که مؤمن از مال خود به مصرف امام برساند به اندازه کوه احد در بهشت به او عطا می فرماید.
📒 مکیال المکارم ، ج۲ ، ص۳۵۱
https://eitaa.com/asertt
.تمومدنیارمبگردی،
باوفاترازابوالفضل
بامعرفتترازابوالفضل
برادرترازابوالفضل
قویترازابوالفضل
مشکلگشاترازابوالفضل
مهربونترازابوالفضل
حاجترواکنندهترازابوالفضل
وخلاصه..
آقاترازابوالفضلِ امالبنین
نیست...
بمولانیست:)
فدایقدوقامترشیدتیاابوالفضل✋🏻💔
https://eitaa.com/asertt
🔰 اونایی که مدعی تاریخ ۲۵۰۰ ساله آریایی هستید (:
اونایی که میگید ما آریایی هستیم ، عرب نمیپرستیم ! (:
❗️ برا کریسمسی که به تاریخ و فرهنگ ما هیچ ربطی نداره دارید جشن میگیرید و میلیونی خرج کردید و میکنین؟؟
+ راستی خواستم بگم عیسی مسیح تو کشور #فلسطین و کشوری عربی به دنیا اومده هاا😁🙃
#مردم_پُر_تناقض
#کریسمس
#وطن_دوست
#ابورقیه
https://eitaa.com/asertt
••|😎👳🏻♂|••
❤️ پاسخ رهبر انقلاب به کسانی که میگویند با حوادث اخیر منطقه، خون شهدای مدافع حرم به هدر رفت؛ حضرت آیتالله خامنهای: اگر این جانها نمیرفتند و این مبارزه انجام نمیگرفت، امروز خبری از اعتاب مقدس و کربلا و نجف و زینبیه نبود
🔹️رهبر انقلاب هماکنون در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی:
✏️ عدهای از روی عدم تحلیل درست و عدم فهم درست و عدم شناخت لازم از مسائل تصور میکنند، و به زبان میاورند و شاید ترویج میکنند که با حوادث اخیر منطقه، خونهایی که در راه دفاع از حرم ریخته شد، هدر رفت! خطای بزرگ و این اشتباه بزرگ را اینها میکنند؛ اگر این جانها نمیرفتند و این مبارزه انجام نمیگرفت و این حاج قاسم سلیمانی توی کوهها و بیابانهای این منطقه با آن شهامت حرکت نمیکرد و دنبال خودش [این شهدا را] نمیکشاند، امروز از این اعتاب مقدس خبری نبود...
✏️ این را مطمئن باشید. نه فقط از زینبیه خبری نبود، از کربلا هم خبری نبود، از نجف هم خبری نبود. دلیلش سامراست؛ در مورد سامرا یک مقدار غفلت شد. شما دیدید حرم عسکریین علیهمالسلام را ویران کردند و ضریحشان را شکستند. چه کسانی؟ کیا همان تکفیریها با کمک آمریکاییها. همه جا همینجور میشد اگر چنانچه این دفاع انجام نمیگرفت. سرنوشت این اعتاب مقدس، این قبلههای دل مردم مسلمان، سرنوشت همون گنبد تخریب شده امام عسکری علیهم السلام میشد. ۱۴۰۳/۱۰/۱۲
https://eitaa.com/asertt
سیاسیون مذهبی
🧡
_ چه خوش باشد ماه رجب امسال ما ، که روزی رسان ام کلثوم است...
حقّاً و انصافاً، #ماه_رجب
ماه مبارکی است.شایستهترین
عملی که انسان در این ماه
انجام میدهد،شاید استغفار است.
مغفرت الهی بزرگترین نعمتی
است که در دنیا و آخرت،خدای
متعال به یک انسان عنایت میکند.
خوشبختانه دعاهایی که در این
ماه از ائمههدیٰ وارد شدهاست،
دعاهای عالیةالمضامینی است؛
از اینها انشاءالله استفاده بشود.. 🌿
•امـامخـامـنـهای•
#رجب
https://eitaa.com/asertt