eitaa logo
عـــاشقــان اهــل بیـــت(ع)🌹
1.3هزار دنبال‌کننده
17هزار عکس
8هزار ویدیو
119 فایل
مداحی و مولودی، سخنان ناب عالمان و همین طور سخنان ناب امامان معصوم علیهم السلام 🌹🌹🌹🌹 ایدی مدیر و مدیر تبادل : @f8t8y9 🌹" کاش به مطالب، به صورت درک محور خیره میشدیم، نه مدرک محور"🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5884260973983830701.mp3
5.89M
حتما گوش کنید؛ الان! ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
پناه (4).mp3
4.69M
يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ تلاوت سیزدهم سوره مبارکه مائده آیه ۵ ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
4_5769431084840258043.mp3
45.88M
به برکت مادرسادات ؛ باصدای:امیرحسین ساجدی ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
4_5893503674885350201.mp3
34.06M
حرف دلی پیشنهاد میکنم همه گوش بدین ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
4_5980971319523543209.mp3
16.43M
ترتیل استودیویی سوره یاسین کیفیت متوسط قاری: امیرحسین ساجدی ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
🖤 پيامبر خـدا صلى الله عليه و آله أفضَلُ الشُّهَداءِ الذين يُقاتِلُونَ في الصفِّ الأوَّلِ، فلا يَلفِتُونَ وُجوهَهُم حتّى يُقتَلُوا، اُولئكَ يَتَلَبَّطُونَ في الغُرَفِ العُلى مِنَ الجَنَّةِ، يَضحَكُ إلَيهِم ربُّكَ، فإذا ضَحِكَ رَبُّكَ إلى عَبدٍ في مَوطِنٍ فلا حِسابَ علَيهِ. برترين شهيدان، كسانى هستند كه در صف مقدّم مى جنگند و (از دشمن) روى بر نمى‌گردانند تا آن كه كشته شوند. اينان در بالا خانه‌هاى بهشت مى‌آرمند، پروردگارشان به روى آنان مى‌خندد و هرگاه پروردگارت، در جايى، به بنده‌اى لبخند زند، حسابرسى ندارد. 📚 کنز العمّال، حدیث ۱۱۱۲۰ ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
7.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی سر انگشت☝️ تلاوت آیاتی از سوره قیامت با صدای عبدالباسط، همراه با تصاویر تأثیر گذار و هدیه می کنیم به ساحت قدسی امام زمان ارواحنا له الفداء ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
بهش گفتم: راضی ام شهید شوی ،ولی الان نه! توی پیری. محمدحسین گفت: لذتی که امام حسین علیه السلام بُرد ،حبیب نبُرد... 🌱 مرام‌های خاص زیاد داشت اما بعضی چیز ها برایش قانون بود و خط قرمز داشت و یکی از آن خط قرمزها این بود: محمد حسین همیشه یکی از دیوارهای خوش اندازه که چشم‌خورش از بقیه جاها بیشتر بود را به عکس شهدا تعلق می‌داد و تو باید قبول می‌کردی که به واسطه عکس شهدا حرمت حضور شهدا را در خانه رعایت کنی قرارداد که تمام می‌شد و خانه را که می‌خواستیم عوض کنیم بعضأ عکس‌ها هم نو می‌شد، یادم هست وقتی پوسترهای کم عرض شهدا مد شده بود محمدحسین کلی ذوق زد که عکس‌های بیشتری را می‌تواند در خانه جا بدهد. ♥️ راوی: همسر شهید ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
🍃 ﷽ 🍃 «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. 🌺 📗 سوره احزاب، آیه ۲۳ ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
امیرالمومنین علی علیه السلام: "لِلظَّالِمِ الْبَادِي غَداً بِكَفِّهِ عَضَّةٌ." "آغاز كننده ستم، در قيامت انگشت به دندان مى گزد." ✍نکته شایان توجه این است که امیرالمومنین علیه‌السلام در اینجا ظالم را مقدم به «بادى» کرده یعنى آن کسى که ابتداى به ظلم مى کند، از این نظر که شخص دوم اگر مقابله به مثل کند ظلم نیست بلکه احقاق حقى است و اگر بیش از مقابله به مثل کند باز قبح و زشتى ظلم او به اندازه کسى که ابتدا به ظلم کرده نیست و تعبیر به «عَضَّة» (به دندان گزیدن) کنایه از شدت ناراحتى است، زیرا انسان هنگامى که به ناراحتى هاى شدید گرفتار مى شود; ناراحتى هایى که از خود او سر زده و خودش باعث و بانى آن بوده مى خواهد از خود انتقام بگیرد و براى این کار به آزار خویشتن مى پردازد; گاه بر سر و صورت خود مى کوبد و گاه دست خود را که با آن کار خلافى انجام داده مى گزد و همه اینها نشانه ناراحتى شدید از کار خویشتن و نوعى مجازات و انتقام از خود است. نهج_البلاغه حکمت_186 ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
🔹 پيامبر خـدا صلى‌الله‌عليه‌وآله لا يَسْتَكمِلُ العبدُ الإيمانَ حتّى يكونَ فيه ثلاثُ خِصال: الإنْفاقُ في الاقْتارِ، و الإنْصافُ مِن نفسِهِ، و بَذْلُ السَّلامِ. بنده ايمان را به كمال نمى‌رساند، مگر سه خصلت در او باشد: انفاق در تنگدستى، انصاف داشتن و (به همه) سلام كردن. 🌹 📚 کنز العمّال، حدیث ١٠٧ ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃
⁉️اين همه غفلت چرا «أَيُّهَا النَّاسُ غَيْرُ الْمَغْفُولِ عَنْهُمْ وَ التَّارِكُونَ الْمَأْخُوذُ مِنْهُمْ، مَا لِي أَرَاکُمْ عَنِ اللهِ ذَاهِبِينَ، وَ إِلَى غَيْرِهِ رَاغِبِينَ! کَأَنَّکُمْ نَعَمٌ أَرَاحَ بِهَا سَائِمٌ إِلَى مَرْعىً وَبِيٍّ وَ مَشْرَب دَوِيٍّ» «اى مردمى که (غافليد، امّا) از شما نمى شود (و تمام کردارتان را مأموران_الهى ثبت مى کنند) و اى کسانى که (فرمان_خدا را) ترک مى کنيد، اما شما را ترک نمى کنند. چه شده است که مى بينم از خدا روى برتافته ايد و به غير او روى آورده ايد؟ گويا شما گله شتران يا گوسفندانى هستيد که چوپان، آن ها را به چراگاه «وباخيز» و چشمه اى بيمارى زا مى برد.» ✍️گرچه همه مسلمين دم از خدا مى زنند، ولى گاه عمل گروهى نشان مى دهد که به خدا پشت کرده و به دنيا و هواى نفس چسبيده اند ; در اين حال امام(عليه السلام) آن ها را به حيواناتى تشبيه کرده است که چوپان ناآگاه يا مغرض، آن ها را در جايى به چرا مى برد که از مرتع و آب نوشيدنى آن بيمارى و مرگ بر مى خيزد; اين چوپان، همان شيطان است و اين حيوانات، همان انسان هايى اند که نداى عقل را رها کرده، به فرمان هواى نفس دل بسته اند و اين چراگاه بيمارى زا همان وادى لذّات و مشتهيات نفسانى است که گناهان و معاصى از آن بر مى خيزد و سرانجام روحانيت و معنويت را در انسان، مى کُشد. نهج‌_البلاغه خطبه_175 ❤️(ع) 🌼 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃 @Ashegane_AHLE_beet 🍃🌸♤☆🚩🕌🚩☆♤🌸🍃